Ga naar inhoud

3 weken na vergroting met lifting nog steeds gezwollen?


Aanbevolen berichten

3 dagen geleden kreeg ik een borstvergroting aan beide borsten en een lift aan slechts één borst omdat deze tepel oa naar beneden hing.. nu, 3 dagen na de operatie blijkt deze tepel hoger te liggen dan mijn andere borst en heeft hij een beetje rare vorm van onder..:-( is hij te veel gelift of gaat deze ( hopelijk ) nog zakken? Ben bang en beetje teleurgesteld, iemand ervaring hiermee? Ik weet dat het tijd nodig heeft, maar zou het nog kunnen dat ze op gelijke hoogte komen te staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 5 dagen geleden een borstvergroting gehad aan beide borsten en aan 1 borst een borstlift omdat deze borst wat hing..

Maar nu zijn mijn tepels niet meer gelijk, de tepel van mijn gelifte borst staat nu hoger dan mijn andere tepel en er zit precies een rare deuk van onder, ben erg geschrokken hiervan tijdens de controle, kan dit nog goedkomen? Kan het nog zijn dat mijn tepels terug op gelijke hoogte komen? Iemand ervaring hiermee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, 3 weken geleden kreeg ik een bv aan beide borsten en omdat 1 borst een beetje ‘hing’ aan die ook een lifting.. nu deze gelifte borst lijkt groter dan de andere! Ik maak me zorgen, zou dit nog hoed komen en gaan ze er beide nog hetzelfde uitzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2018 om 10:27 zei Mamaatje:

Heb 5 dagen geleden een borstvergroting gehad aan beide borsten en aan 1 borst een borstlift omdat deze borst wat hing..

Maar nu zijn mijn tepels niet meer gelijk, de tepel van mijn gelifte borst staat nu hoger dan mijn andere tepel en er zit precies een rare deuk van onder, ben erg geschrokken hiervan tijdens de controle, kan dit nog goedkomen? Kan het nog zijn dat mijn tepels terug op gelijke hoogte komen? Iemand ervaring hiermee??

Hoi @Mamaatje 

 

hoe is het ondertussen met de gelifte borst? Is de rare deuk onderaan weg of minder? Ik heb exact hetzelfde aan de hand ben nu 1 week PO en heb in die borst geen volume onderin. Ben ook zeer ongerust dus nu we benieuwd??

 

grtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg aan 1 kant lift en vergroting en de andere enkel vergroting, de borst met de lifting blijft nog altijd 3 weken na operatie groter, voor mijn operatie was er geen verschil enkel dat deze borst wat hing, daarmee ik de lift miet doen... iemand ervaring ? Dank alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-3-2018 om 11:37 zei Mamaatje:

De rare deuk is idd weg maar na 3 weken is de gelifte borst nog steeds wat groter!

Hoi. Ik heb 2 gelifte borsten, tepels kleiner gemaakt en prothese volledig achter de spier. Ik ervaar ook alsof er een deuk onderaan mijn 2 borsten zit. Er is ook nog een vochtzakje opzij veel bloeduitstorting...ben blij te lezen dat dit bij nog andere voorkomt. Merk dat dit vnl voorkomt bij lifting....morgen ben ik 11 dagen post op draadjes rond tepel gaan er uit en ik ging de dokter hier ook over aanspreken...had vrijdag al een foto gestuurd ...op eerste zicht leek hem dit vocht is nu idd al zachter..... ik hoor het morgen wel...heb jij een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.