Ga naar inhoud

Kamady : 17 mei 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Kamady

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei _Luiz:

Ik had gisteren een consult met dr Jansen en vandaag heb ik nog een passessie gehad.

Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor 400cc, full. Heb er deze keer wel foto’s van gemaakt. :D

Ik heb net even gespiekt en staat je goed! Ik heb morgen mijn consult bij bauland kliniek dus ben heel benieuwd wat zij me adviseren! Spannend he nu kun je echt gaan aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk! :D het wordt mentor 450 cc dual plane, ik zal zo een foto plaatsen van de passessie. Heb vandaag een erg fijn gesprek gehad met mevrouw Bodde die mij gaat opereren op 17 mei bij de bauland kliniek :D @best_boobie zou je mijn topic willen verplaatsen/aanpassen? Bedankt alvast! Nu is het aftellen! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! 

 

Ik word zelf 28 mei geopereerd door Dr van Selms.

Ik heb de keuze uit 400 cc full of 475 cc corsé.

Ik mag absoluut niet breder dan 12 cm, dus heb niet echt veel keus.

Ik heb nu mentor rond hp 325 cc.

Mijn linker prothese zit te hoog , maar vind die bolling wel mooi.

Omdat links bij mij een litteken correctie plaats gaat vinden ( plooi word verlaagd ) gaat die bolling bovenin weg vallen omdat de borst gaat zakken ( 2 cm).

Op advies heb ik daarom gekozen voor de 475 cc corsé.

Maak me soms ook wel wat druk of het niet te nep gaat worden , maar probeer toch te vertrouwen op mijn pc.

 

Tevens heb ik al foto's gezien van vrouwen met de corsé protheses en zo heel nep vind ik die er niet uit zien.

 

Mijn ervaring is dat ze de eerste maanden toch nep ogen, maar daarna gaan ze steeds mooier worden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kamady:

De kogel is door de kerk! :D het wordt mentor 450 cc dual plane, ik zal zo een foto plaatsen van de passessie. Heb vandaag een erg fijn gesprek gehad met mevrouw Bodde die mij gaat opereren op 17 mei bij de bauland kliniek :D @best_boobie zou je mijn topic willen verplaatsen/aanpassen? Bedankt alvast! Nu is het aftellen! :57:

Jeej!!! :43:

 

Waarom ben je voor Mentor gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Manueeltje:

Gefeliciteerd met je datum! 

 

Ik word zelf 28 mei geopereerd door Dr van Selms.

Ik heb de keuze uit 400 cc full of 475 cc corsé.

Ik mag absoluut niet breder dan 12 cm, dus heb niet echt veel keus.

Ik heb nu mentor rond hp 325 cc.

Mijn linker prothese zit te hoog , maar vind die bolling wel mooi.

Omdat links bij mij een litteken correctie plaats gaat vinden ( plooi word verlaagd ) gaat die bolling bovenin weg vallen omdat de borst gaat zakken ( 2 cm).

Op advies heb ik daarom gekozen voor de 475 cc corsé.

Maak me soms ook wel wat druk of het niet te nep gaat worden , maar probeer toch te vertrouwen op mijn pc.

 

Tevens heb ik al foto's gezien van vrouwen met de corsé protheses en zo heel nep vind ik die er niet uit zien.

 

Mijn ervaring is dat ze de eerste maanden toch nep ogen, maar daarna gaan ze steeds mooier worden . 

Spannend Manueeltje! Altijd moeilijk hè om de definitieve keuze te maken...

Bij mij past er ook niet meer in dan 12cm breedte, en met 400cc full zit ik dan aan m’n max. 

Hoe lang ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei _Luiz:

Jeej!!! :43:

 

Waarom ben je voor Mentor gegaan?

