Ga naar inhoud

aan het oriënteren voor een borstvergroting


Twinkel

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, 

ik ben nieuwe hier, maar ook nieuwe in deze "wereld".

ik ben mama van 29jaar en heb een zoontje(15maanden), die ik 3 maanden met veel liefde borstvoeding heb mogen gegeven. Na mijn zwangerschap ben ik flink gaan sporten en inmiddels zelfs 10kg lichter dan voor mijn zwangerschap!

dat ik voorheen dacht, ze mogen wel een maatje kleiner, denk ik nu bijna dagelijks, waar zijn mijn borsten gebleven en wat een afschuwelijke "theezakjes" (ze zijn leeg en hangen).

omdat ik zo trots ben over de rest van mijn lichaam, nam ik de borsten voorlief, never dat ik ooit nog 10kg zwaarder wil worden, maar mijn man vind het geen schoonheid en heeft me aan het denken gezet. 

in de wereld om mij heen is eigelijk niemand die een cosmetische operatie heeft ondergaan, vandaar dat ik het wel erg spannend vind, "wat zal een andere er wel niet van denken/ vinden", hier kan ik me ontzettend druk om maken. 

maar inmiddels ben ik er wel over uit dat ik nog te jong ben om met deze "theezakjes" oud te worden.

 

wanneer is nog een grote vraag, wil ik nog een kindje wanneer ons dit gegund is? en wat voor "schade" zal dit aan mijn borsten richten, kan ik even goed borstvoeding geven en wat zal hier de "schaden" van zijn. 

 

Naar welke kliniek wil ik, welke chirurg, wat voor prothese, allemaal vragen die op dit moment door mijn hoofd gaan en ik hopelijk door op het forum te lezen, steeds meer antwoorden te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik had zo jouw verhaal kunnen schrijven. Onze zoontjes zijn bijna even oud. Die van ons is 17 maanden. Ben verder ook blij met mijn lichaam als moeder maar na de borstvoeding snap ik waar de term ‘theezakjes’ vandaan komt <_<

Veel succes met oriënteren!  

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.