Ga naar inhoud

Marianneke : 21 december 2010 : Medi Clinic : Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben 21 dec 2010 geopereerd in de medi clinic in amstelveen ik kreeg 2x 310cc onder de spier en het is mij erg meegevallen allemaal na de operatie ging ik direct naar mc donalds want daar had ik enorme trek in over het resultaat ben ik erg tevreden ik was de eerste dag wel erg stijf ik kon nauwelijks mijn bed uit komen maar ik vind voor mijzelf dat ik al veel kan en doe maar savonds ben ik dan toch wel wat moe , vandaag de pleisters eraf ziet er mooi uit nauwelijks gebloed ze zijn alleen wat gezwollen ook de witte band mag eraf maar misschien laat ik hem wel zitten hoe denken jullie daarover ? ivm dat je borsten te wijd uit elkaar komen te staan

groetjes ,

marianneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi marianneke

welkom

en proficiat met je nieuwe borsten.

je band draag je om de prothesen naar beneden te duwen,die hebben de neiging naar boven te kruipen,wat niet de bedoeling is,dus die band heeft niks met het midden van je borsten te maken hoor.

het vlak tussen je borsten,kan je niet kleiner maken door middel van een band te dragen,dat is gewoon de stand van je borsten.

klinkt erg goed 310cc per kant,op welke maat wou je uitkomen?

nog beterschapjes en op naar de zomer,met ene gevulde bikini :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.