Ga naar inhoud

roosiie : 28 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hey lieve mensen, 

mijn naam is Rosa en ik word aankomende woensdag geopereerd. Ik krijg 300cc, dual plane, en heb een anatomische prothese! Heeft iemand ervaring of foto’s met deze grootte :)? Ik ben een klein beetje nerveus dat ze misschien iets te klein worden! Mijn lengte is 1.77 met 60 kilo. 

En ohja ik volg nu rijles, kan ik binnen 2 weken weer verder met mijn rijles? 

Alvast bedankt Xx 

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei roosiie:

Hey lieve mensen, 

mijn naam is Rosa en ik word aankomende woensdag geopereerd. Ik krijg 300cc, dual plane, en heb een anatomische prothese! Heeft iemand ervaring of foto’s met deze grootte :)? Ik ben een klein beetje nerveus dat ze misschien iets te klein worden! Mijn lengte is 1.77 met 60 kilo. 

En ohja ik volg nu rijles, kan ik binnen 2 weken weer verder met mijn rijles? 

Alvast bedankt Xx 

 

groetjess

Hoi, 

 

ik heb de inspira TSF 325cc dual plane je kan mijn foto’s bekijken ;) en ik ben ook 1m80 en weeg 70kg 

de rijlessen na 2weken denk ik niet dat een goed idee is, de schokken zijn niet goed aangezien je ook niet mag sporten. Best eens horen bij pc.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Kristel612.. Zou ik misschien ook je foto's moge bekijken? Ik ben 178 lang en 70 kg. Ik krijg waarschrijnlijk 315 cc (of 310 weet ik niet meer zeker) en ik ben bang of ik het niet te groot ga vinden. Een beetje foto's vergelijken is dus fijn ;) Ik ben ook aan het rijlessen @roosiie en ik hoop eigelijk ook dit weer na 2 tot 3 weken weer op te kunnen pakken. Geen idee hoe of dat gaat.. zo nodig zeg ik extra lessen af.. we zullen zien.. Succes met je operatie woensdag.. laat je weten hoe of het is gegaan straks? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @Moontje7, we krijgen ongeveer dezelfde cc’s! Ik was juist bang dat ik het te klein ga vinden, omdat ze meesten hier tussen de 350/500 cc hebben. Hoezo denk je dat je ze te groot gaat vinden? 

 

Ja haha, ik hoop de lessen ook z.s.m op te kunnen pakken. Had aan mn rijinstructeur 2 weken vrij doorgegeven :o..

 

Thankyou :rolleyes:, laat ik zeker weten.. kan niet wachten. 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 21-3-2018 at 8:29 PM, roosiie said:

Hey lieve mensen, 

mijn naam is Rosa en ik word aankomende woensdag geopereerd. Ik krijg 300cc, dual plane, en heb een anatomische prothese! Heeft iemand ervaring of foto’s met deze grootte :)? Ik ben een klein beetje nerveus dat ze misschien iets te klein worden! Mijn lengte is 1.77 met 60 kilo. 

En ohja ik volg nu rijles, kan ik binnen 2 weken weer verder met mijn rijles? 

Alvast bedankt Xx 

 

groetjess

 

Wat is je andere optie? Als je toch een stapje groter gaat? Is dat 350? 

Mij is 270cc aangeraden (eerst zelfs 235) en ik ben bang dat ik het te klein ga vinden! Maar de volgende was dan gelijk 330 en dat vond ik wat te groot... pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 22:31 zei roosiie:

hey @Moontje7, we krijgen ongeveer dezelfde cc’s! Ik was juist bang dat ik het te klein ga vinden, omdat ze meesten hier tussen de 350/500 cc hebben. Hoezo denk je dat je ze te groot gaat vinden? 

 

Ja haha, ik hoop de lessen ook z.s.m op te kunnen pakken. Had aan mn rijinstructeur 2 weken vrij doorgegeven :o..

 

Thankyou :rolleyes:, laat ik zeker weten.. kan niet wachten. 

