Ga naar inhoud

Nina1994 : 4 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag iedereen, 

 

ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben 23 jaar en overweeg een borstvergroting. Ben 1m65 en weeg 56kg. Ik ben reeds op consultatie geweest bij Dr Van Zele bij de Wellness Klinie waar hij mij 300-330cc aanraadde. En morgen ik op consultatie bij Dr Verdonck. Hij werkt met de merken Motiva, Mentor en Sebbin. Heeft iemand hier meer info over buiten wat je op het internet kan vinden of reeds ervaringen? 

Ik heb al heel veel reacties hierover gelezen maar twijfel nog steeds. 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎21‎-‎3‎-‎2018 om 18:09 zei Nina1994:

Dag iedereen, 

 

ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben 23 jaar en overweeg een borstvergroting. Ben 1m65 en weeg 56kg. Ik ben reeds op consultatie geweest bij Dr Van Zele bij de Wellness Klinie waar hij mij 300-330cc aanraadde. En morgen ik op consultatie bij Dr Verdonck. Hij werkt met de merken Motiva, Mentor en Sebbin. Heeft iemand hier meer info over buiten wat je op het internet kan vinden of reeds ervaringen? 

Ik heb al heel veel reacties hierover gelezen maar twijfel nog steeds. 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie! 

 

 

Hoi hoi

Ik zie jouw aanvraag voor de aprilclub, maar zie geen update over wanneer je operatie gaat plaatsvinden en bij wie. Laat maar even weten, dan kan ik je de regels van de club toezenden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina1994
Met wat vertraging (doordat ik geen wifi tot mijn beschikking had) heb ik je pb net gelezen. Ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Het zou fijn zijn als je in dit topic je verdere updates nog wilt plaatsen, zodat je ervaring, andere meiden misschien weer kan helpen :)

Ik ga je even de regels van de club toesturen, en als je die geaccepteerd hebt, ga ik je toevoegen. 
Sorry voor de vertraging!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.