Steenbok

Waren jullie meteen blij met het resultaat?

Recommended Posts

Hoi hoi! 

Ik heb misschien een stomme vraag.. 

maar waren jullie meteen blij met het resultaat? 

Zodra je uit de narcose komt en naar beneden kijkt? 

Ik kan mij voorstellen dat door de zwelling en de stift het er op het eerste gezicht niet heel mooi uit ziet...

ik heb mijn bv 30 april en ik ben bang dat ik ‘telleurgesteld’ ben wanneer ik mijn borsten voor het eerst ga zien, omdat ik veel lees dat je echt even moet wennen..

hoe zat dat bij jullie ? 

Xxx

Hoi, ik was heel blij dat ik zag dat ik eindelijk borsten had. Maar ik was niet meteen blij met het resultaat. Ben nu 4 weken po en ben nog steeds niet helemaal blij maar ik begin wel steeds meer tevreden te worden :P het heeft gewoon heel veel tijd nodig voor het uiteindelijke resultaat! Xx

• Like 1

Guest Maree

Hoi, spannend voor je! Je kunt al aftellen!

Ik ben morgen 3 weken PO en ik was gelijk op de verkoeverkamer blij toen ik in de spiegel keek! Toen ik naar beneden keek 'herkende' ik mijn borsten weer van voor mijn zwangerschappen en het verlies van veel kilo's daarna. 

Ik ben nu echt elke dag blij wanneer ik de sportbh open doe!

En ik weet dat ze alleen nog maar mooier worden, ze veranderen met de dag...

Ik hoop dat jij straks ook gelijk blij kunt zijn. Maar weet dat wanneer dat niet zo is, er nog zoveel veranderd en je misschien ook gewoon even moet wennen aan je nieuwe boobs! Veel succes!!

Hey! Toen ik wakker werd en naar beneden keek wist ik meteen al dat het niet was geworden hoe ik het wilde. Nu 1 jaar later heb ik mooie natuurlijke borsten, maar heb ik aan de boven en binnekant geen volume. Dit is juist wel wat ik wilde, dus ben ik ben van plan om een wissel te doen.

Toen ik wakker werd en naar beneden keek was ik echt heel blij. Toen ik thuiskwam ook. Ik heb wel het ene moment dat ik ze veeelste groot vind en het andere moment dat er door m'n hoofd gaat "wat als ik meer had genomen, was 't dan nóg mooier geweest" 

Ik was heel blij toen ik ze voor het eerst zag! Daarna vond ik ze wat aan de kleine kant. Nu ben ik aanstaande donderdag 5 weken po en ik vind ze steeds mooier en ook echt bij mij passen. Je gaat van ze leren houden hihi

ik heb de mijne nog niet gezien, over 4 daagjes mag ik ze eindelijk uitpakken! /o/

ik weet wel dat het echt wel een aardig paar weken duurt voordat ze er natuurlijk(er) uit gaan zien en dat dat op dag 1 nog niet zo is. 

maar ik was al heel blij wetend dat er eindelijk wat zit en dat ik eindelijk leuke bh’s en bikini’s kan kopen. 

het zal je zeker blij maken, maar ik denk dat je pas echt blij met ze bent als je ze een paar weken/maanden hebt (wat goed is, want dat is hoe ze zullen blijven)! ^^

Ik schrok heel erg toen ik ze voor het eerst zag. Erg ongelijk en helemaal nog strak. Daar was ik niet op voorbereid, maar het werd iedere week wat beter en nu 5,5 maand later ben ik er echt blij mee. Ze veranderen nog zo de eerste tijd. Maar zoals sommige meiden hier meteen blij zijn en ook echt meteen mooie borsten hadden is dus niet bij iedereen zo. 

Dat had ik van te voren best wel willen weten van mijn chirurg. 

Succes met de OP:116:

xxx

Ik was niet meteen blij. Ben nu 12 dagen po en ben er nog steeds niet. Maar ik ga er vanuit dat dat goed komt.

De eerste keer dat ik naar beneden keek, huilde ik van geluk. Maar ik vond/vind ze niet meteen mooi. De eerste weken is alles erg strak en gespannen, gezwollen en houd je vocht vast. De vorm is zegmaar niet optimaal haha.

Ik ben deze week 5 weken po en nog niet tevreden, maar ik zie dat het er al heel anders uitziet dan in het begin dus ik ga ervan uit dat het goedkomt. De linkerkant begint al iets zachter aan te voelen.

Het voelt nog niet alsof ze bij mij horen. In kleding vond ik het wel meteen erg mooi.

Guest Gastje

Ik moest ook erg wennen in het begin maar ik heb hier op het forum geleerd dat de boobies tijd aandacht en liefde nodig hebben om hun plekje te vinden. :41: 

inmiddels bijna 2 weken na OP en ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe. Vrijdag mogen de hechtingen eruit dat geeft ook weer een ander beeld. Boobies krijgen savonds een maker van Avogel spier en gewrichtsgel en in de ochtend een liefdevolle :33: massage. 

Guest B00bies

Nee, maar gelukkig wist ik door dit forum dat je pas rond de drie maanden po kan beoordelen of je tevreden bent met het resultaat en zelfs na die tijd kunnen ze nog wat veranderen. Gelukkig ben ik nu heel tevreden! 

xx