Ga naar inhoud

Waren jullie meteen blij met het resultaat?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi! 

Ik heb misschien een stomme vraag.. 

maar waren jullie meteen blij met het resultaat? 

Zodra je uit de narcose komt en naar beneden kijkt? 

Ik kan mij voorstellen dat door de zwelling en de stift het er op het eerste gezicht niet heel mooi uit ziet...

ik heb mijn bv 30 april en ik ben bang dat ik ‘telleurgesteld’ ben wanneer ik mijn borsten voor het eerst ga zien, omdat ik veel lees dat je echt even moet wennen..

 

hoe zat dat bij jullie ? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik was heel blij dat ik zag dat ik eindelijk borsten had. Maar ik was niet meteen blij met het resultaat. Ben nu 4 weken po en ben nog steeds niet helemaal blij maar ik begin wel steeds meer tevreden te worden :P het heeft gewoon heel veel tijd nodig voor het uiteindelijke resultaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, spannend voor je! Je kunt al aftellen!

Ik ben morgen 3 weken PO en ik was gelijk op de verkoeverkamer blij toen ik in de spiegel keek! Toen ik naar beneden keek 'herkende' ik mijn borsten weer van voor mijn zwangerschappen en het verlies van veel kilo's daarna. 

Ik ben nu echt elke dag blij wanneer ik de sportbh open doe!

 

En ik weet dat ze alleen nog maar mooier worden, ze veranderen met de dag...

Ik hoop dat jij straks ook gelijk blij kunt zijn. Maar weet dat wanneer dat niet zo is, er nog zoveel veranderd en je misschien ook gewoon even moet wennen aan je nieuwe boobs! Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Vlinder07:

Hoi, ik was heel blij dat ik zag dat ik eindelijk borsten had. Maar ik was niet meteen blij met het resultaat. Ben nu 4 weken po en ben nog steeds niet helemaal blij maar ik begin wel steeds meer tevreden te worden :P het heeft gewoon heel veel tijd nodig voor het uiteindelijke resultaat! Xx

Mag ik vragen waar het doorkomt dat je nog niet helemaal blij bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Toen ik wakker werd en naar beneden keek wist ik meteen al dat het niet was geworden hoe ik het wilde. Nu 1 jaar later heb ik mooie natuurlijke borsten, maar heb ik aan de boven en binnekant geen volume. Dit is juist wel wat ik wilde, dus ben ik ben van plan om een wissel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik wakker werd en naar beneden keek was ik echt heel blij. Toen ik thuiskwam ook. Ik heb wel het ene moment dat ik ze veeelste groot vind en het andere moment dat er door m'n hoofd gaat "wat als ik meer had genomen, was 't dan nóg mooier geweest" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel blij toen ik ze voor het eerst zag! Daarna vond ik ze wat aan de kleine kant. Nu ben ik aanstaande donderdag 5 weken po en ik vind ze steeds mooier en ook echt bij mij passen. Je gaat van ze leren houden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de mijne nog niet gezien, over 4 daagjes mag ik ze eindelijk uitpakken! /o/

ik weet wel dat het echt wel een aardig paar weken duurt voordat ze er natuurlijk(er) uit gaan zien en dat dat op dag 1 nog niet zo is. 

maar ik was al heel blij wetend dat er eindelijk wat zit en dat ik eindelijk leuke bh’s en bikini’s kan kopen. 

het zal je zeker blij maken, maar ik denk dat je pas echt blij met ze bent als je ze een paar weken/maanden hebt (wat goed is, want dat is hoe ze zullen blijven)! ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok heel erg toen ik ze voor het eerst zag. Erg ongelijk en helemaal nog strak. Daar was ik niet op voorbereid, maar het werd iedere week wat beter en nu 5,5 maand later ben ik er echt blij mee. Ze veranderen nog zo de eerste tijd. Maar zoals sommige meiden hier meteen blij zijn en ook echt meteen mooie borsten hadden is dus niet bij iedereen zo. 

Dat had ik van te voren best wel willen weten van mijn chirurg. 

 

Succes met de OP:116:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik naar beneden keek, huilde ik van geluk. Maar ik vond/vind ze niet meteen mooi. De eerste weken is alles erg strak en gespannen, gezwollen en houd je vocht vast. De vorm is zegmaar niet optimaal haha.

Ik ben deze week 5 weken po en nog niet tevreden, maar ik zie dat het er al heel anders uitziet dan in het begin dus ik ga ervan uit dat het goedkomt. De linkerkant begint al iets zachter aan te voelen.

Het voelt nog niet alsof ze bij mij horen. In kleding vond ik het wel meteen erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ook erg wennen in het begin maar ik heb hier op het forum geleerd dat de boobies tijd aandacht en liefde nodig hebben om hun plekje te vinden. :41: 

inmiddels bijna 2 weken na OP en ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe. Vrijdag mogen de hechtingen eruit dat geeft ook weer een ander beeld. Boobies krijgen savonds een maker van Avogel spier en gewrichtsgel en in de ochtend een liefdevolle :33: massage. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar gelukkig wist ik door dit forum dat je pas rond de drie maanden po kan beoordelen of je tevreden bent met het resultaat en zelfs na die tijd kunnen ze nog wat veranderen. Gelukkig ben ik nu heel tevreden! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook niet echt blij...  ik had een gevoel van spijt in eerste instantie.

