Ga naar inhoud

KBoobs : 13 juli 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Kiki, bijna 32 jaar. Heb altijd in een tattooshop gewerkt als piercer. Op het moment werk in naast het piercen in de productie. Verder heb ik een hond en vriend en ga ik graag sporten.. Heb al mijn hele leven kleine borsten, tenzij ik wat zwaarder was, maar dat wil ik niet meer. Ik ben niet heel tenger, heb stevige benen en een aardige kont. Maar geen borsten!! Dus een borstvergroting leek mij een goed plan. Vandaag voor de eerste keer een consult gehd bij Dr. Schietekatte bij Veldhoven Kliniek, alleen wil die niet meer dan 250cc bij mij plaatsen. Ik was niet van plan om het overdreven groot te laten maken maar vond dit toch wat teleurstellend. Hij zei dat hij ze niet groter wilde maken vanwege ontstekingsgevaar omdat ik rook.. Ik rook niet eens 10 sigaretten per dag.. Moet ik daar dan maar over liegen?! Graag zou ik de ervaring van anderen horen, waar zou ik wel terecht kunnen voor 350 tot hooguit 500cc?

Alvast bedankt x kiki 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik heb dat nog niet eerder gelezen dat er minder cc geplaatst wordt wanneer je rookt. Misschien omdat de wond dan kleiner is? 250cc is inderdaad niet zo veel en als jij het te weinig vindt, dan kan je beter naar een andere pc gaan. Ik denk wel dat alle pc’s je zullen adviseren te stoppen met roken. In ieder geval in de weken rond je bv. Roken zorgt immers voor een slechte wondgenezing. Ik weet niet of het nog meer mogelijke complicaties met zich mee brengt.

 

Ik zou in jouw geval op consult gaan bij een andere pc. Ikzelf ben door dr Nio geopereerd in het OLVG West (wel een verwijsbrief van je huisarts nodig). Consultkosten zijn tussen de 100 en 250 (afhankelijk van de afspraken met je verzekeraar) en deze kosten komen ten laste van je eigen risico. Ik ben heel erg tevreden over hem en heb 320cc monobloc hydrogel voor de spier gekregen. Kosten operatie 3500 euro. Bv met siliconen protheses kost 3100 euro. 

 

Ik ben in ieder geval heel erg tevreden met het resultaat en hoe ik daar ben geholpen. De nazorg is er ook goed. Hij durft ook meer cc te plaatsen dan de gemiddelde pc als je dat graag wilt. Tip: neem voorbeeld foto’s mee van wat je mooi vindt op je consult. 

 

Op het forum kan je nog veel meer ervaringen van dames met andere pc’s vinden.

 

Succes! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Keekskraw:

Hoi ik ben Kiki, bijna 32 jaar. Heb altijd in een tattooshop gewerkt als piercer. Op het moment werk in naast het piercen in de productie. Verder heb ik een hond en vriend en ga ik graag sporten.. Heb al mijn hele leven kleine borsten, tenzij ik wat zwaarder was, maar dat wil ik niet meer. Ik ben niet heel tenger, heb stevige benen en een aardige kont. Maar geen borsten!! Dus een borstvergroting leek mij een goed plan. Vandaag voor de eerste keer een consult gehd bij Dr. Schietekatte bij Veldhoven Kliniek, alleen wil die niet meer dan 250cc bij mij plaatsen. Ik was niet van plan om het overdreven groot te laten maken maar vond dit toch wat teleurstellend. Hij zei dat hij ze niet groter wilde maken vanwege ontstekingsgevaar omdat ik rook.. Ik rook niet eens 10 sigaretten per dag.. Moet ik daar dan maar over liegen?! Graag zou ik de ervaring van anderen horen, waar zou ik wel terecht kunnen voor 350 tot hooguit 500cc?

Alvast bedankt x kiki 

Hoi hoi, 

 

Welkom hier^_^

Wat wel of niet past heeft ook te maken met je huid en weefsel. En het merk wat er gebruikt wordt. Een meisje die ik ken heeft ook "maar" 250cc laten plaatsen maar heeft véél grotere boobs als ik met 400cc. Ligt er dan natuurlijk ook aan wat je nu al hebt. 

 

Je kunt eens kijken bij Medisch centrum Waalre. Daar zit Dr Hawinkels en nog een andere pc. Zij doen ook bv's en werken met Mentor. Hele fijne kliniek ook trouwens. Is wel wat duurder als kliniek Veldhoven. 

Of evt Dr Verdonck van Belgian Breast Clinic. Hij is wel van het natuurlijke, kijkt goed wat er bij je lichaam past. 

 

X Auks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
15 uur geleden zei leek:

hoi welkom! 

en ben je inmiddels wijzer geworden? ben je bij een andere kliniek gaan passen?

ben benieuwd wat hun dan zeggen over je eerdere advies..

lijkt mij dat het toch wel groter kan!

