Ga naar inhoud

wie heeft hydrogel voor de spier?


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

na jaren inlezen en naar consultaties gaan bij verschillende pc's, staat mijn beslissing over de borstvergroting vast. Maar ik wil enkel gaan voor de monobloc hydrogel en voor de spier geplaatst. Mag ik wat foto's s of ervaringen van vrouwen die ook deze BV hebben gehad? Ik heb enkel een klein beetje schrik dat er plooien zichtbaar gaan zijn maar toch nog liever dat dan siliconen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Eigenlijk de enige pc die dit standaard doet, in Nederland, is dr. Kappel. (monobloc hydrogel plaatsen voor de spier)
Dr. Nio doet het alleen als het mogelijk is, en geen kans denkt te hebben op rimpelvorming.

Waarom wil je persé voor de spier? 

Ik weet dat @B00bies hydrogel voor de spier heeft, van Nio, omdat het bij haar mogelijk was. Voor de rest kan ik je even geen voorbeelden aandragen. 
Misschien dat B00bies nog iets toe te voegen heeft hier :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kuikentje piep,

ik heb 18 jaar geleden monobloc inplantaten gekregen 350cc voor de spier,

moet zeggen dat ik wel blij met het idee hydrogel ben maar heb ze wel altijd onnatuurlijk vinden voelen en idd met dikke plooien!

zie je niet maar vind het echt niet fijn dat je het voelt.

ik heb ze bij de dokter linda visser in de velthuiskliniek laten plaatsen.

moet nu voor nieuwe inplantaten en zit toch sterk te denken aan vaste siliconen!

maar ik ben er ook nog niet uit helaas!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bedankt voor je reactie! ik woon in België  dus vind het gewoon fijner om hier ergens een Pc te vinden . anders was Nio of Kappel  al zeker een optie ja. Ik vind het idee dat ze in mijn spier snijden gewoon eng. Ik vind voor de spier 'natuurlijker' en sneller herstel.  

 

@Marion oh jij hebt ze al 18 jaar ! wauw! Heb je toevallig foto's die ik eens zou mogen zien? en heb je de plooien altijd al gevoeld of is dit pas na een bepaalde periode gekomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Kuikentjepiep:

@best_boobie bedankt voor je reactie! ik woon in België  dus vind het gewoon fijner om hier ergens een Pc te vinden . anders was Nio of Kappel  al zeker een optie ja. Ik vind het idee dat ze in mijn spier snijden gewoon eng. Ik vind voor de spier 'natuurlijker' en sneller herstel.  

 

@Marion oh jij hebt ze al 18 jaar ! wauw! Heb je toevallig foto's die ik eens zou mogen zien? en heb je de plooien altijd al gevoeld of is dit pas na een bepaalde periode gekomen....

Ow oké! 

In België heb ik eigenlijk geen idee, maar volgens mij moet dat op de website van monobloc te vinden zijn.

Een belletje aasluitend naar die kliniek kan dan uitsluitsel geven over of de pc ze voor de spier kan plaatsen, voordat je overal op consult moet ;)

 

Succes! 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JoyceKN:

Volgens mij kan je bij de wellness kliniek in Genk zowel voor als achter de spier laten plaatsen

groetjes

 

24 minuten geleden zei Druppeltje:

Hi, ik heb 380cc voor de spier en ik heb geen rimpels. Geplaatst bij de Wellness. Zien er natuurlijk uit omdat ze wat "hangen". De ene bedpartner denkt dat ze echt

zijn en de andere meer ervaren mannen stellen me toch de vraag. Groetjes

Jullie bedoelen dus allebei de hydrogel he?

Tot kort geleden plaatste dr. Visser de hydrogel in de Wellnesskliniek, maar die werkt daar, zover ik weet, niet meer.. 
Vandaar de vraag of het over hydrogel gaat in jullie geval :)

@Kuikentjepiep daarom daar eerst even navragen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kuikentjepiep:

@best_boobie ik heb daarstraks gebeld voor een consult bij dr Visser en die is bevestigd dus ik denk  ( en hoop) dat ze er nog wel werkt? inderdaad, ik zal mss best nog even bellen of het kan op de spier....

oh oke! dan is ze er nog.. 
Ik meen dat laatst ergens gelezen te hebben, of dát ze weg zou gaan of zo, maar ik kan helaas ook niet alles onthouden :P 

@Druppeltje ik zie dat jij door dr. Wolters geopereerd bent destijds (die werkt er volgens mij al een tijdje niet meer) maar jij hebt ook geen hydrogel. Jij hebt siliconen :) 
Dus niet van toepassing in dit topic

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 14:38 zei best_boobie:

Hoi hoi

Eigenlijk de enige pc die dit standaard doet, in Nederland, is dr. Kappel. (monobloc hydrogel plaatsen voor de spier)
Dr. Nio doet het alleen als het mogelijk is, en geen kans denkt te hebben op rimpelvorming.

Waarom wil je persé voor de spier? 

Ik weet dat @B00bies hydrogel voor de spier heeft, van Nio, omdat het bij haar mogelijk was. Voor de rest kan ik je even geen voorbeelden aandragen. 
Misschien dat B00bies nog iets toe te voegen heeft hier :)

 

xxx BB

 

Klopt! @Kuikentjepiep en ik hebben geloof ik al eerder contact gehad en heeft geloof ik zelfs al toegang tot mijn album. Ik voel mijn protheses niet heel erg zitten. Enkel aan de onderkant en als ik op mijn zij lig een beetje aan de binnenkant van mijn borst. Maar je ziet het niet gelukkig. 

 

 Krissieke, Senorita en Sanne82 hebben ook de MH voor de spier gekregen bij dr Nio. Van Krissieke weet ik dat ze hier nog actief is.

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.