Ga naar inhoud

roosiie : 28 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei roosiie:

Yess ik ga je toevoegen, en ga zeker even kijken naar jouw album.. ben echt heel benieuwd hoe mijne nog gaan veranderen.. hoop op een goede manier, miss heb jij een idee haha. 

 

Xx groetjes Roos 

 

Dank je!!!

Heb ff gespiekt. Ziet er al erg mooi uit hoor :35: Ze zijn nu nog erg strak maja wat wil je ook zo vers nog na de operatie. Geduld is het toverwoord en luister goed naar je lichaam is mijn advies ;)

Ze worden vast nog mooier...

 

lieve gr eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
38 minuten geleden zei e.e.f.:

 

Dank je!!!

Heb ff gespiekt. Ziet er al erg mooi uit hoor :35: Ze zijn nu nog erg strak maja wat wil je ook zo vers nog na de operatie. Geduld is het toverwoord en luister goed naar je lichaam is mijn advies ;)

Ze worden vast nog mooier...

 

lieve gr eef...

Dankjewel :). Vind die van jou ook heel mooi! Jaa denk ook veel geduld waarschijnlijk.. 

pff ben benieuwd, het is ook zo moeilijk te vergelijken met andere.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei jjamess:

Dank je wel!,

 

Moet die band echt strak zitten en hoog of laag? Hij schuurt beetje in mn oksels. Daarbij werd ik vandaag wakker met onwijs veel pijn in mn litteken rechts, trekkende pijn. Is dat normaal? Heb ik dan te plat geslapen?

Stuur me even een pb met een foto van hoe je hem draagt. Misschien dat ik wat advies kan geven over of je hem goed of niet goed draagt. 
En wat je anders kunt doen.

xx BB
(thanks voor de tag @Kimmik )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
11 uur geleden zei roosiie:

Hey mensen van deze discussie, ik heb inmiddels een album gemaakt met een paar foto’s van 1 dag PO. Hij is wel privé, als je ze wil zien, kan ik je toevoegen

Zou ik mogen kijken alsjeblieft?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
1 uur geleden zei roosiie:

Ja heb je toegevoegd xx

Ik heb je foto’s gezien en ik kan je vertellen ze gaan nog zoveel veranderen echt!! Ik had ze eerst ook zo rond 1 week po. Ze waren meer vierkant dan rond maar ze gaan nog heel erg veranderen, zakken en meer mooie borsten worden!

Komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Gabelaina1:

Ik heb je foto’s gezien en ik kan je vertellen ze gaan nog zoveel veranderen echt!! Ik had ze eerst ook zo rond 1 week po. Ze waren meer vierkant dan rond maar ze gaan nog heel erg veranderen, zakken en meer mooie borsten worden!

Komt helemaal goed.

Awh dankje dat je even een feedback geeft, dat is wel fijn. Ben blij om te horen dat het goed komt haha.. je gaat toch denken van; oeps.. had ik dit wel moeten doen? 

 

Maar ik merk nu wel dat ik ook meer een soort decolleté krijg.. :) 

 

heb jij nog last van pijn?

 

groetjes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gabelaina1 goed idee van dat kussen onder mijn benen. Ik heb wel eens een buikoperatie gehad waardoor ik ook alleen maar op mijn rug mocht slapen. Ik had echt veel last van rug pijn. Het was erger dan de wond. Heb je nog pijnstillers gekregen of heb je het alleen met paracetamol gedaan? 

 

Een zandloper figuur klinkt echt prachtig. Ik kan niet wachten tot het resultaat! Gelukkig zijn mijn kinderen al redelijk zelfstandig en mijn man heeft anderhalve week verlof genomen. Dat zal wel genoeg zijn. Zelf heb ik 2 en een halve week vrij genomen. Ik ben 9 mei aan de beurt dus ik hoop ook op lekker uitrusten in de tuin :-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
9 uur geleden zei roosiie:

Awh dankje dat je even een feedback geeft, dat is wel fijn. Ben blij om te horen dat het goed komt haha.. je gaat toch denken van; oeps.. had ik dit wel moeten doen? 

 

Maar ik merk nu wel dat ik ook meer een soort decolleté krijg.. :) 

 

heb jij nog last van pijn?

 

groetjes xx 

Jaa het wordt echt steeds mooier! Ik had na een week nergens meer last van! Echt totaal niks. Dus of ik heb geluk of alles is gewoon heel goed verlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
8 uur geleden zei Seen87:

@Gabelaina1 goed idee van dat kussen onder mijn benen. Ik heb wel eens een buikoperatie gehad waardoor ik ook alleen maar op mijn rug mocht slapen. Ik had echt veel last van rug pijn. Het was erger dan de wond. Heb je nog pijnstillers gekregen of heb je het alleen met paracetamol gedaan? 

 

Een zandloper figuur klinkt echt prachtig. Ik kan niet wachten tot het resultaat! Gelukkig zijn mijn kinderen al redelijk zelfstandig en mijn man heeft anderhalve week verlof genomen. Dat zal wel genoeg zijn. Zelf heb ik 2 en een halve week vrij genomen. Ik ben 9 mei aan de beurt dus ik hoop ook op lekker uitrusten in de tuin :-) 

 

Je hebt het goed geregeld! Haha. Ah ja heerlijk zou dat zijn.

 

Ik heb paracetamol codeïne gekocht bij de drogist! Top spul. Is net wat sterker dan de normale paracetamol en ibruprofen. Je kunt er wel een beetje misselijk van worden.

