Ga naar inhoud

Waren jullie meteen blij met het resultaat?


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei vanAnaarC:

Ligt er volgens mij aan of ze Dual plane of voor de spier zijn geplaatst en je borstspier zelf . Die van mij drukte ze anders omhoog zoals ik het begreep. 

Ligt aan de chirurg. Niet iedereen die de protheses dual plane heeft krijgt een borstband. Ik heb ze ook dual plane geplaatst gekregen en heb ook geen borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lau01:

Oke ik moet het nog tijd geven ik weet het! Droeg jij de borstband vrij strak? Want mijn borsten zijn onderaan zo gevoelig als ik de band omheb, van de druk..

 

Tnx!!

 

mijn borsten voelden tot 2 dagen terug alsof ze elk moment konden knappen en onderaan voelen ze nog wat gevoelig. ik heb de band redelijk strak, maar ik kan wel comfortabel ademhalen en het doet geen pijn aan mn ribben. 

en lopen op straat voelt echt heel gek, alsof er 2 betonnen blokjes vastgeplakt zitten aan mn borst. xD 

ik heb geduld, een beetje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 22:53 zei Moontje95:

Hey! Toen ik wakker werd en naar beneden keek wist ik meteen al dat het niet was geworden hoe ik het wilde. Nu 1 jaar later heb ik mooie natuurlijke borsten, maar heb ik aan de boven en binnekant geen volume. Dit is juist wel wat ik wilde, dus ben ik ben van plan om een wissel te doen.

Hee word wissel vergoed ? Ven gisteren geopereerd maar zijn heel klein geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kittn:

 

mijn borsten voelden tot 2 dagen terug alsof ze elk moment konden knappen en onderaan voelen ze nog wat gevoelig. ik heb de band redelijk strak, maar ik kan wel comfortabel ademhalen en het doet geen pijn aan mn ribben. 

en lopen op straat voelt echt heel gek, alsof er 2 betonnen blokjes vastgeplakt zitten aan mn borst. xD 

ik heb geduld, een beetje. 

Precies dat ja, twee betonnen blokjes die vastgeplakt zitten. Zo herkenbaar! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Alexandra25d:

Hee word wissel vergoed ? Ven gisteren geopereerd maar zijn heel klein geworden 

Nee, ik moet er helaas wel voor betalen. De kliniek wilde mij tegemoet komen, maar aanbod is al verlopen. Ik ben van plan om het bij een andere kliniek te doen. Goedkoop is duurkoop! :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/3/2018 om 14:22 zei gastmama:

Toen ik ze voor het eerst zag heb ik een paar traantjes gelaten van geluk! Ik wist dat ze nog hun uiteindelijke vorm moesten krijgen, maar het feit dat er nu eindelijk wat volume op mijn borstkas zat maakte me al heel gelukkig. Ik ben nu 3 maanden po en in de sauna kwam er een vrouw naar me toe en zei heel bedeesd, dat ze mijn borsten zo mooi vond. Ze had mijn litteken gezien en vroeg waar ik het had laten doen omdat ze ze echt prachtig natuurlijk vond! Dus ben niet bang, maar heb het gevreesde woord hier: geduld!!!

Mag ik vragen waar je ze hebt laten doen? Nu ben ik stiekem ook heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Blooming:

Mag ik vragen waar je ze hebt laten doen? Nu ben ik stiekem ook heel benieuwd!

Ik ben in het park medisch centrum geweest. Daar heeft dr Nio me 370 cc hydrogel gegeven. Ze zijn niet megagroot ofzo, maar ik hou van natuurlijk uitziende borsten en zo waren ze vroeger ook alleen een maatje kleiner. Na het afvallen had ik helemaal niks meer en nu heb ik dus mijn oude borsten terug met een maatje meer :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

Ik ben in het park medisch centrum geweest. Daar heeft dr Nio me 370 cc hydrogel gegeven. Ze zijn niet megagroot ofzo, maar ik hou van natuurlijk uitziende borsten en zo waren ze vroeger ook alleen een maatje kleiner. Na het afvallen had ik helemaal niks meer en nu heb ik dus mijn oude borsten terug met een maatje meer :45:

Super! Ik ben ook voor de naturelle borsten en ik denk dat ik zelf maar een kleine c ofz wil hebben ipv een kleine b (wat ik nu heb). Bedankt voor je reactie !:blush:x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Na de operatie was ik eigenlijk wel heel blij met hoe ze waren. Naarmate de zwelling afnam begon ik ze steeds kleiner te vinden. Ik heb de maximale hoeveelheid cc's genomen maar wil toch nog graag voor een wissel gaan in de toekomst. Wanneer weet ik nog niet maar ik vind ze nu voor mijn lichaam eigenlijk toch nog te ''klein''. Voor nu laat ik ze zo voor wat het is, maar een wissel zit er zeker in. 

 

Groetjes, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Blooming:

Super! Ik ben ook voor de naturelle borsten en ik denk dat ik zelf maar een kleine c ofz wil hebben ipv een kleine b (wat ik nu heb). Bedankt voor je reactie !:blush:x

Graag gedaan hoor. Als je nog meer vragen hebt over bijvoorbeeld de hydrogel beantwoord ik het graag voor je. Mijn album staat openbaar dus daar kun je ook gewoon kijken. Ik ga er binnenkort nog foto's opzetten nu ik 3 maanden po ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh nee ik was echt niet tevreden. 

Toen ik thuis in mijn zetel lag en ze eindelijk eens deftig kon bekijken, dacht ik, ooh nee zo klein?! :( 

Denkende dat ze ook nog eens gezwollen waren was ik wat teleurgesteld... 

 

had op voorhand nochtans goed opgezocht wat ik wilde en dit zou overeen komen met het aantal cc dat geplaatst is. 

 

Iedereen rond me stelde me meteen gerust dat alles ook zo haren is aangespannen en dat het er wel echt anders zal uitzien eens de borstband enzovoort eraf is.

 

nu ben ik 8 dagen po en begin ik steeds meer en meer tevreden te zijn. De zwelling van mijn rechtse borst is (denk ik) volledig weg en ik vermoed dat het toch eindelijk een C cup zal zijn! :D 

links is wel wat dikker, maar maak me er geen zorgen om. Deze voelt ook nog pijnlijker en heeft duidelijk wat meer tijd nodig :) 

 

nu ben ik heel ongeduldig om mijn ‘pakje’ open te maken :D:D:D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.