Ga naar inhoud

Borstverkleining, wie kan me geruststellen?


Eva

Aanbevolen berichten

Hi, Eva hier!

Ik heb een cup 85 E en zou graag een C willen, ik ben klein (1.64m) en weeg 62 kilo. 

ben die moekevoorgevel een beetje zat.. <_<

Daarbij heb ik regelmatig rug en nekklachten en loop ik fanatiek hard.

Allemaal redenen om die borsten wat kleiner te willen.. Ik ben echter doodsbenauwd voor de narcose, dat lijkt me ontzettend eng. 

Ik ben daar nogal een stresskip in..

Wie kan mij geruststellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

aw, de narcose stelt echt 0 voor. ik zeg dat nu ook wel heel stoer, maar ik poepte hem wel echt in mn broek. 

als je daar eenmaal ligt, valt het allemaal mee. het personeel is er ook voor om je gerust te stellen. 

ik lag zelf neuriënd door de zenuwen op de ok, maar dat was nergens voor nodig. 

het infuus zat erin, de anesthetist liet me weten dat hij me ging verdoven, een paar tellen later voelde ik me moe worden en ging lekker slapen. en naar mijn gevoel werd ik een paar minuten later wakker uit een fijne droom. voor de rest heb ik er geen aftermath aan overgehouden. ik kreeg heel even rillingen, maar dat gaf ik aan en daar kreeg ik een middeltje in mn infuus voor. 

ik heb gewoon even geslapen en op een bedje gelegen (naar mijn gevoel). 

 

nu is het bij iedereen anders natuurlijk, maar over de narcose hoef je je echt geen zorgen te maken. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose is zo eng omdat je er over nadenkt. Zo ervaarde ik het. Vooraf is mij hier op het forum ook verteld wat ik jou vertel. Maar je moet Het eerst nog meemaken hè. 

 

 Het komt het overgeven aan een ander neer en dat is ook niet mij beste kant. En dan vertrouwen geven of je wil of niet . 

 

Ik zou de narcose zo weer doen. En dat met die angst vooraf hihi. 

Zelf vond ik de tube en dingen meemaken het angst. 

 

Succes met je operatie en het herstel. Gewoon aangeven dat je het spannend vind, ze zijn sowieso al rustig en meelevend maar dan handelen ze hier naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.