Ga naar inhoud

Ze zeggen er niet bij, dat je er ook 5 kilo bij krijgt..


Aanbevolen berichten

Jemig direct na de operatie zag ik mijn buik en bovenbenen groeien! 5 kilo vrijwel direct erbij. En bedankt, lachen. Ik kan mijn broeken niet eens dicht krijgen. Ik ben nu precies een week na de operatie. Nu las ik al dat dit veel voor komt. Alleen zou ik wel heel graag willen weten, wanneer dit extra gewicht (vocht) ongeveer weer verdwijnt. Anders toch maar een groter maatje spijkerbroek aanschaffen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook ervaren ik denk dat mijn lijf ook extra vocht vast houd en dat al die pijnstillers ook wel hun steentje bijdragen. Op de weegschaal was het bij mij maar 2 kg verschil. Daarnaast doe ik de hele dag niks en moet ik opletten met wat ik eet. Je verbrand namelijk niet zoveel als alleen maar tv kijkt of aan het lezen bent. Nu na 2 weken kom ik weer op gewicht. Ik zou nog even wachten met een nieuwe broek kopen. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Esmeeeeeee:

Ik had hier ook veel last van... ik leek wel zwanger zo erg was m'n buik opgezet. Ik ben morgen 3 week po en het slinkt nu langzamerhand af. @Boysmom3

Gelukkig! Nog even geduld hebben dus.. Ik lijk ook echt zwanger ja, behoorlijk pfff. Ik vind het ook rot om in jogging rond te lopen. Hoeveel kilo had jij erbij na operatie als ik vragen mag? Maart is dan wel een mooie maand geweest om dit te doen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gastje:

Ik heb dit ook ervaren ik denk dat mijn lijf ook extra vocht vast houd en dat al die pijnstillers ook wel hun steentje bijdragen. Op de weegschaal was het bij mij maar 2 kg verschil. Daarnaast doe ik de hele dag niks en moet ik opletten met wat ik eet. Je verbrand namelijk niet zoveel als alleen maar tv kijkt of aan het lezen bent. Nu na 2 weken kom ik weer op gewicht. Ik zou nog even wachten met een nieuwe broek kopen. ;) 

Ik wacht er dan nog mee ;-) Weinig beweging zal wel schelen. Ik beweeg wel en hoop. Met de beentjes weliswaar, ben niet aan het bukken of tillen ofzo. Ik wacht geduldig af. Blij te lezen dat het waarschijnlijk weken zijn en geen maanden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit ook, mijn buik was zo ontzettend dik de dag van de operatie. Kwam thuis en schrok me echt een ongeluk toen ik in de spiegel keek. 2wk PO ben ik nu en het is er nog niet beter op geworden moet ik zeggen.. terwijl ik echt een heel plat dun buikje had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21-3-2018 om 11:12 zei Gastje:

Ik heb dit ook ervaren ik denk dat mijn lijf ook extra vocht vast houd en dat al die pijnstillers ook wel hun steentje bijdragen. Op de weegschaal was het bij mij maar 2 kg verschil. Daarnaast doe ik de hele dag niks en moet ik opletten met wat ik eet. Je verbrand namelijk niet zoveel als alleen maar tv kijkt of aan het lezen bent. Nu na 2 weken kom ik weer op gewicht. Ik zou nog even wachten met een nieuwe broek kopen. ;) 

Hoi Gastje, hoe gaat het er nu mee? Ik ben inmiddels 6 weken PO, nog steeds mijn vocht kilo’s niet kwijt. Ik las dat de protheses in gaan dalen als het vocht verdwijnt. Dus mijn geduld raakt nu een beetje op ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een harde opgezette buik, het is al niet meer zo erg als vorige week maar ik schrok er wel van.

Ik begrijp hier dat het dus nog wel een tijdje kan duren?

Als het maar goed komt...dan heb ik wel geduld :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.