Hoi.. ja dankje!! Jazeker word 13 juli geopereerd door Dr. Klein bij Baulandkliniek. Ik krijg nu 510cc corsé  dual plane!! Spannend hoor wel groot denk ik nu haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keekskraw;)

 

Ben je eruit meid:rolleyes: groot gelijk, lekker voor de 510 corse gaan!:tatice_04:wordt super mooi! 

 

Heeeel veel succes and keep us posted!

 

Hier ook nog steeds mega tevreden met mn 550jes! Vandaag pleisters eraf laten halen door dr Hawinkels en hij is net zo blij met de boobs als ik!:wub:

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keekskraw....leuk! Toch lekker wat 

meer :P cc’s! Het aantal blijft ook lastig. Ik zie bij sommige dames met 300/400 cc nagenoeg hetzelfde resultaat (zelfde cup) als bij mij met 600 cc. Ik heb blijkbaar nauwelijks eigen weefsel; bij 300 cc (mijn eerste wissel) zag je bij mij maar weinig resultaat, dus heb het nog eens over gedaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou dames gisteren (vrijdag de 13de!) was het dan zover. Moest er om half 11 zijn dus ben rustig opgestaan totaal geen zenuwen, nog ff lekker mn haar gewassen, wat ik vanochtend overigens heb laten invlechten want kan er zelf echt niet bij :D. Toen we daar aankwamen was er een storing in het systeem en liep de boel een half uur uit. Toen werd ik geroepen en mocht me uitkleden. Kreeg een verwarmd deken over me heen, lekker. De anesthesist kwam nog even met me praten en de verpleger bracht tegelijk het infuus in. Ik, van mn tenen tot mn hoofd getattooeerd maar bang van naalden, vond dat erg fijn. Sowiso echt superlief personeel ook!! Stelden je echt op je gemak en ook niet super formeel gewoon relaxt! Nou toen de ok in waar ik op n andere tafel werd 'gekruisigd' :P toen de vloeistof ingespoten en het kapje opgezet werd was ik meteen weg. Nou geen uur later was ik wakker!! En ook meteen klaarwakker.. moest plassen en had honger riep ik.. Niet eens naar beneden gekeken :4: Toen ik eenmaal keek vroeg ik ook meteen of ze er wel iets ingestopt hadden, maar toen ik met het spiegeltje recht van voren mocht kijken bleek er degelijk wat in te zitten. Nou uiteindelijk geplast en gegeten, paracetamol ea en de uitleg gehad en mocht ik naar huis! En echt eerlijk waar op een beurs gevoel aan mn ribben na voel ik me prima!! Weinig tot geen last, ook vandaag niet ook al heeft hij mijn borstspier moeten doorsnijden. Neem mijn medicijnen netjes en probeer mn ellebogen aan mn lijf te houden bij alles wat ik doe. Vind het wel echt moeilijk om niet alles gewoon te doen omdat ik zo weinig last heb, maar gelukkig houdt mn vriend me scherp in de gaten en blijkt een echte gentleman!! Deuren openhouden en zo hihi..

 

Al met al tot nu toe dus een hele positieve ervaring!! En natuurlijk superhappy met het resultaat.. Niks te groot (maar zal nog wel komen :P) niet teveel afstand ertussen en zelfs mn tepels staan recht naar voren ipv meer aan de zijkant waar ze eerst zaten!! Hallujah als dat allemaal zo blijft ben ik in heaven!! Foto's zal ik deze week nog proberen te maken!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei KBoobs:

Nou dames gisteren (vrijdag de 13de!) was het dan zover. Moest er om half 11 zijn dus ben rustig opgestaan totaal geen zenuwen, nog ff lekker mn haar gewassen, wat ik vanochtend overigens heb laten invlechten want kan er zelf echt niet bij :D. Toen we daar aankwamen was er een storing in het systeem en liep de boel een half uur uit. Toen werd ik geroepen en mocht me uitkleden. Kreeg een verwarmd deken over me heen, lekker. De anesthesist kwam nog even met me praten en de verpleger bracht tegelijk het infuus in. Ik, van mn tenen tot mn hoofd getattooeerd maar bang van naalden, vond dat erg fijn. Sowiso echt superlief personeel ook!! Stelden je echt op je gemak en ook niet super formeel gewoon relaxt! Nou toen de ok in waar ik op n andere tafel werd 'gekruisigd' :P toen de vloeistof ingespoten en het kapje opgezet werd was ik meteen weg. Nou geen uur later was ik wakker!! En ook meteen klaarwakker.. moest plassen en had honger riep ik.. Niet eens naar beneden gekeken :4: Toen ik eenmaal keek vroeg ik ook meteen of ze er wel iets ingestopt hadden, maar toen ik met het spiegeltje recht van voren mocht kijken bleek er degelijk wat in te zitten. Nou uiteindelijk geplast en gegeten, paracetamol ea en de uitleg gehad en mocht ik naar huis! En echt eerlijk waar op een beurs gevoel aan mn ribben na voel ik me prima!! Weinig tot geen last, ook vandaag niet ook al heeft hij mijn borstspier moeten doorsnijden. Neem mijn medicijnen netjes en probeer mn ellebogen aan mn lijf te houden bij alles wat ik doe. Vind het wel echt moeilijk om niet alles gewoon te doen omdat ik zo weinig last heb, maar gelukkig houdt mn vriend me scherp in de gaten en blijkt een echte gentleman!! Deuren openhouden en zo hihi..

