Ga naar inhoud

Moet borst nog zakken of zit prothese gewoon te hoog?


Aanbevolen berichten

Hoe weet je eigenlijk of je protheses nog moeten zakken of dat ze gewoon fout (te hoog) geplaatst zijn?

Ik ben momenteel 5 weken PO en mijn linkerborst was meteen al lager dan mijn rechterborst.  Mijn vriend denkt dat de rechter gewoon nog moet zakken.

Maar wat als de rechter gewoon hoger zit, of de linker lager... Mss maak ik mezelf gek...  Laatste controle bij PC zei hij dat alles er volgens hem gelijk uitzag...  En dat is dus echt niet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

Logisch dat je je zorgen maakt. Als ze duidelijk ongelijk zitten en de pc zegt dat ze gelijk zitten zal ik ook twijfel krijgen. Zei de pc niet dat het nog moet zakken? Of dat ze nog gelijk gaan komen?

Hij zei dat ze nog moesten zakken en zachter zouden worden... dus ik hoop dat ik enkel nog wat geduld moet hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei kittn:

je kunt altijd een second opinion laten doen door een andere pc als je het echt niet vertrouwt

Ik ga proberen nog een beetje geduld te hebben.  Als het na 3 maanden nog steeds zo'n groot verschil is ga ik wel terug.  Eerst naar mijn eigen PC en eventueel nadien second opinion. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ShSh:

Ik ga proberen nog een beetje geduld te hebben.  Als het na 3 maanden nog steeds zo'n groot verschil is ga ik wel terug.  Eerst naar mijn eigen PC en eventueel nadien second opinion. 

 

klinkt als een heel goed idee. :)

 ik dacht ook altijd dat ik een best geduldig persoon was maar dat valt toch vies tegen nu haha. 

dat zakken en zacht worden duurt idd gewoon even en straks heb je je druk gemaakt om niks. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.