 

Groetjess

 

Hey @roosiie Spannend he :) ik krijg ook n lift en wil niet teveel verschil met mn maat nu (wel een beetje groter, dat wel).. Ik zou inderdaad uitgaan van 2 weken en mocht het dan nodig zijn kan je altijd een extra lesje afzeggen. Ik zie dat je as woensdag al geopereerd wordt! Wat leuk en spannend!! Heel veel succes :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik dacht dat je met rijles bedoelde (paard rijles) :P vandaar mijn reactie hierboven :rolleyes: ik heb vandaag geprobeerd te rijden(met de auto) :D en ging super! Alleen kon ik de auto niet in achteruit zetten ;) maar voor de rest alles goed gelukt maandag ben ik 2weken po! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Kristel612:

Hoi hoi, ik dacht dat je met rijles bedoelde (paard rijles) :P vandaar mijn reactie hierboven :rolleyes: ik heb vandaag geprobeerd te rijden(met de auto) :D en ging super! Alleen kon ik de auto niet in achteruit zetten ;) maar voor de rest alles goed gelukt maandag ben ik 2weken po! 

Hahaha oh vandaar! Oh mooi! Hoop dat het bij mij ook zo goed gaat. En ben je tevreden met je borsten? Aankomende woensdag word ik geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1

Hee! Het ligt er ook heel erg aan wat je voor situatie is! De uiteindelijke cup is bij iedereen weer anders helaas.. Ik heb 420 gekregen en het ziet er nu uit als een C. Echter pas ik wel 70D. Ik ben 1.69 en 55 kilo. Mijn protheses waren 420cc anatomisch achter de spier. Ik kwam van een kleine 70a. Ik raad je zeker aan toch wat groter te kiezen als je twijfelt! Dit om een teleurstelling te voorkomen.. Ze zien er namelijk kleiner uit dan de cup maat die je past. Dit heb ik ook vaker gelezen bij andere meiden. Succes met het kiezen!! (Auto rijden zou ik niet zo snel doen, ik ben 4 weken po en vorige week voor het eerst weer auto gereden. Het schakelen voelt erg onprettig en ik denk dat de kracht die je zet ook niet goed is voor je herstel.) xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei roosiie:

Hahaha oh vandaar! Oh mooi! Hoop dat het bij mij ook zo goed gaat. En ben je tevreden met je borsten? Aankomende woensdag word ik geopereerd. 

Ik ben super tevreden, ook al zijn ze nog niet helemaal in vorm, vind het nu al super dus kan alleen nog beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 20:46 zei Kristel612:

Hoi, 

 

ik heb de inspira TSF 325cc dual plane je kan mijn foto’s bekijken ;) en ik ben ook 1m80 en weeg 70kg 

de rijlessen na 2weken denk ik niet dat een goed idee is, de schokken zijn niet goed aangezien je ook niet mag sporten. Best eens horen bij pc.

 

xxx

Zou ik je album ook mogen bekijken? Ik ben ook nog aan het oriënteren.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen,

ik ben net geopereerd aan mn borsten en ik had eerst nog niet zoveel pijn. toen kwam ik thuis en ging ik even slapen. Maar toen ik wakker werd en opstond, had ik zoveel pijn.. en even later werd ik zo duizelig dat ik alleen sterretjes zag, werd ik misselijk, druppelde het zweet over mn lichaam en kon ik eigenlijk alleen op de grond zitten. :blink:

Had meteen gebeld naar mn kliniek die zei dat het door de narcose kwam, het is nu wel weg gelukkig na wat eten.. hoop ik xd 

 

Wat zijn jullie ervaringen met 2 dagen po? Welke dag ga ik iets minder pijn ervaren?

 

Weten jullie of ik mn nagels kan lakken? Of is die beweging te intens? 

 

Alvast bedankt, fijne avond, 

groetjes Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ! 

Ik had de eerste 2 dagen ook echt vreselijke last bij het opstaan vooral als k dan uit bed kwam werd ik helemaal duizelig en benauwd en begon daarna heel erg te zweten dat heeft echt 2/3 dagen aangehouden ik schrok er zo erg van dat ik toch contact heb opgenomen met de kliniek, ik mocht toen direct langskomen, het bleek toen dat me bh veel te strak zat ik kreeg toen een grotere maat en voelde me toen direct beter.

Ik ben nu 12 dagen PO en ik moet nog steeds af en toe toch een beetje rustig aandoen, verschilt per persoon hoor dus maak je maar niet druk.