Ik nam er 2 om de 4 uur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen sorry, ik heb mn album verwijderd.. ik voelde me er toch niet zo gemakkelijk bij wetende dat er foto’s van mij online staan :P met al die hackers tegenwoordig. 

 

Ik kan wel een foto sturen in een pb. 

 

Ik ben nu 5 dagen po, en het gaat echt veel beter. Slaap alleen nog wel onrustig, vanaf 3 uur word ik om het uur wakker.. 

 

morgen heb ik de eerste afspraak met mn pc na een week, weten jullie wat ik ervan kan verwachten? 

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste paar dagen is heel vervelend, bij mij was het ergste na een week wel weg :)
En je nagels? Vingernagels moet geen probleem zijn maar je teennagels zou ik niet doen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28/3/2018 om 17:45 zei Gabelaina1:

Ja onze verhalen lijken zeker op elkaar. Ik zou sowieso voor de 300 gaan. Ook omdat het om de breedt van het implantaat gaat. Je krijg dan een wat meer “zandloper” figuur als je borsten ook mooi rond aan de buitenkant vallen. Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel! Haha. En je went heel snel aan de maat, ik zou altijd aanraden een stapje groter te doen. Om teleurstelling te voorkomen en omdat je gewoon echt gewend raakt.. Ook zien je borsten er echt anders uit dan de daadwerkelijke cupmaat die je gaat passen. 

 

Ik heb ze ook achter de spier. Hoe het verschilt in herstel en resultaat weet ik niet.. Het herstel is de eerste 4 dagen echt even doorbijten. Ik had vooral meer last van mijn rug, een tip; leg een kussen onder je benen zodat je rug lekker kan ontspannen. Maar na een week kon ik al weer shoppen haha! Na een week was echt al de pijn weg en voelde het alleen nog wat strak en zwaar. En dan ben je die eerste dagen alweer vergeten. Is er iemand bij je thuis die je kan helpen en lekker verwennen? Xx

Hi gabelaina1 

hebje miss fotokes vr me?? Ik wr over enkele weken geopper en zou 300cc anatomisch krijgen achter de spier

ma ben beetje bang dat ze klein gaat uitvallen?? Ben 174m en 55kg en kom nu van zogoed als “plat”...#zoo onzeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/3/2018 om 23:06 zei jjamess:

Hoi Dames,

 

Ik heb 2 dagen geleden ook 300cc dual plane genomen. Dit is mij aangeraden juist omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde hebben. Ik ben 171 en 61 kilo. En kwam van A75. Wat ik nu zie is zeker wel een C maar heb ontzettend veel pijn! Daarbij draag ik ook een band omdat ze te hoog zaten? En die doet voornamelijk ook heel veel pijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd hoe het eindresultaat zou zijn.

 

Groetjes

Hi dames

hebben jullie wat meer info vr me hoe het met jullie is nu...? Is de 300cc jullie gewenste cupsize? Of valt die klein uit...?? Zou over enkele weken 300cc anatomisch krijgen ma zo bang ineens (na alles wat je leest online...) dat die klein gaan zijn omdat ze 1) achter de spier komen 2) ik zogoed zls “plat” ben nu...:/:( 

fotokes ofzo in pb ook welkom... wil gewn zeker de juiste beslissing nemen:( thxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met

Polytech Replicon Microthane 425 XP. Dit is anatomisch 

heb nu 75 B maar vraag mij af welke cup maat het wordt

beetje dom geen foto gemaakt met passen door de zenuwen

ga nog een keer terug. Operatie 28 mei heb nog ff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
Op 14-4-2018 om 22:32 zei Linaxxx:

Hi gabelaina1 

hebje miss fotokes vr me?? Ik wr over enkele weken geopper en zou 300cc anatomisch krijgen achter de spier

ma ben beetje bang dat ze klein gaat uitvallen?? Ben 174m en 55kg en kom nu van zogoed als “plat”...#zoo onzeker

Hee hee!

 

Sorry ik plaats geen foto’s! Maar ik zou op je gevoel afgaan. Je kan ook boterhamzakjes vullen met water of rijst. Die kun je dan thuis in je bh’s doen en kijken hoe het staat. Mijn cupmaat is C/D maar het lijkt op en volle B. Als je bang bent dat ze te klein uit zullen vallen raad ik je aan om groter te kiezen. Bijvoorbeeld 380cc, vooral omdat het dus ook om de breedte van het implantaat gaat! Ook belangrijk is natuurlijk het advies van je pc. 

 

Succes xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Gabelaina1:

Hee hee!

 

Sorry ik plaats geen foto’s! Maar ik zou op je gevoel afgaan. Je kan ook boterhamzakjes vullen met water of rijst. Die kun je dan thuis in je bh’s doen en kijken hoe het staat. Mijn cupmaat is C/D maar het lijkt op en volle B. Als je bang bent dat ze te klein uit zullen vallen raad ik je aan om groter te kiezen. Bijvoorbeeld 380cc, vooral omdat het dus ook om de breedte van het implantaat gaat! Ook belangrijk is natuurlijk het advies van je pc. 

 

Succes xoxo

Hi Gabelaina

neen dat begrijp ik volledig!! :) Dacht miss een voor en na via pb

mag ik vragen wat je had van cup voor de operatie...? Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
32 minuten geleden zei Linaxxx:

Hi Gabelaina

neen dat begrijp ik volledig!! :) Dacht miss een voor en na via pb

mag ik vragen wat je had van cup voor de operatie...? Groetjesss

Jaa zeker. Ik kwam van een mini cupje 70A!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.