Ik heb gevraagd aan de pc wat nu het verschil is tussen de 2 prothesen en welke ik het “beste” kan nemen. Ze zegt dat het vrijwel niks verschilt van elkaar, het zijn allebei goedgekeurde prothesen. De motiva ergonomix voelt zachter maar ze zei als ik hem dual plane plaats dan voelt het niet zo zoals je een prothese in je hand hebt, je eigen borst zit er namelijk nog overheen. Ook zit er in de motiva een chip maar ze plaatsen hem vrijwel altijd zonder de chip. Geen idee eigenlijk waarom ze dan expliciet vertellen dat er een chip in zit als ze hem toch verwijderen haha. Dus ik had eigenlijk de keus tussen een appel en een appel. Mentor is al 30 jaar op de markt en motiva nog maar 7 jaar. Omdat mentor al langer bestaat heb ik voor mentor gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Manueeltje:

Gefeliciteerd met je datum! 

 

Ik word zelf 28 mei geopereerd door Dr van Selms.

Ik heb de keuze uit 400 cc full of 475 cc corsé.

Ik mag absoluut niet breder dan 12 cm, dus heb niet echt veel keus.

Ik heb nu mentor rond hp 325 cc.

Mijn linker prothese zit te hoog , maar vind die bolling wel mooi.

Omdat links bij mij een litteken correctie plaats gaat vinden ( plooi word verlaagd ) gaat die bolling bovenin weg vallen omdat de borst gaat zakken ( 2 cm).

Op advies heb ik daarom gekozen voor de 475 cc corsé.

Maak me soms ook wel wat druk of het niet te nep gaat worden , maar probeer toch te vertrouwen op mijn pc.

 

Tevens heb ik al foto's gezien van vrouwen met de corsé protheses en zo heel nep vind ik die er niet uit zien.

 

Mijn ervaring is dat ze de eerste maanden toch nep ogen, maar daarna gaan ze steeds mooier worden . 

Dank je wel! Bij welke kliniek is dat? De prothese die ik nu gekozen heb komt overeen met de corse, dus ik snap wat je bedoeld inderdaad. Helaas kunnen we niet gewoon een plaatje aanwijzen van zo willen we het, maak het maar zo haha. 

Heb je een borstband gedragen na je operatie? Ik weet dus niet of het slim is om wel of niet een borstband te dragen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kamady:

Dank je wel! Bij welke kliniek is dat? De prothese die ik nu gekozen heb komt overeen met de corse, dus ik snap wat je bedoeld inderdaad. Helaas kunnen we niet gewoon een plaatje aanwijzen van zo willen we het, maak het maar zo haha. 

Heb je een borstband gedragen na je operatie? Ik weet dus niet of het slim is om wel of niet een borstband te dragen na de operatie.

Ik word 28 mei pas geopereerd door Dr Gijs van Selms in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam.

Ik moet wel een borstband gaan dragen. 

Als de pc dat als advies geeft zou ik het wel opvolgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Manueeltje:

Ik word 28 mei pas geopereerd door Dr Gijs van Selms in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam.

Ik moet wel een borstband gaan dragen. 

Als de pc dat als advies geeft zou ik het wel opvolgen

Oké maar je hebt nu ook al protheses toch? Ik bedoelde heb je toen ook een borstband moeten dragen?

Tegen mij heeft ze gezegd als je ze te hoog vind zitten kun je een borstband dragen mja ik weet niet of het dan handig is als ik dat gelijk ga doen of pas een week erna? Want jij moet bijvoorbeeld wel gelijk een borstband om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kamady:

Oké maar je hebt nu ook al protheses toch? Ik bedoelde heb je toen ook een borstband moeten dragen?

Tegen mij heeft ze gezegd als je ze te hoog vind zitten kun je een borstband dragen mja ik weet niet of het dan handig is als ik dat gelijk ga doen of pas een week erna? Want jij moet bijvoorbeeld wel gelijk een borstband om.

Bij mijn 1e operatie hoefde ik geen borstband te dragen . Bij de 2e wel maar heel kort omdat de borst al teveel zakte.

Bij de volgende operatie moet ik hem wel dragen en meteen. 

