Ga naar inhoud

roosiie : 28 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei roosiie:

Hello een update:

 

ik ben inmiddels geopereerd 300 cc mentor anatomishe prothese, dual plane. Ehm.. ja toen ik uit de narcose kwam geen pijn, maar even later toch wel echt wat steken! Nu de tweede dag, echt amper pijn, alleen veel druk rondom het gebied! Mn borsten zijn vanaf de zijkant echt best wel gezwollen en als ik ze bekijk zonder bh vind ik ze een beetje ver naar buiten staan :(... maarja ze staan nog heel strak.. hopelijk gaat alles mooi veranderen.. 

 

Weten jullie wanneer de zwelling afneemt? 

 

Groetjes fijne avond rose Xx

Ik ben super benieuwd naar je eindresultaat. Ben je van plan om foto's te plaatsen? =)

 

Fijn dat alles goed gegaan is. Stonden je borsten voorheen al wat naar buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Annefleurx:

Ah succes met je herstel! 

Ben je tevreden met de maat (hoever je dat nu kan zien dan) 

Om eerlijk te zijn vind ik ze best wel klein. mn moeder zegt dat ze nog moeten droppen enzo maarja. Ben wel een beetje teleurgesteld als ik ernaar kijk. Ik ben wel 2 dagen PO alleen het lijken echt op b-cupjes. Wat ik gek vind want één dokter wilde 230 plaasten, en deze dokter 300. Dus het zou juist ‘groter’ moeten lijken.. mwehh we’ll see :unsure: ~ ik bewerk dit bericht even omdat mn moeder ze dus wel heel groot vindt XD. Misschien door de narcose en moeheid dat ik zo een vertekend beeld heb? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Vinorosso:

Ik ben super benieuwd naar je eindresultaat. Ben je van plan om foto's te plaatsen? =)

 

Fijn dat alles goed gegaan is. Stonden je borsten voorheen al wat naar buiten?

Ik ben wel van plan voor en na foto’s te plaatsen, graag zelf, moet alleen even uitvogelen hoe. Zal een melding hier geven als het is gelukt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei roosiie:

Om eerlijk te zijn vind ik ze best wel klein. mn moeder zegt dat ze nog moeten droppen enzo maarja. Ben wel een beetje teleurgesteld als ik ernaar kijk. Ik ben wel 2 dagen PO alleen het lijken echt op b-cupjes. Wat ik gek vind want één dokter wilde 230 plaasten, en deze dokter 300. Dus het zou juist ‘groter’ moeten lijken.. mwehh we’ll see :unsure:

Wat voor maat sport BH heb je aangemeten gekregen ? Jammer dat je  nu teleurgesteld bent. Maar echt hoor ze veranderen absoluut nog en alleen maar in het voordeel.

 

Ik ben nu bijna 3 weken PO en bij mij begint de zwelling af te nemen en ze lijken daardoor gek genoeg ook wat meer naar voren te komen en meer volume te hebben.

 

Gefeliciteerd en veel succes met je herstel.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Claudiat:

Wat voor maat sport BH heb je aangemeten gekregen ? Jammer dat je  nu teleurgesteld bent. Maar echt hoor ze veranderen absoluut nog en alleen maar in het voordeel.

 

Ik ben nu bijna 3 weken PO en bij mij begint de zwelling af te nemen en ze lijken daardoor gek genoeg ook wat meer naar voren te komen en meer volume te hebben.

 

Gefeliciteerd en veel succes met je herstel.

 

Xxx

Oh dat is echt super fijn om te horen. Dankjewel! Ik heb sport bh M. 

ja ik denk dat ze gewoon nog even moeten settelen enzo. 

 

Jij ook succes met je herstel! 

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gabelaina1:

Ja onze verhalen lijken zeker op elkaar. Ik zou sowieso voor de 300 gaan. Ook omdat het om de breedt van het implantaat gaat. Je krijg dan een wat meer “zandloper” figuur als je borsten ook mooi rond aan de buitenkant vallen. Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel! Haha. En je went heel snel aan de maat, ik zou altijd aanraden een stapje groter te doen. Om teleurstelling te voorkomen en omdat je gewoon echt gewend raakt.. Ook zien je borsten er echt anders uit dan de daadwerkelijke cupmaat die je gaat passen. 

