Ga naar inhoud

mooietieten : 5 april 2018 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben mooietieten, (haha :p)

Ik lees hier al langere tijd mee, nu maar een profiel aangemaakt! Ik ben 23 jaar oud en heb op mijn 18e een borstvergroting ondergaan. Ik had niets, en er is toen 240cc geplaatst half onder de spier hiermee kwam ik op cup 75B. meer was toen niet mogelijk volgens de arts. Inmiddels ben ik 5 jaar verder en een zwangerschap gehad die mijn borsten behoorlijk heeft opgerekt (had toen 75D) en helaas zijn ze weer gekrompen naar 75B. Ik ben dus niet tevreden met de maat en wil erg graag groter, vandaar dat ik de keuze heb gemaakt voor een prothese wissel. Ik heb een next day surgery ingepland op 4 & 5 april. 4 april het consult en 5 april ga ik onder het mes! super spannend! Ik heb eind vorig jaar al een consult gehad bij Dr. van den berg bij velthuis kliniek en hij adviseerde 400cc hp om aan mijn wensen te voldoen, ik wil namelijk graag een grote D of kleine E cup en ik ben zelf 1.74m en 58kg. Uit eindelijk heb ik toch besloten om voor de wellness kliniek te gaan. Ik wil ze het liefste op de spier, ondanks dit een onnatuurlijk effect kan hebben maar ik vind dat ook best wel mooi. Ik heb ze er nu half onder en ze bewegen erg mee als ik mijn spieren span en ik vind dat een vervelend gevoel en er niet mooi uit zien, ook bewegen ze verder niet mee en ik wil graag dat ze wel natuurlijk meebewegen. Graag hoor ik jullie ervaringen!

 

Liefs, een jonge vrouw met straks (hopelijk) hele mooietieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mooietieten:

Hallo dames,

 

Ik ben mooietieten, (haha :p)

Ik lees hier al langere tijd mee, nu maar een profiel aangemaakt! Ik ben 23 jaar oud en heb op mijn 18e een borstvergroting ondergaan. Ik had niets, en er is toen 240cc geplaatst half onder de spier hiermee kwam ik op cup 75B. meer was toen niet mogelijk volgens de arts. Inmiddels ben ik 5 jaar verder en een zwangerschap gehad die mijn borsten behoorlijk heeft opgerekt (had toen 75D) en helaas zijn ze weer gekrompen naar 75B. Ik ben dus niet tevreden met de maat en wil erg graag groter, vandaar dat ik de keuze heb gemaakt voor een prothese wissel. Ik heb een next day surgery ingepland op 4 & 5 april. 4 april het consult en 5 april ga ik onder het mes! super spannend! Ik heb eind vorig jaar al een consult gehad bij Dr. van den berg bij velthuis kliniek en hij adviseerde 400cc hp om aan mijn wensen te voldoen, ik wil namelijk graag een grote D of kleine E cup en ik ben zelf 1.74m en 58kg. Uit eindelijk heb ik toch besloten om voor de wellness kliniek te gaan. Ik wil ze het liefste op de spier, ondanks dit een onnatuurlijk effect kan hebben maar ik vind dat ook best wel mooi. Ik heb ze er nu half onder en ze bewegen erg mee als ik mijn spieren span en ik vind dat een vervelend gevoel en er niet mooi uit zien, ook bewegen ze verder niet mee en ik wil graag dat ze wel natuurlijk meebewegen. Graag hoor ik jullie ervaringen!

 

Liefs, een jonge vrouw met straks (hopelijk) hele mooietieten :)

Hii,

 

Wat leuk om te lezen een soort gelijk verhaal! Heb ook op me 18e een borstvergroting gedaan half achter de spier van 225cc druppel vorming was toen ook niet meer mogelijk. Nu word ik volgende maand 27 en ook een zwangerschap achter de rug waardoor ze niet meer naar wens zijn en ook groter zou willen en meer vulling van boven. Vandaar dat ik nu voor een wissel ga naar ronde protheses. Ben op consult geweest en de arts adviseerde mij 500cc high profile heb volgende week nog een afspraak staan. Ben erg benieuwd naar jou consult ook! :) 

 

Groetjes Mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
18 minuten geleden zei mooietieten:

Net het consult gehad, wel 2 uur uitgelopen. Dr damen raadde 500cc aan achter de spier. Morgen om 8:15 melden, ben zooooo zenuwachtig!!! 

Spannend!!! Alvast onwijs veel

succes..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii wauw 500 cc spannend ik heb 27 maart nieuwe boobs gekregen in de wellness kliniek ik wilde graag een D cup 

ze hebben bij mij 380cc geplaatst achter de spier, ik moet zeggen dat ik spijt heb dat ik niet 1 maatje meer genomen heb maarja het is niet anders... mijn vriend vind dat ik niet moet zeuren hij vind ze groot zat nu maar ik wilde ook D en t ziet er niet zo uit vind ik zelf

meid heel veel succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mooietieten:

Net het consult gehad, wel 2 uur uitgelopen. Dr damen raadde 500cc aan achter de spier. Morgen om 8:15 melden, ben zooooo zenuwachtig!!! 

