roosiie

roosiie : 28 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?

Recommended Posts

Hey lieve mensen, 

mijn naam is Rosa en ik word aankomende woensdag geopereerd. Ik krijg 300cc, dual plane, en heb een anatomische prothese! Heeft iemand ervaring of foto’s met deze grootte :)? Ik ben een klein beetje nerveus dat ze misschien iets te klein worden! Mijn lengte is 1.77 met 60 kilo. 

En ohja ik volg nu rijles, kan ik binnen 2 weken weer verder met mijn rijles? 

Alvast bedankt Xx 

groetjess

Hoi, 

ik heb de inspira TSF 325cc dual plane je kan mijn foto’s bekijken ;) en ik ben ook 1m80 en weeg 70kg 

de rijlessen na 2weken denk ik niet dat een goed idee is, de schokken zijn niet goed aangezien je ook niet mag sporten. Best eens horen bij pc.

xxx

Hey @Kristel612 dankje voor je bericht, sorry ik ben nieuw op het forum, en heb geen idee waar ik jouw foto’s kan bekijken haha. Hoe moet dat? 

Dankjewel Xx

Hi @Kristel612.. Zou ik misschien ook je foto's moge bekijken? Ik ben 178 lang en 70 kg. Ik krijg waarschrijnlijk 315 cc (of 310 weet ik niet meer zeker) en ik ben bang of ik het niet te groot ga vinden. Een beetje foto's vergelijken is dus fijn ;) Ik ben ook aan het rijlessen @roosiie en ik hoop eigelijk ook dit weer na 2 tot 3 weken weer op te kunnen pakken. Geen idee hoe of dat gaat.. zo nodig zeg ik extra lessen af.. we zullen zien.. Succes met je operatie woensdag.. laat je weten hoe of het is gegaan straks? Xx

hey @Moontje7, we krijgen ongeveer dezelfde cc’s! Ik was juist bang dat ik het te klein ga vinden, omdat ze meesten hier tussen de 350/500 cc hebben. Hoezo denk je dat je ze te groot gaat vinden? 

Ja haha, ik hoop de lessen ook z.s.m op te kunnen pakken. Had aan mn rijinstructeur 2 weken vrij doorgegeven :o..

Thankyou :rolleyes:, laat ik zeker weten.. kan niet wachten. 

Groetjess

Ik ging in de vierde week pas weer autorijden maar dat viel heel erg tegen, het schakelen voelde niet fijn aan. Ben nu inmiddels negen weken po en rij weer goed auto sinds de zesde week. Voor iedereen is dit natuurlijk weer verschillend.

Hi! ik kon echt pas na drie weken überhaupt de autoriem zachtjes aanpakken.. haha. Maar ieder lichaam herstelt anders. Doe vooral wat goed voelt :) 

Wat is je andere optie? Als je toch een stapje groter gaat? Is dat 350? 

Mij is 270cc aangeraden (eerst zelfs 235) en ik ben bang dat ik het te klein ga vinden! Maar de volgende was dan gelijk 330 en dat vond ik wat te groot... pfff

Hey @roosiie Spannend he :) ik krijg ook n lift en wil niet teveel verschil met mn maat nu (wel een beetje groter, dat wel).. Ik zou inderdaad uitgaan van 2 weken en mocht het dan nodig zijn kan je altijd een extra lesje afzeggen. Ik zie dat je as woensdag al geopereerd wordt! Wat leuk en spannend!! Heel veel succes :71:

Hoi hoi, ik dacht dat je met rijles bedoelde (paard rijles) :P vandaar mijn reactie hierboven :rolleyes: ik heb vandaag geprobeerd te rijden(met de auto) :D en ging super! Alleen kon ik de auto niet in achteruit zetten ;) maar voor de rest alles goed gelukt maandag ben ik 2weken po! 

@Annefleurx ik mocht niet groter dan 300 :(... ik kreeg eerst 230 maar vond dat te klein, toen een andere dokter genomen die 300 wilde doen. Ik zou zeggen ga voor die 330.. ik denk van als je het doet, doe het dan goed hahaha. Succes

Hahaha oh vandaar! Oh mooi! Hoop dat het bij mij ook zo goed gaat. En ben je tevreden met je borsten? Aankomende woensdag word ik geopereerd. 

Weten jullie trouwens hoe het zit met alcohol drinken voor de operatie? Tegen mij zeiden ze 2 dagen ervoor niet.. had gister een feestje vandaar

Guest Gabelaina1

Hee! Het ligt er ook heel erg aan wat je voor situatie is! De uiteindelijke cup is bij iedereen weer anders helaas.. Ik heb 420 gekregen en het ziet er nu uit als een C. Echter pas ik wel 70D. Ik ben 1.69 en 55 kilo. Mijn protheses waren 420cc anatomisch achter de spier. Ik kwam van een kleine 70a. Ik raad je zeker aan toch wat groter te kiezen als je twijfelt! Dit om een teleurstelling te voorkomen.. Ze zien er namelijk kleiner uit dan de cup maat die je past. Dit heb ik ook vaker gelezen bij andere meiden. Succes met het kiezen!! (Auto rijden zou ik niet zo snel doen, ik ben 4 weken po en vorige week voor het eerst weer auto gereden. Het schakelen voelt erg onprettig en ik denk dat de kracht die je zet ook niet goed is voor je herstel.) xoxo

Ik ben super tevreden, ook al zijn ze nog niet helemaal in vorm, vind het nu al super dus kan alleen nog beter!