 

Ik heb ze ook achter de spier. Hoe het verschilt in herstel en resultaat weet ik niet.. Het herstel is de eerste 4 dagen echt even doorbijten. Ik had vooral meer last van mijn rug, een tip; leg een kussen onder je benen zodat je rug lekker kan ontspannen. Maar na een week kon ik al weer shoppen haha! Na een week was echt al de pijn weg en voelde het alleen nog wat strak en zwaar. En dan ben je die eerste dagen alweer vergeten. Is er iemand bij je thuis die je kan helpen en lekker verwennen? Xx

Wauw! Ik lees dit stukje nu. Sta elke ochtend heel trots voor de spiegel en het viel mij op dat ik inderdaad meer een zandloper figuur gekregen heb sinds mijn operatie! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei roosiie:

Hello een update:

 

ik ben inmiddels geopereerd 300 cc mentor anatomishe prothese, dual plane. Ehm.. ja toen ik uit de narcose kwam geen pijn, maar even later toch wel echt wat steken! Nu de tweede dag, echt amper pijn, alleen veel druk rondom het gebied! Mn borsten zijn vanaf de zijkant echt best wel gezwollen en als ik ze bekijk zonder bh vind ik ze een beetje ver naar buiten staan :(... maarja ze staan nog heel strak.. hopelijk gaat alles mooi veranderen.. 

 

Weten jullie wanneer de zwelling afneemt? 

 

Groetjes fijne avond rose Xx

Gefeliciteerd! :43:je borsten gaan nog zoveel veranderen (ten goede). Geduld is echt het sleutelwoord. Succes met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, roosiie said:

Om eerlijk te zijn vind ik ze best wel klein. mn moeder zegt dat ze nog moeten droppen enzo maarja. Ben wel een beetje teleurgesteld als ik ernaar kijk. Ik ben wel 2 dagen PO alleen het lijken echt op b-cupjes. Wat ik gek vind want één dokter wilde 230 plaasten, en deze dokter 300. Dus het zou juist ‘groter’ moeten lijken.. mwehh we’ll see :unsure: ~ ik bewerk dit bericht even omdat mn moeder ze dus wel heel groot vindt XD. Misschien door de narcose en moeheid dat ik zo een vertekend beeld heb? 

 

Gaan ze ook niet wat nog meer indalen dat ze daarom ook wat groter lijken? Ben nu wel heel benieuwd, maar denk niet dat iemand gelijk na de operatie haar borsten al zo geweldig vindt! 

Is 300cc zetten niet uitkomen op een C aanzicht? Komt vast allemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gabelaina1:

Hoi Kristel, zou ik misschien in je album mogen kijken? Xx

Hoi ik heb pas mijn foto’s verwijderd omdat deee openbaar stonden, in heb nog geen tijd gehad om een album aan te maken, maar ga ik zeker nog doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2018 om 10:41 zei roosiie:

 

Hoi Dames,

 

Ik heb 2 dagen geleden ook 300cc dual plane genomen. Dit is mij aangeraden juist omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde hebben. Ik ben 171 en 61 kilo. En kwam van A75. Wat ik nu zie is zeker wel een C maar heb ontzettend veel pijn! Daarbij draag ik ook een band omdat ze te hoog zaten? En die doet voornamelijk ook heel veel pijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd hoe het eindresultaat zou zijn.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kimmik:

Gefeliciteerd! :43:je borsten gaan nog zoveel veranderen (ten goede). Geduld is echt het sleutelwoord. Succes met je herstel! X

Dankjewel en ja ^_^ dat denk ik eigenlijk ook wel. 

Bedankt voor het advies

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Annefleurx:

 

Gaan ze ook niet wat nog meer indalen dat ze daarom ook wat groter lijken? Ben nu wel heel benieuwd, maar denk niet dat iemand gelijk na de operatie haar borsten al zo geweldig vindt! 

Is 300cc zetten niet uitkomen op een C aanzicht? Komt vast allemaal goed! 

Ik hoop het! 

Ja dat klopt denk ik ook wel, denk dat iedereen meteen na de operatie een beetje schrikt..

 

met een C cup zou ik zeker blij zijn:blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jjamess:

Hoi Dames,

 

Ik heb 2 dagen geleden ook 300cc dual plane genomen. Dit is mij aangeraden juist omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde hebben. Ik ben 171 en 61 kilo. En kwam van A75. Wat ik nu zie is zeker wel een C maar heb ontzettend veel pijn! Daarbij draag ik ook een band omdat ze te hoog zaten? En die doet voornamelijk ook heel veel pijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd hoe het eindresultaat zou zijn.

 

Groetjes

We hebben dezelfde maat in ieder geval, en ben ook 3 dagen PO. Ik heb zelf geen ervaring met die band, maar heb op youtube wel veel vrouwen gezien die zo een band moesten dragen, en ze hadden ook veel pijn door die band. 

 

Ik ben ook zo benieuwd naar het eindresultaat, 

 

ik heb tot nu toe niet heel veel pijn gehad, meer een druk maarja.. het is nu 04:55 en ik word al 2 nachten wakker rond deze tijd omdat ik niet op me rug meer wil liggen xp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei roosiie:

Dankjewel en ja ^_^ dat denk ik eigenlijk ook wel. 

