Ga naar inhoud

Stevie1985 : 3 april 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hiii!

 

Ik zag dat het handig en wel zo netjes is mij hier even voor te stellen! ^_^

 

Ik ben Stevie, 32 jaar oud en moeder van een 7-jarig zoontje. Wij wonen met zijn tweetjes ergens in het midden van Nederland. Ik werk vier dagen per week en daarbij probeer ik thuis alle ballen hoog te houden. Verder sport ik zo'n 4 keer per week en breng ik natuurlijk graag tijd door met mijn zoontje, vriend (pril ;)), vriendinnen en familie. Ik heb echt een fijn leventje.

 

Nu heb ik al sinds de afloop van het geven van borstvoeding de wens om mijn borsten te vergroten. Maar vooral zoveel geld uitgeven vond ik echt een egoïstische keuze. De afgelopen jaren ging ik er toch steeds meer over nadenken en werd ik steeds ongelukkiger van het aanzicht. Vooral toen ik wat afviel bleef er helemaal niets meer over. (altijd fijn dat alles op je heupen blijft zitten en je borsten direct verdwijnen :139:) Maar gelukkig zijn er hele goede push up bh's die het voor het zicht nog een beetje leuk maken.
Mijn vorige vriend vond een vergroting verschrikkelijk en vond mijn kleine borsten prachtig. Dat heeft me stom genoeg tegengehouden. Toen die relatie meer dan een jaar geleden op de klippen liep werd mijn wens weer steeds groter. En nu ga ik het gewoon doen. Of iemand het nu leuk vindt of niet. Het is mijn lichaam, mijn keuze. Ik ben heel erg gelukkig met mijn leven en die zie ik echt als een kers op de taart die mij nog net een grotere glimlach zal geven als ik in de spiegel kijk!

 

De operatie staat 3 april gepland bij de Wellness Kliniek in Genk bij Dr. Parys. Ik ga voor 330cc, dual plane geplaatst. Over de prothesen is nog wat onduidelijkheid omdat ik zelf niet goed heb opgelet tijdens het consult (door spanning, lekker handig). Daar word ik over teruggebeld vandaag of morgen. Ik heb nu A75/B70 en wil naar een goede volle C of kleine D.

 

Leuk hier te kunnen delen en mee te kletsen met jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Stevie1985 welkom hier. Veel leesplezier... we hebben dezelfde datum!!! 3 april is al bijna.....!! :125:

 

Er is een besloten april-clubje. Met alleen meiden die in april worden geholpen. Gewoon een gezellig kletshoekje en samen aftellen.... misschien vind je het leuk om erbij te komen. Moet je even naar de clubs gaan halverwege de pagfina en vragen of je lid mag worden. Misschien tot in het april-clubje...

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb 2,5 week geleden een bv gehad. Goed verlopen, herstel prima, wonden genezen mooi. Maar nu zit er al sinds het drukverband eraf is een zwelling aan de zijkant van mijn rechterborst. Het voelt als spierpijn die af en toe weer op komt zetten. Ook voel ik zwelling rond het litteken. Kan dit nog van de operatie zijn? Kan het zijn dan het minder snel gaat aan die kant omdat ik rechts ben. Ik moet eerlijk zeggen dat rechts altijd meer zwelling had dan links dus misschien hebben ze daar wat meer moeten wrikken oid? Wie herkent dit? Ik maak me toch zorgen. 

 

Op de foto zie je het verschil in de borstrand.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met de kliniek en zij gaven aan dat het nog weg kan trekken en dat ik me pas zorgen hoef te maken als ik koorts krijg of als het rood wordt en warm aanvoelt. Dan kan ik bellen en langskomen.

 

Het voelt echt alsof ik spierpijn heb in mijn bovenarm en oksel.... 

 

Ik ben nog niet gerust eerlijk gezegd :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Nico-le:

Hallo Stevie, 

 

Ik ben nu bijna 6 weken po en ik had eerst ook wat zwelling. Is over het algemeen gewoon vocht. Over een paar weken ziet het er heel anders uit, succes met je herstel

Dank je wel voor je antwoord! Stelt me gerust. Ik neem weer even wat extra rust en hopelijk komt het dan goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.