Ga naar inhoud

Even voorstellen. BV, hydrogel maar door wie?


Karkar

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben 36 jaar en moeder van 2 kindjes. 

Ik was een van de eerste op school die een reden had om een bh te dragen, maar m’n borsten zijn volgens mij gestopt met groeien al voor de meeste meeste meiden überhaupt borstgroei kregen. Verder dan een 75A ben ik nooit gekomen.

Na 2 rondes borstvoeding.... nou ja, laten we het er op houden dat bikini shoppen altijd in tranen eindigt.

 

Mijn mama is juni 2016 overleden en ik ga een deel van de erfenis gebruiken voor grote boobies!!!! Mijn man had al meerder keren een spaarpotje gemaakt voor me (hij vind me mooi zo als ik ben, maar weet ook hoe veel impact het op mij heeft) maar ik gunde me zelf het geld niet... De erfenis van mijn moeder voelt niet als of ik de kinderen iets ontneem als ik het aan me zelf uitgeef (slaat nergens op, ze komen sowieso echt niets tekort).Helaas laat het nogal op zich wachten. Maar het lijkt er op dat het geld er binnenkort toch komt.

 

Ik ben er wel van overtuigd dat ik geen silicone wil door mijn allergieën en gevoeligheden. Maar ben nog heel zoekende maar ervaringen met hydrogel, hoe het resultaat is en welke pc het beste is/bij mij past.

 

hopelijk vind ik hier wat meer antwoorden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ga binnenkort voor een tweede keer op consult Bij dr. Visser. Zij plaatst enkel monobloc hydrogel en aangezien ik ook geen siliconen wil en ze een deskundige arts is , kan je altijd eens informeren bij haar. Dr Nio in Nederland staat ook hoog aangeschreven en werkt ook met hydrogel. Alvast veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.