Ga naar inhoud

esmeee2! : 19 maart 2018 : Dr. Halbesma : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! :rolleyes:

 

Ik ben al een tijdje lid maar heb mezelf nooit echt de tijd gegund om het hier een beetje uit te zoeken... Nu heb ik tijd genoeg want ik heb gisteren mijn borstvergroting gehad!! :136: 

 

Op  9-2-2018 heb ik besloten om een borstvergroting (via Diana Gabriels) te laten doen en ruim een maand later is het gewoon al gebeurd!

 

Ik ben geopereerd in Oisterwijk door dr. Halsema. Heel aardig man! De verpleging in Oisterwijk heb ik ook niets op aan te merken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kittn dank je wel ben super blij met m'n nieuwe vriendinnen! 

 

Ik heb altijd een 75A gehad. Altijd wel al onzeker over geweest. In 2017 raakte ik zwanger van mijn dochtertje en die zwangerschap heeft ze er niet bepaalt mooier op gemaakt dus is een paar weken geleden besloten om er 400cc onder te stoppen.

 

Gisteravond voelde ik me nog een hele meid met vrij weinig pijn maar vanmorgen rond 5.00 uur....

 

Kon helemaal niets! Gelukkig helpen paracetamollen al een heel goed tegen de pijn... wil zo min mogelijk van die andere medicijnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

damn girl, ik snap wel dat je lichaam het even zwaar heeft met 400cc! maar dat wordt allemaal heel mooi /o/ 

goed voor je laten zorgen en lekker voor je laten koken!(ik ben alweer 7 films verder)

 ik heb ook altijd iets tegen pijnstillers gehad waar ze niet per se nodig waren, maar dat was na mijn bv wel echt nodig haha. 

ik ben heel benieuwd naar het resultaat omdat ik zelf ook van een 75A afkom (300cc) en hoop dat de pijn wat gaat meevallen voor je. ☺️☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja maar ik ben 1.80 en weet rond 65 kilo dus voor mijn lichaam zag het er (bij het aanpassen van de protheses) er heel natuurlijk uit. Ga ik zeker doen! Heb geen zitvlees dus het is een hele uitdaging hoor!

 

Ik krijg allemaal uitslag op mijn huid door verschillende soorten pijnstillers dus ben er een beetje huiverig voor. Heb ik eindelijk borsten krijg ik een hoofd vol met grote, jeukende bulten haha!

 

Ben je ook net geholpen? Waar ben je geholpen en door wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies Esmee! Rustig aan dw komende week. Heb je Netflix of Videoland? Dan kom je een heel eind hahaha Ik ben 1:54 en heb 330cc anatomisch achter de spier en heb nu maat 80B dus komt denk ik wel goed met die 400cc van jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei esmeee2!:

haha ja maar ik ben 1.80 en weet rond 65 kilo dus voor mijn lichaam zag het er (bij het aanpassen van de protheses) er heel natuurlijk uit. Ga ik zeker doen! Heb geen zitvlees dus het is een hele uitdaging hoor!

 

Ik krijg allemaal uitslag op mijn huid door verschillende soorten pijnstillers dus ben er een beetje huiverig voor. Heb ik eindelijk borsten krijg ik een hoofd vol met grote, jeukende bulten haha!

 

Ben je ook net geholpen? Waar ben je geholpen en door wie?

 

oeh ik denk dat dat wel goed komt en heel mooi gaat worden (wel een albumpje aanmaken!)

ah bleh, hoe gaat het tot nu toe met de pcm tegen de pijn? 

 

ik ben nu 12 dagen po (eindelijk), ik heb mn bv bij de wellness kliniek gehad door dr. van zele. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kittn ik ben nu 2 dagen po... ik had wel echt pijn vanmorgen maar toen ik eenmaal mijn armen een beetje bewogen had en een paar paracetamollen erin had ging het wel weer. ik zal zeker een album aan gaan maken! Heb jij ook een album?

 

Heb jij nog veel pijn? en zijn ze bij jou al een beetje veranderd? kun je al een beetje wat doen thuis enzo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esmeee2! haha ahh, goedemorgen maya “ruim een maand later”, ik snap hem. 

 

ah wat fijn! bij mij waren de eerste paar dagen echt ondraaglijk (blijkbaar ben ik gewoon een pussy) en ben ik gisteren echt gestopt met de pijnstillers, maar er zijn genoeg mensen die na dag 3 al geen pijnstillers meer nodig hebben, dus met mij hoef je je niet te vergelijken haha. 

ze zaten aan het begin vooral vol met vocht en voelden alsof ze elk moment konden knappen, weekje later begon mn linkerborst langzaam in te slinken en nu eindelijk ook mn rechter. ik probeer beetje bij beetje de dingen weer op te pakken, maar boodschappen doe ik bijv nog niet. then again, misschien is jouw lichaam a-okay na een weekje! heb je iemand thuis die voor je zorgt?

 

ik mag mn cadeautjes vrijdag pas uitpakken en dan maak ik ook gelijk een album aan. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.