Bedankt voor het advies

 

 

Ik heb 21 februari ook 300cc gekregen. Anatomisch, dual plane bij Frans Straten. Mijn borsten zijn echt heeeeeel erg veranderd sinds de eerste week :wub: wel fijn dat je niet heel veel pijn hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei jjamess:

Hoi Dames,

 

Ik heb 2 dagen geleden ook 300cc dual plane genomen. Dit is mij aangeraden juist omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde hebben. Ik ben 171 en 61 kilo. En kwam van A75. Wat ik nu zie is zeker wel een C maar heb ontzettend veel pijn! Daarbij draag ik ook een band omdat ze te hoog zaten? En die doet voornamelijk ook heel veel pijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd hoe het eindresultaat zou zijn.

 

Groetjes

Hoi! Gefeliciteerd! 

 

Die band is inderdaad niet zo prettig,  zeker niet in het begin. Ik ben nu 5 weken PO en vind hem juist prettig omdat het voor stevigheid zorgt op de een of andere manier :P de eerste week had ik er ook meer last van en veel pijn maar het gaat écht beter worden :) succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kimmik:

 

Ik heb 21 februari ook 300cc gekregen. Anatomisch, dual plane bij Frans Straten. Mijn borsten zijn echt heeeeeel erg veranderd sinds de eerste week :wub: wel fijn dat je niet heel veel pijn hebt!

Oh echt? Op wat voor manier zijn ze veranderd? Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld als ik ernaar kijk, omdat ze zo klein ogen.. moet ook wel geduld hebben.. 

 

Zou wel een foto willen laten zien, maar liever niet openbaar haha. 

 

En jaa zeker fijn, toch gek dat de een wel veel pijn heeft en de ander niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kimmik:

Hoi! Gefeliciteerd! 

 

Die band is inderdaad niet zo prettig,  zeker niet in het begin. Ik ben nu 5 weken PO en vind hem juist prettig omdat het voor stevigheid zorgt op de een of andere manier :P de eerste week had ik er ook meer last van en veel pijn maar het gaat écht beter worden :) succes met je herstel!

Dank je wel!,

 

Moet die band echt strak zitten en hoog of laag? Hij schuurt beetje in mn oksels. Daarbij werd ik vandaag wakker met onwijs veel pijn in mn litteken rechts, trekkende pijn. Is dat normaal? Heb ik dan te plat geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jjamess:

Dank je wel!,

 

Moet die band echt strak zitten en hoog of laag? Hij schuurt beetje in mn oksels. Daarbij werd ik vandaag wakker met onwijs veel pijn in mn litteken rechts, trekkende pijn. Is dat normaal? Heb ik dan te plat geslapen?

 @best_boobie, ik denk dat jij daar het beste antwoord op kunt geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei roosiie:

Oh echt? Op wat voor manier zijn ze veranderd? Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld als ik ernaar kijk, omdat ze zo klein ogen.. moet ook wel geduld hebben.. 

 

Zou wel een foto willen laten zien, maar liever niet openbaar haha. 

 

En jaa zeker fijn, toch gek dat de een wel veel pijn heeft en de ander niet!

Het zijn echt hele mooie borsten aan het worden en het volume komt tot z’n recht! Mijn borsten zijn groter geworden :) Die van jou gaan ook nog zo veel veranderen! Mag ik in je album kijken? Ik heb zelf geen album maar wil je in een Pb best mijn verschillen laten zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kimmik:

Het zijn echt hele mooie borsten aan het worden en het volume komt tot z’n recht! Mijn borsten zijn groter geworden :) Die van jou gaan ook nog zo veel veranderen! Mag ik in je album kijken? Ik heb zelf geen album maar wil je in een Pb best mijn verschillen laten zien!

Oh wat leuk dat ze ook nog wat groter zijn geworden! Ik heb je toegevoegd aan mn album, en jahoor zou jouw foto’s ook wel willen zien in een pb! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @roosiie...

 

Ik heb anatomisch 350cc dual plane laten plaatsen. Ben nu ong. anderhalf jaar po. Mijn albums staan openbaar dus je kan ff kijken als je wilt. Zoals je bij mij kunt zien veranderen zoveel!!

Zou ik ook jou in jou album mogen kijken?

Alvast bedankt :35:

 

lieve gr eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei e.e.f.:

Hoi @roosiie...

 

Ik heb anatomisch 350cc dual plane laten plaatsen. Ben nu ong. anderhalf jaar po. Mijn albums staan openbaar dus je kan ff kijken als je wilt. Zoals je bij mij kunt zien veranderen zoveel!!

Zou ik ook jou in jou album mogen kijken?

Alvast bedankt :35:

 

lieve gr eef...

Yess ik ga je toevoegen, en ga zeker even kijken naar jouw album.. ben echt heel benieuwd hoe mijne nog gaan veranderen.. hoop op een goede manier, miss heb jij een idee haha. 

 

Xx groetjes Roos 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.