Hoihoi! Ik las je verhaal en wil je succes wensen morgen! Spannend hoor zo snel achter het consult. Waarom kies je nu trouwens toch voor achter de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

dr damen raadde zelf aan achter de spier omdat ze voor de spier met zulke volume sneller zouden gaan hangen, dat zou ik erg zonde vinden! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Ik dacht zelf eigenlijk aan rond 400/450cc maar dr damen zei dat ik toch het beste 500c c kan nemen voor D/E. Dus dan gaan we daar voor, liever iets te groot dan te klein! 

 

En ik ben echt zo zenuwachtig ik lig al de hele nacht wakker.. misselijk van de zenuwen. Gelukkig was mijn moeder ook wakker en samen een beetje de nacht door gekletst haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

hierbij mijn operatie verslagje:

 

Gisteren was het dus zo ver, om 8:15 melden, naar de wachtkamer en om 9:00 lag ik op de kamer met wat andere dames voor dezelfde behandeling. Ik zou als 2e aan de beurt zijn maar het duurde erg lang en inmiddels werd iedereen opgeroepen behalve ik, toen maar gaan vragen en bleek dat de 500cc protheses nog gelevert moesten worden.. ik vond het raar dat ik daar niet eerder over geinformeerd ben en heb om een alternatief gevraagd. 485cc hadden ze wel en dus heb ik daar voor gekozen. Toen werd ik om 13:30 opgehaald en rustig gaan slapen en toen ik wakker werd zaten ze er in! Toen even op de uitslaapkamer en daarna terug naar de eigen kamer en wat gegeten. Toen mocht ik me al snel aankleden en naar huis, de terugreis van 2,5 uur was niet fijn, ik ben wagenziek en werd dus al gauw misselijk. Ben lekker gaan slapen en thuis weer op de bank gaan liggen. De pijn is erg goed te doen! Nu lekker uitrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2018 om 13:35 zei mooietieten:

Hoi hoi,

hierbij mijn operatie verslagje:

 

Gisteren was het dus zo ver, om 8:15 melden, naar de wachtkamer en om 9:00 lag ik op de kamer met wat andere dames voor dezelfde behandeling. Ik zou als 2e aan de beurt zijn maar het duurde erg lang en inmiddels werd iedereen opgeroepen behalve ik, toen maar gaan vragen en bleek dat de 500cc protheses nog gelevert moesten worden.. ik vond het raar dat ik daar niet eerder over geinformeerd ben en heb om een alternatief gevraagd. 485cc hadden ze wel en dus heb ik daar voor gekozen. Toen werd ik om 13:30 opgehaald en rustig gaan slapen en toen ik wakker werd zaten ze er in! Toen even op de uitslaapkamer en daarna terug naar de eigen kamer en wat gegeten. Toen mocht ik me al snel aankleden en naar huis, de terugreis van 2,5 uur was niet fijn, ik ben wagenziek en werd dus al gauw misselijk. Ben lekker gaan slapen en thuis weer op de bank gaan liggen. De pijn is erg goed te doen! Nu lekker uitrusten

Hoi Meis,

hoe gaat het nu met je?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

het gaat erg goed! Eerste dag na de operatie de medicatie gebruikt maar ik werd er zo misselijk van (zwakke maag haha) dus mee gestopt op dag 2. Dit ging eigenlijk heel goed! Pijn was goed te doen en nu op de 6e dag nog weinig pijn, meer een beetje een strak gevoel van de huid. Ik ben super benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

lees mee;-)

 

Ik afgelopen september een borstvergroting gehad half onder de spier maar voel de prothese telkens bewegen wat voor pijn zorgt.

Nu denk ik ook na voor een wissel van achter na voor. 

Zelf ook weinig eigen weefsel. 

Alleen liever iets neppers dan pijnlijke borsten. 

Op 6-4-2018 om 13:35 zei mooietieten:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi visje83, ik heb ze uiteindelijk toch achter de spier genomen op aanrade van de pc. Waar ik toch wel veel spijt van heb! Ik heb geen mooi decollete en de huid in het midden lijkt omhoog te zijn gekomen wat misschien wel betekend dat mijn spier en huid is losgekomen van het borstbeen :( ik ben pas 2 weken po en ik ben ontzettend verdrietig omdat ik denk dat dit echt niet meer over gaat. Ik kan de huid tussen de borsten beetpakken en ongeveer 3cm indrukken. Als dit blijvend is ben ik echt niet tevreden.. de protheses lijken elkaar echt te raken. Wat een ellende.. maandag de pc bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2018 om 17:48 zei mooietieten:

Hoi visje83, ik heb ze uiteindelijk toch achter de spier genomen op aanrade van de pc. Waar ik toch wel veel spijt van heb! Ik heb geen mooi decollete en de huid in het midden lijkt omhoog te zijn gekomen wat misschien wel betekend dat mijn spier en huid is losgekomen van het borstbeen :( ik ben pas 2 weken po en ik ben ontzettend verdrietig omdat ik denk dat dit echt niet meer over gaat. Ik kan de huid tussen de borsten beetpakken en ongeveer 3cm indrukken. Als dit blijvend is ben ik echt niet tevreden.. de protheses lijken elkaar echt te raken. Wat een ellende.. maandag de pc bellen

 

Oh wat een ellende zeg :-( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.