Ga naar inhoud

Tepels!


Claudiat

Aanbevolen berichten

Over 1.5 week moet ik weer naar kantoor. Echter met deze geweldige sport BH welke we allemaal aan moeten en waar ik echt van ben ga houden zijn mijn tepels zo enorm zichtbaar. Het is werkelijk geen gezicht. 

 

Nu heb ik al een tepel plakker uitgeprobeerd maar die zie je ook zitten door me shirtjes en blouses heen.

 

Hoe lossen jullie dit op ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Claudiat:

Over 1.5 week moet ik weer naar kantoor. Echter met deze geweldige sport BH welke we allemaal aan moeten en waar ik echt van ben ga houden zijn mijn tepels zo enorm zichtbaar. Het is werkelijk geen gezicht. 

 

Nu heb ik al een tepel plakker uitgeprobeerd maar die zie je ook zitten door me shirtjes en blouses heen.

 

Hoe lossen jullie dit op ? 

 

Niet mijn tepels mogen ze gewoon zien door mijn kleding heen. Vrouwen hebben nu eenmaal tepels. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Ik maak er elke ochtend een heel project van :P. Ik draag 2 hemdjes, ben namelijk een koukleum. En tussen die hemdjes doe ik van oude bikini de pads. Zo zijn mijn tepels niet zichtbaar. Ik doe dat omdat ik in de loop van de dag echt gevoelige tepels en borsten heb en er dan niks anders dan zachte stof op kan verdragen. 

 

Succes straks met het werk weer oppakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: 
Die Tiet-el!!!! Tepels! :45: 

Nou, ik zat zo te denken, om even bij het onderwerp te blijven (ik houd ook niet van zichtbare tepels door mijn shirtjes heen) misschien kun je inlegkruisjes in de binnenkant van je bh plakken?
Heb ook wel eens van die voedingspads gehoord, die zouden ook goed helpen. Of wattenschijfjes idd, maar bij mij zag je die krengen ook zitten. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 18:49 zei Annuh:

Hai! Ik maak er elke ochtend een heel project van :P. Ik draag 2 hemdjes, ben namelijk een koukleum. En tussen die hemdjes doe ik van oude bikini de pads. Zo zijn mijn tepels niet zichtbaar. Ik doe dat omdat ik in de loop van de dag echt gevoelige tepels en borsten heb en er dan niks anders dan zachte stof op kan verdragen. 

 

Succes straks met het werk weer oppakken

Dat is een goed idee! Bedankt voor de tip :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat vrouwen tepels hebben @Gastje En vind jou reactie werkelijk briljant :D alleen ik vind het zelf gewoon lelijk die 2 kleine doppies door mijn kleding heen te zien.

 

Ben vandaag aan het stoeien gegaan, eerst met keuken papier. Vond dit maar een heel gedoe en het verschoof iedere keer. Geen succes dus.

Toen de tip van @Annuh En jeeeee zij is de winnaar. Inderdaad 2 hemdjes en daartussen de super dunne pads van 1 van mijn oude tanikinis. 

 

Wattenschijvjes heb ik ook nog even geprobeerd maar daarmee had ik hetzelfde probleem als bij die tepel plakkers dat je die schijfjes zag zitten. Geen succes dus hihi.

 

Jemig waar een mens zich druk over kan maken he haha.

Heb ik eindelijk tieten loop ik hier weer over te seiken hahahaha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Claudiat:

Ik weet dat vrouwen tepels hebben @Gastje En vind jou reactie werkelijk briljant :D alleen ik vind het zelf gewoon lelijk die 2 kleine doppies door mijn kleding heen te zien.

 

Ben vandaag aan het stoeien gegaan, eerst met keuken papier. Vond dit maar een heel gedoe en het verschoof iedere keer. Geen succes dus.

Toen de tip van @Annuh En jeeeee zij is de winnaar. Inderdaad 2 hemdjes en daartussen de super dunne pads van 1 van mijn oude tanikinis. 

 

Wattenschijvjes heb ik ook nog even geprobeerd maar daarmee had ik hetzelfde probleem als bij die tepel plakkers dat je die schijfjes zag zitten. Geen succes dus hihi.

 

Jemig waar een mens zich druk over kan maken he haha.

Heb ik eindelijk tieten loop ik hier weer over te seiken hahahaha

 

Hahahaha ik heb er zelf ook even mee gezeten maar ik heb me in mijn leven al te vaak en teveel aangepast voor “die ander” en al voelde ik mij de eerste paar keer ongemakkelijk en nog steeds af en toe. Ik ga me niet meer aanpassen maar ik begrijp heel goed waarom ieder zo zijn eigen rede heeft om het wel te doen en dat is ook gewoon goed. :) 

 

op de website van topvintage verkopen ze ook tepelverhullers wie weet is dat ook wat? www.topvintage.nl 

 

succes lady’s :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet aan het stadium toe, maar men sportbh ligt in ieder geval klaar! Ik kan me wel niet voorstellen dat men tepels hier nog door zouden komen ^_^

had ik nog niet aan gedacht :mellow:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Claudiat:

Ik weet dat vrouwen tepels hebben @Gastje En vind jou reactie werkelijk briljant :D alleen ik vind het zelf gewoon lelijk die 2 kleine doppies door mijn kleding heen te zien.

 

Ben vandaag aan het stoeien gegaan, eerst met keuken papier. Vond dit maar een heel gedoe en het verschoof iedere keer. Geen succes dus.

Toen de tip van @Annuh En jeeeee zij is de winnaar. Inderdaad 2 hemdjes en daartussen de super dunne pads van 1 van mijn oude tanikinis. 

 

Wattenschijvjes heb ik ook nog even geprobeerd maar daarmee had ik hetzelfde probleem als bij die tepel plakkers dat je die schijfjes zag zitten. Geen succes dus hihi.

 

Jemig waar een mens zich druk over kan maken he haha.

Heb ik eindelijk tieten loop ik hier weer over te seiken hahahaha

 

 

 

Jeeh!!!! Wat heb ik gewonnen??? :P

 

Weet je wat het is? Mijn tepels zitten nog vrij laag waardoor de verhouding nog een beetje raar is en dat show ik liever niet ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.