 

 

beterschap meid 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Gabelaina1 onze situatie lijkt op elkaar. Ik ben 1.71 en 55 kilo. Ik zit op 75A. In mei word ik geopereerd. Ik krijg 300cc anatomisch. Ik was eigenlijk bang dat het te groot zou worden omdat ik van mezelf al mager uit zie maar nu ik jou verhaal lees kan ik dus beter voor 300 gaan ipv 250. Bij mij is het ook achter de spier. Hoe was het herstel? Ik hoorde dat achter de spier zwaarder was? En minder natuurlijk uit ziet dan voor de spier? Voor de spier is voor mij niet mogelijk omdat je dan die randen zou zien.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
Op 21-3-2018 om 20:46 zei Kristel612:

Hoi, 

 

ik heb de inspira TSF 325cc dual plane je kan mijn foto’s bekijken ;) en ik ben ook 1m80 en weeg 70kg 

de rijlessen na 2weken denk ik niet dat een goed idee is, de schokken zijn niet goed aangezien je ook niet mag sporten. Best eens horen bij pc.

 

xxx

Hoi Kristel, zou ik misschien in je album mogen kijken? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
32 minuten geleden zei Seen87:

Hey @Gabelaina1 onze situatie lijkt op elkaar. Ik ben 1.71 en 55 kilo. Ik zit op 75A. In mei word ik geopereerd. Ik krijg 300cc anatomisch. Ik was eigenlijk bang dat het te groot zou worden omdat ik van mezelf al mager uit zie maar nu ik jou verhaal lees kan ik dus beter voor 300 gaan ipv 250. Bij mij is het ook achter de spier. Hoe was het herstel? Ik hoorde dat achter de spier zwaarder was? En minder natuurlijk uit ziet dan voor de spier? Voor de spier is voor mij niet mogelijk omdat je dan die randen zou zien.

 

groetjes

Ja onze verhalen lijken zeker op elkaar. Ik zou sowieso voor de 300 gaan. Ook omdat het om de breedt van het implantaat gaat. Je krijg dan een wat meer “zandloper” figuur als je borsten ook mooi rond aan de buitenkant vallen. Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel! Haha. En je went heel snel aan de maat, ik zou altijd aanraden een stapje groter te doen. Om teleurstelling te voorkomen en omdat je gewoon echt gewend raakt.. Ook zien je borsten er echt anders uit dan de daadwerkelijke cupmaat die je gaat passen. 

 

Ik heb ze ook achter de spier. Hoe het verschilt in herstel en resultaat weet ik niet.. Het herstel is de eerste 4 dagen echt even doorbijten. Ik had vooral meer last van mijn rug, een tip; leg een kussen onder je benen zodat je rug lekker kan ontspannen. Maar na een week kon ik al weer shoppen haha! Na een week was echt al de pijn weg en voelde het alleen nog wat strak en zwaar. En dan ben je die eerste dagen alweer vergeten. Is er iemand bij je thuis die je kan helpen en lekker verwennen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 20:29 zei roosiie:

Hey lieve mensen, 

mijn naam is Rosa en ik word aankomende woensdag geopereerd. Ik krijg 300cc, dual plane, en heb een anatomische prothese! Heeft iemand ervaring of foto’s met deze grootte :)? Ik ben een klein beetje nerveus dat ze misschien iets te klein worden! Mijn lengte is 1.77 met 60 kilo. 

En ohja ik volg nu rijles, kan ik binnen 2 weken weer verder met mijn rijles? 

Alvast bedankt Xx 

 

groetjess

Hello een update:

 

ik ben inmiddels geopereerd 300 cc mentor anatomishe prothese, dual plane. Ehm.. ja toen ik uit de narcose kwam geen pijn, maar even later toch wel echt wat steken! Nu de tweede dag, echt amper pijn, alleen veel druk rondom het gebied! Mn borsten zijn vanaf de zijkant echt best wel gezwollen en als ik ze bekijk zonder bh vind ik ze een beetje ver naar buiten staan :(... maarja ze staan nog heel strak.. hopelijk gaat alles mooi veranderen.. 

 

Weten jullie wanneer de zwelling afneemt? 

 

Groetjes fijne avond rose Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.