Ga naar inhoud

roosiie : 28 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Gabelaina1:

Jaa zeker. Ik kwam van een mini cupje 70A!

Ok:) zoals mij dus....:) enhet lijkt nog steeds natuurlijk bij jou of valthet fel op naar de buitenwereld toe?:s 

wil ook niet dat het té hard opvalt....

pfff dilemma’s en keuzes :/:(

srry vr men vele vragen mazr vinnet zon grote beslissing:/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Gabelaina1
15 minuten geleden zei Linaxxx:

Ok:) zoals mij dus....:) enhet lijkt nog steeds natuurlijk bij jou of valthet fel op naar de buitenwereld toe?:s 

wil ook niet dat het té hard opvalt....

pfff dilemma’s en keuzes :/:(

srry vr men vele vragen mazr vinnet zon grote beslissing:/

Geeft niks! Ik herken mijzelf er in haha. Nee het lijkt niet nep, heel natuurlijk! Het is nog wel hard maar ik ben natuurlijk nog maar 7 weken po. Denk dat zeker na een jaar het helemaal niet te zien is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei roosiie:

@Gabelaina1 ik had een vraagje over de bh’s. Vind je dat je borsten groter ogen in kleding door de bh’s die je draagt? Ben erg tevreden over mn grootte alleen in kleding is eentje iets kleiner. Ben nu 4 weken PO. 

Hi @roosiie vraagje die profielfoto

bennjij dat?? Om een idee te krijgen van 300...:/:( 

dankje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
Op 26-4-2018 om 08:23 zei roosiie:

@Gabelaina1 ik had een vraagje over de bh’s. Vind je dat je borsten groter ogen in kleding door de bh’s die je draagt? Ben erg tevreden over mn grootte alleen in kleding is eentje iets kleiner. Ben nu 4 weken PO. 

Ja ze lijken zeker groter in kleding! Sowieso al in een bh lijken ze groter dan zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2018 om 11:02 zei roosiie:

Hey mensen van deze discussie, ik heb inmiddels een album gemaakt met een paar foto’s van 1 dag PO. Hij is wel privé, als je ze wil zien, kan ik je toevoegen

Hi roosiie, zou ik je foto's mogen zien? Ik krijg 15 mei een bv en twijfel tussen 250 en 300 cc. Ik ben 1.58 lang en 62 kg. Ik heb momenteel 75a.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellen123:

Hi roosiie, zou ik je foto's mogen zien? Ik krijg 15 mei een bv en twijfel tussen 250 en 300 cc. Ik ben 1.58 lang en 62 kg. Ik heb momenteel 75a.

 

15 minuten geleden zei Ellen123:

Hi roosiie, zou ik je foto's mogen zien? Ik krijg 15 mei een bv en twijfel tussen 250 en 300 cc. Ik ben 1.58 lang en 62 kg. Ik heb momenteel 75a.

Hi @Ellen123 zou ik eens mogen zien...?? Ng altijd aan het twijfelen..:/

van welke cup kwam je miss?? 

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2018 om 11:02 zei roosiie:

Hey mensen van deze discussie, ik heb inmiddels een album gemaakt met een paar foto’s van 1 dag PO. Hij is wel privé, als je ze wil zien, kan ik je toevoegen

Ik zou heel graag je foto’s willen zien ben heel benieuwd ben zelf 14 mei aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben afgelopen woensdag geopereerd, dual plane, 295cc, anatomisch. Ik ben 173cm en weeg 66kg. Maat heb ik voornamelijk door mijn pc laten bepalen. Ik had er wel vertrouwen in en ben wel tevreden. Bij twijfel moet je altijd voor de grotere kiezen (dat zei mijn pc ook). Ik heb me gelijk goed gevoeld, heb natuurlijk zwellingen maar mijn borsten voelen wel zacht (naar omstandigheden :p). Pijn valt wel mee, behalve met opstaan.

Sinds gisteren voel ik wat krampachtige pijn onder mijn ribvleugel. Ik denk dat ik uit verveling iets meer deed dan dat ik kon. Heb zelfs mijn teennagels gelakt :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.