 

Al met al tot nu toe dus een hele positieve ervaring!! En natuurlijk superhappy met het resultaat.. Niks te groot (maar zal nog wel komen :P) niet teveel afstand ertussen en zelfs mn tepels staan recht naar voren ipv meer aan de zijkant waar ze eerst zaten!! Hallujah als dat allemaal zo blijft ben ik in heaven!! Foto's zal ik deze week nog proberen te maken!!

 

Xx

Wat een goede ervaring heb je gehad seg! En nu al zo tevreden ook! Dat terwijl het allemaal nog mooier moet worden. Super!:43: Nu nog een goed herstel erbij gewenst. Misschien heeft vrijdag de 13de voor jou wel geluk gebracht. :38:

Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde zeggen als jij.

Wel wat rustig aan doen en dan komt het helemaal goed. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi thnx!! Ben deze ochtend wel mega opgezwollen en mn bh zit heeeeeel strak haha.. verder goed geslapen en nog steeds weinig tot geen pijn!! Ik heb een foto gemaakt maar die zet ik er nog niet op. Ziet er op foto heel anders uit dan wat ik zie haha echt lelijk nog op die foto :4: 

 

Hoop echt dat de dames die een deze dagen moeten net zo'n goeie ervaring gaan hebben!! @SN_90 jij ook!! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Coconut

Thnx dat ik mocht kijken.. mijne zien er precies zo uit als de jouwe op die foto waar je je bh los hebt.. nog niet echt uh rond zeg maar bij mij haha maar ik heb geduld. Eind resultaat en maat echt heel mooi!! Hoelang ben je nu po? Kan echt niet wachten tot ze n beetje mooi rond zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan @KBoobs, heb jij ook een album? Leuk, zelfde arts en cc's. Ook Corsé kiest niet iedereen. Dit was voor mij nu de max en daar hield hij zich aan. Vond ik wel fijn, een rem...

 

Ze zitten nog niet op hun definitieve plekje na 17 dagen. Maar ze veranderen iedere dag wel wat. Ben super ongeduldig haha! 

Ik heb geen napijn of blauwe plekken. Tramadol heb ik niet genomen. 

 

Heb jij de Bonnie bh gekregen? Want daar heb ik wel ruzie mee gehad. Had een S aangekregen, het leek wel een triangel maar ze vonden me zo smal... Mooi dat dat kreng veel te strak zat! Nu een M en wat andere modellen erbij en dat scheelde heel veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Coconut wij hebben veel hetzelfde lees ik!!

 

Heb alleen foto's van de passessie.. mn voorsituatie vind ik niet zo fijn om er op te zetten maar was n 70 of 75A afhankelijk van hoe zwaar ik op dat momemt was.. 

Nee dr. Klein was het er bij mij ook niet echt mee eens 510, hij vond het te nep voor me.. maar ik vond 450 toch echt te klein. En die nep-look stiekum wel mooi!!

Ik neem ook alleen de ontstekingsremmers en paracetamol verder niks en ook geen pijn of blauwe plekken dus denk dat we kunnen stellen dat dr. Klein een echte aanrader is!!

Ook wat die bh betreft heb ik precies hetzelfde als jou haha!! Voel me ook veel te strak in die S.. Maar jij hebt dus gewoon een M besteld? Had het er gisteren al met mn vriend over om die te bestellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb je nog zien zitten haha, vlak voordat ik zelf weg ging. Kon niet missen met de tattoos :lol:

 

Ik had zelf een borstlift, geen borstvergroting, maar ook weinig last. Het plan was borstlift + implantaten, maar Klein deed de operatie liever niet in 1x en aangezien ik binnenkort ga emigreren heb ik alleen voor de borstlift betaald. Ben nu eigenlijk al zo tevreden dat ik denk dat ik uiteindelijk een keer terug vlieg naar NL om de borstvergroting toch door hem te laten doen. Het team daar was ook ontzettend lief en behulpzaam trouwens.

 

Hoe gaat het vandaag? Heb je al meteen de volgende dag gedouched?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luvpasta haha was jij degene in pyama of die andere mevrouw? Oke ja snap ik, ik ook heel tevreden over dr. Klein en Baulandkliniek!! Nee heb niet meteen helemaal gedouched pas na een paar dagen. Herstel gaat verder prima!! Bij jou ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.