Jump to content

Littekenzalf

Mannie
 Share

Recommended Posts

hi mannie!

ik heb aloë veragel en vitamine e-olie voor mn littekens, omdat ik zelf niet zo van de zalfjes en crêmes ben. 

die van het kruitvat is erg goed. Ik mag momenteel niet smeren van de pc omdat er wat bloedvaatjes erg gevoelig blijken te zijn in mijn litteken weefsel van de rechterborst. Daardoor werd het litteken donkerder. 

Ik heb dermatix silliconencreme. Ik had na mijn operatie echt een grote littekenknobbel, nu na enkele weken smeren is dit al een stuk minder. 

groetjes, 

• Like 1

Ik raad echt aan om pas na 6 weken te smeren. Ik zelf heb dat dus niet gedaan en ben meteen gaan smeren toen ik dacht dat het litteken dicht was. Dit was ook wat mijn chirurg bij een andere operatie mij toen aanraadde, dus ik dacht ik doe dat ook na een borstvergroting. Echter heb ik gemerkt dat mijn littekens daar echt wel een stuk lelijker door zijn geworden. Ik heb het idee dat het eerste laagje huid door het smeren juist meer kapot heb gemaakt. 

Groetjes,

• 2 weeks later...
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.