Voor hoe lang weet ik niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2018 om 17:07 zei Kamady:

De kogel is door de kerk! :D het wordt mentor 450 cc dual plane, ik zal zo een foto plaatsen van de passessie. Heb vandaag een erg fijn gesprek gehad met mevrouw Bodde die mij gaat opereren op 17 mei bij de bauland kliniek :D @best_boobie zou je mijn topic willen verplaatsen/aanpassen? Bedankt alvast! Nu is het aftellen! :57:

Of @Desert-Rose wil jij mijn topic aanpassen/verplaatsen? Volgens mij is dat nog niet gedaan :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Kamady

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, nu lekker aftellen.

 

x

Dank je wel! Nog een kleine 4 weken :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-4-2018 om 20:05 zei _Luiz:

Dual Plane is de enige manier waarop FL hun protheses plaatsen. Nu had ik al een second opinion (en een 3rd opinion) aangevraagd bij verschillende artsen, waarvan de 1 ook DP aanraad en de ander niet, maar die staat er ook om bekend om alleen maar op de spier te plaatsen met anatomische protheses, terwijl ik een erg dunne huid heb. Dus voor mij bevestiging genoeg dat DP voor mij juist is.

Daarnaast heeft ook alleen Motiva mijn voorkeur vanwege de mindere kans op kapselvorming, maar ze had Mentor bij mij wel aangekaart.

 

Het is idd bij FL wel jammer dat je ‘t consult hebt bij iemand die er niet voor heeft geleerd, maar misschien dat ze o.a. daardoor ook juist wel de scherpe prijs kunnen hanteren.

 

Wel flink balen dat je nog niks weet! Ik zou morgen gewoon nog een keer gaan bellen.. :12:

Een vriendin van mij is behandeld bij Faceland en zij heeft ze voor de borstspier laten plaatsen, dus dat ze alleen DP plaatsen is niet waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kamady
4 uur geleden zei leek:

super spannend! heel veel succes al vast

als je het niet erg vindt volg ik je even.. jouw keuze prothese komt ongeveer overeen met wat ik gekozen heb. liefs van mij xx

Dank je wel! Nee geen probleem! Heb jij ook al een operatiedatum? En bij welke kliniek? Nog 1,5 week, het komt steeds dichterbij. Vandaag voor de laatste keer zwemmen in Mn oude bikini haha, hopelijk pas ik die straks niet meer haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2018 om 12:51 zei Kamady:

Dank je wel! Nee geen probleem! Heb jij ook al een operatiedatum? En bij welke kliniek? Nog 1,5 week, het komt steeds dichterbij. Vandaag voor de laatste keer zwemmen in Mn oude bikini haha, hopelijk pas ik die straks niet meer haha.

yes ik mag 21 juni bij de Velthuis kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover!! :68: in eerste instantie werd ik vanochtend gebeld dat ik morgen (pas) om 13.00 uur geopereerd zou worden. Baalde daar wel een beetje van, had liever gehoopt op vroeg in de ochtend. Werd ik om 16.20 uur nog een keer gebeld door bauland kliniek dat mijn tijd verschoven is naar 09.00 uur :5: dus ik moet me morgen om 08.00 uur melden en om 09.00 uur gaat het eindelijk gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Kamady:

Morgen is het zover!! :68: in eerste instantie werd ik vanochtend gebeld dat ik morgen (pas) om 13.00 uur geopereerd zou worden. Baalde daar wel een beetje van, had liever gehoopt op vroeg in de ochtend. Werd ik om 16.20 uur nog een keer gebeld door bauland kliniek dat mijn tijd verschoven is naar 09.00 uur :5: dus ik moet me morgen om 08.00 uur melden en om 09.00 uur gaat het eindelijk gebeuren!

Heel veel succes morgen meis:71:! Laatste nachtje met je oude boobs. Morgen heb je ze gewoon:43:!!

Alvast heel goed herstel gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.