Ga naar inhoud

Spannend...Eerste consult op 10/04/'18 Belgian Breast Clinc Dr Verdonck


De Bock Debby

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

ik ben helemaal nieuw hier en wil me dan ook graag eerst even voorstellen.

Ik word volgende week 38 jaar en heb 2 kids (jongen van 10 en meisje van 14). 

Na mijn twee bevallingen gaf ik borstvoeding waardoor mijn borsten telkens lekker uitgerokken werden (van B naar  E-cup) om daarna te eindigen met 2 'papzakjes'.

Lange tijd heb ik hier weinig of geen last van gehad, maar ik begon me sinds geruime tijd meer en meer te ergeren aan die 'niet zo vrouwelijke' borsten. Wanneer ik rechtop sta valt het allemaal nog redelijk mee en met een voorgevormde bh krijg ik nog iets of wat decolté, maar wanneer ik me buk :o dan zie ik alleen maar 2 'papzakjes' hangen....

Daar wil ik dus nu verandering in brengen!!!

Ik ben sinds kort ook nog eens 16 kg vermagerd wat ook nog eens een extra negatieve invloed heeft op het volume en de stevigheid van mijn borsten.

 

Ik lees al even mee op dit forum en heb ook al heel wat info gelezen online.

Deze week nam ik ook contact op met de Belgian Breast Clinic van Dr Verdonck om een eerste afspraak te maken...spannend...

Ik las hierover vele goede commentaren en wil nu zelf eens gaan luisteren hoe ze mij daar kunnen helpen.

 

Natuurlijk kan ik ook veel van jullie leren...daarom dat ik me nu aangesloten heb bij jullie 'groepje'.

 

Hopelijk tot gauw xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.