Ga naar inhoud

BV FOTOSSSSS


Jenniferr

Aanbevolen berichten

:wub:Goeieavond!!

En morgen ga ik voor de laatste keer passen in het Alrijne ziekenhuis. Omdat ik een auto immuun stollings ziekte heb moet ik in het ziekenhuis geopereerd worden. 

Ik vind het allemaal heel spannend ook omdat ik ben nog niet over de maat uit ben! 

Ik ben 1.72 lang en weeg 76 kilo

Er is minimaal.500 cc geadviseerd maar als ik hier lees dan wordt er vaak gezegt dat je voor groter moet gaan? Heeft iemand mooie fotos en kan iemand mij helpen? 

Heel erg bedankt alvast! 

Heel veel liefsss x:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen spannend allemaal he voor jou extra spannend denk ik...

 

ik zou vooral afgaan op waar jij blij van word meid. Waar wordt jij blij van wanneer je id spiegel kijkt met pasprotheses. Ik zou je aan willen raden denk goed na welk resultaat je wilt en geef dat aan bij je chirurg. Neem desnoods voorbeeldtieten mee. Zo heeft de pc een goed beeld van watje wilt en kan die op basis daarvan en je voorsituatie een passend advies geven voor aantal cc en soort prothese. 

 

Succes met je keuze!! Lekker hier rondneuzen.... veel info!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Jenniferr ik ben 1.77 en weeg een goeie 75 kilo. Met 450cc op een F uitgekomen. 450cc was bij bij de max. en past ook echt super bij m'n lijf. Doe waar je je goed bij voelt, ik zou eerder voor iets groter gaan dan voor iets kleiner. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.