Ga naar inhoud

Vochtvlekken???


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Wie o wie kan me helpen? Morgen mag de band eraf...spannend!!! Maak me alleen een beetje zorgen. Heb sinds gisteren twee rare vlekken op de band rond mijn tepels (denk ik). Wat zal dit Zijn? Hoop geen bloed...

Wat raden jullie me aan? De band er vandaag al afhalen of toch wachten tot morgen? Zie foto....

Groetjes mannie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh vreemd... ziet er niet uit als bloed, dan was het donkerder van kleur geweest. 
Heb je al eens kinderen gehad en borstvoeding gegeven? Zou ook daarmee te maken kunnen hebben. 

Maar zou voor de zekerheid even naar je chirurg bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mannie:

Hallo allemaal.

Wie o wie kan me helpen? Morgen mag de band eraf...spannend!!! Maak me alleen een beetje zorgen. Heb sinds gisteren twee rare vlekken op de band rond mijn tepels (denk ik). Wat zal dit Zijn? Hoop geen bloed...

Wat raden jullie me aan? De band er vandaag al afhalen of toch wachten tot morgen? Zie foto....

Groetjes mannie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

In plaats van je berichtje hier plaatsen, had je beter even je pc kunnen contacteren hihi. 
Ik zou dit echt niet weten.. Je pc is de enige die hier uitsluitsel over kan geven..

Zou morgenvroeg meteen even bellen!

Hoe heb jij trouwens die koltrui aangekregen zonder je ellebogen hoger te heffen dan je schouders haha! Dat moet een hele kunst geweest zijn, niet?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, best_boobie said:

Hoe heb jij trouwens die koltrui aangekregen zonder je ellebogen hoger te heffen dan je schouders haha! Dat moet een hele kunst geweest zijn, niet?

 

Hihi dat vroeg ik me ook al af :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

In plaats van je berichtje hier plaatsen, had je beter even je pc kunnen contacteren hihi. 
Ik zou dit echt niet weten.. Je pc is de enige die hier uitsluitsel over kan geven..

Zou morgenvroeg meteen even bellen!

Hoe heb jij trouwens die koltrui aangekregen zonder je ellebogen hoger te heffen dan je schouders haha! Dat moet een hele kunst geweest zijn, niet?

 

xx BB

Weet ik. Niet zo slim maar af en toe weet je niet wanneer het goed of fout is....

Toevallig belde de chirurg me vanmiddag op om te vragen hoe het met me ging. Fijne service!!! Vind ik wel top van ze. Heb het verhaal uitgelegd en kon het verband eraf halen. Het resultaat was gelukkig goed en er was niks te zien van bloed...pffff....

Heb nog contact gehad met de chirurg na het weghalen van het verband en foto's doorgestuurd. Gelukkig niks ernstigs. Door de druk van mijn borsten is er gewoon wat vocht uitgekomen en sinds het verband eraf is heb ik gelukkig niks meer gemerkt. Even de nacht afwachten en anders morgen aan de bel trekken....

Ja die coltrui....hihi....was niet echt een succes....het aandoen ging opzich wel maar geklungel....maar het uitdoen was een ramp. Heb hem moeten doorknippen....dom dom....maar ja, mijn lesje geleerd!!! Ben wel blij met mijn nieuwe boobies!!! Mooi resultaat....

Groetjes mannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mannie:

Toevallig belde de chirurg me vanmiddag op om te vragen hoe het met me ging. Fijne service!!! Vind ik wel top van ze. Heb het verhaal uitgelegd en kon het verband eraf halen. Het resultaat was gelukkig goed en er was niks te zien van bloed...pffff....

Heb nog contact gehad met de chirurg na het weghalen van het verband en foto's doorgestuurd. Gelukkig niks ernstigs. Door de druk van mijn borsten is er gewoon wat vocht uitgekomen en sinds het verband eraf is heb ik gelukkig niks meer gemerkt. Even de nacht afwachten en anders morgen aan de bel trekken....

 

Oh dat is heel fijn zeg!! :35: 
Goede folow up :35: 

 

 

3 minuten geleden zei Mannie:

 

Ja die coltrui....hihi....was niet echt een succes....het aandoen ging opzich wel maar geklungel....maar het uitdoen was een ramp. Heb hem moeten doorknippen....dom dom....maar ja, mijn lesje geleerd!!!

Groetjes mannie

:45: oeps.. Nou, nu weet je dat tenminste ;) 
Maar met aantrekken, dat geklungel, daar zet je ook kracht mee, dus let idd een beetje op wat je aantrekt. Een vest met een hoge kraag, of een sjaaltje, is ook lekker warm :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Oh dat is heel fijn zeg!! :35: 
Goede folow up :35: 

 

 

:45: oeps.. Nou, nu weet je dat tenminste ;) 
Maar met aantrekken, dat geklungel, daar zet je ook kracht mee, dus let idd een beetje op wat je aantrekt. Een vest met een hoge kraag, of een sjaaltje, is ook lekker warm :) 

 

xxx

Ja precies....vond het vandaag zo koud dat ik dacht....even een lekkere warme trui....hihi....geen succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog een gek vraagje. Heb vorige week bij hunkemoller een sportbh gekocht. Ze hadden mijn omtrek gemeten. Heb hem nu aan maar ik vind hem best strak zitten. Ik weet dat het moet maar ik heb het idee dat mijn boobies meer tegen elkaar staan gedrukt dan dat ik het verband om had en hij drukt flink onder mijn boobies. Is ie niet te klein dan? Ik ga morgen sowieso even terug naar hunkemoller....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mannie:

Misschien nog een gek vraagje. Heb vorige week bij hunkemoller een sportbh gekocht. Ze hadden mijn omtrek gemeten. Heb hem nu aan maar ik vind hem best strak zitten. Ik weet dat het moet maar ik heb het idee dat mijn boobies meer tegen elkaar staan gedrukt dan dat ik het verband om had en hij drukt flink onder mijn boobies. Is ie niet te klein dan? Ik ga morgen sowieso even terug naar hunkemoller....

is dat die met dat ritsje vooraan? Die valt meestal een maat kleiner dan andere bh's.. Sowieso zijn bh's van de hunkemoller vaak kleiner dan van andere merken.. Dus wel iets om mee rekening te houden idd :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

is dat die met dat ritsje vooraan? Die valt meestal een maat kleiner dan andere bh's.. Sowieso zijn bh's van de hunkemoller vaak kleiner dan van andere merken.. Dus wel iets om mee rekening te houden idd :)

 

xx

Ja die met het ritsje voorop. Als ik even aan het ritsje kom spring hij al open...hihi...

Dankje voor de tip....morgen maar terug gaan want dit is ook niet fijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.