Het resultaat was niet naar mijn zin.  Ik vond ze nog even lelijk als daarvoor maar dan in het groot :lol:

Nu ben ik 5 weken PO en stilletjes aan begin ik ze mooier te vinden.  Ik probeer positief te blijven en vooral geduld te hebben. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik ze voor het eerst zag heb ik een paar traantjes gelaten van geluk! Ik wist dat ze nog hun uiteindelijke vorm moesten krijgen, maar het feit dat er nu eindelijk wat volume op mijn borstkas zat maakte me al heel gelukkig. Ik ben nu 3 maanden po en in de sauna kwam er een vrouw naar me toe en zei heel bedeesd, dat ze mijn borsten zo mooi vond. Ze had mijn litteken gezien en vroeg waar ik het had laten doen omdat ze ze echt prachtig natuurlijk vond! Dus ben niet bang, maar heb het gevreesde woord hier: geduld!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jbtje:

Ik schrok heel erg toen ik ze voor het eerst zag. Erg ongelijk en helemaal nog strak. Daar was ik niet op voorbereid, maar het werd iedere week wat beter en nu 5,5 maand later ben ik er echt blij mee. Ze veranderen nog zo de eerste tijd. Maar zoals sommige meiden hier meteen blij zijn en ook echt meteen mooie borsten hadden is dus niet bij iedereen zo. 

Dat had ik van te voren best wel willen weten van mijn chirurg. 

 

Succes met de OP:116:

xxx

Hoi! Bedoel je met "ongelijk" dat de ene wat hoger stond dan de andere? Na hoeveel tijd was dat ok? Bij mij staat de linker nu wat hoger. ( 1 week PO) Eigenlijk vind ik de rechter ok..ben bang dat ze door de strakke borstband Beide zullen zakken ipv enkel de linker die het nodig heeft.. iemand ervaring hiermee?

 

Grtjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vanaf het moment dat ik ze voor het eerst zag meteen verliefd op Me boobs!

Nu denk ik wel eens van Woowwww wat zijn ze groot wat eigenlijk helemaal niet zo is. Komt puur omdat ik niet gewend ben ineens daar rondingen te zien. En van helemaal plat 40 jaar lang naar dit is een hele overgang. 

Qua genezing gaan beide kanten ook mooi gelijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lau01:

Hoi! Bedoel je met "ongelijk" dat de ene wat hoger stond dan de andere? Na hoeveel tijd was dat ok? Bij mij staat de linker nu wat hoger. ( 1 week PO) Eigenlijk vind ik de rechter ok..ben bang dat ze door de strakke borstband Beide zullen zakken ipv enkel de linker die het nodig heeft.. iemand ervaring hiermee?

 

Grtjess

 

hi @Lau01!

 

ik ben nu 12 dagen po en mn rechterborst begint nu pas ook te zakken. ik maakte me even zorgen, omdat de linker al wat ging zakken en “inslinken”, maar de rechter nog vol met vocht en hoog op mn borst zat. het duurt bij de een gewoon wat langer dan bij de andere. 

so no worries! de borstband is ervoor om ze op hun plek te krijgen aka niet hoog op je borst. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei kittn:

 

hi @Lau01!

 

ik ben nu 12 dagen po en mn rechterborst begint nu pas ook te zakken. ik maakte me even zorgen, omdat de linker al wat ging zakken en “inslinken”, maar de rechter nog vol met vocht en hoog op mn borst zat. het duurt bij de een gewoon wat langer dan bij de andere. 

so no worries! de borstband is ervoor om ze op hun plek te krijgen aka niet hoog op je borst. ^^

Oke ik moet het nog tijd geven ik weet het! Droeg jij de borstband vrij strak? Want mijn borsten zijn onderaan zo gevoelig als ik de band omheb, van de druk..

 

Tnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik wakker werd dacht ik vooral OMG wat zit er voor een band omheen (borstband) 

dag twee dacht ik 'groot maar komt vast goed'

dag drie ' OMG wat heb ik gedaan ze zijn echt mega'

dag 5 'oke groter dan gedacht maar volgens mij ben ik er blij mee'

dag 12 ' uh zijn ze nu niet mega geslonken en te klein'

week 6 'Oh dit had ik zoveel eerder moeten doen, heel heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Hoera said:

Ik lees hier trouwens veel over een borstband, die heb ik niet gekregen. Volgens de chirurg zorgt de zwaartekracht daar wel voor. Hoe kan het toch dat daar zoveel verschil in zit?

Ligt er volgens mij aan of ze Dual plane of voor de spier zijn geplaatst en je borstspier zelf . Die van mij drukte ze anders omhoog zoals ik het begreep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.