Ga naar inhoud

Kamady : 17 mei 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Kamady

Aanbevolen berichten

Op 18/3/2018 om 16:16 zei Chikawahwah:

Bij mij heeft hij wel de gevaren verteld ja. In het begin was ik zenuwachtig maar hij stelde me echt op mijn gemak. Ook heeft hij de verschillende merken laten zien en de verschillen verteld. Alle vragen die ik van tevoren had waren al beantwoord voordat ik ze gesteld had. Had een heel goed gevoel bij dr Verdonck.

Ik ben net terug van mijn consult ( een consult waar ik vol goede moed naartoe ging wegens de talloze goede ervaringen) helaas was hij zeer erg gejaagd bij mij, heb vragen gesteld maar sommige leek hij wat te negeren. Hij wees enkel op de mogelijke kans op kapselvorming maar zelfs dat dat miniem is.. verder veegt hij alle mogelijke complicaties of bv groter risico op het verkrijgen van immuunziekte of allesinds de symptomen volledig van de kaart.. raar.. ik wil het enkel door hem laten doen maar toch handig niet zo een goede eerste indruk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! 

 

Ik ben 14/3 geopereerd bij dr Verdonck. Heel goed ontvangen en heel vriendelijke verpleegsters.

 

Had ook meteen een goed gevoel bij de consultatie. Ik ging met een heel lijstje aan vragen naar daar. Wanneer hij zijn uitleg had gedaan had hij bijna al de vragen al beantwoord :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update! Ik ben op consult geweest en ik ga waarschijnlijk voor 410 cc corse. Nu twijfel ik alleen of de full misschien toch mooier is.. alleen kan er dan een stuk minder in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Kamady:

Even een update! Ik ben op consult geweest en ik ga waarschijnlijk voor 410 cc corse. Nu twijfel ik alleen of de full misschien toch mooier is.. alleen kan er dan een stuk minder in.

Hey ik twijfel ook ik ga 20 april nogmaals passen ..kom van geen cup advies 315cc motiva full bij 1.60 en 50kg en 70cm omtrek. Maar ik kon ook de 350cc corse en wil nu liever die. Dus maar weer opnieuw passen. Ik wordt 8 mei geopereerd ..en eerste consult 9 feb gehad bij dr.fresow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he. Ik ben 164 en weeg 55kg. Mijn omtrek was 74. Heb een A-cup/kleine B. Ik had eerst motiva full maar weet niet precies hoeveel CC omdat ik het zo klein vond.. toen heeft ze me de 410 cc corse gegeven en dat was wel qua maat hoe ik het wil. Alleen ben ik bang dat het dan zo nep er uit gaat zien.. wil niet van die geplakte ballen :blink:

Ik heb 9 mei men tweede consult bij gabriel Jansen en wordt als het goed is ook in mei geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap je helemaal..vind nep niet zo erg..maar ook niet 2 van die opgeplakte ballen inderdaad..daarom twijfel ik over de corse ergonomix..die zou als druppel vallen ..maar we zullen zien met passen :D wat fijn dat je ook in Mei geopereerd kunt worden..ze hebben lange wachtlijsten nu hoorde ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt volgens mij is de wachtlijst nu tot juli. De rest zit al vol. Hebben ze ook corse ergonomix bij Faceland? Dat hebben ze mij helemaal niet gezegd. Tegen mij werd gezegd dat ze dat altijd afraden omdat er dan een kans bestaat dat ze gaan draaien. Dat lijkt me inderdaad misschien nog wel een mooie middenweg wel veel cc maar niet dat ze in Mn nek hangen haha.

Maar ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk bij jou gaat worden!

Ik heb trouwens ook nog een consult op 19 april bij bauland kliniek zelf. Ben benieuwd of me daar hetzelfde wordt aangeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Ik heb 15 mei m’n bv gepland bij Faceland door Gabriel Jansen. Ik twijfel nog over 350 of 400 cc, ik denk dat ik nog een passessie ga plannen. Wel ben ik zeker over het volgende: Motiva full, dual plane (nu doen ze ook niet anders dan dp bij Faceland).

 

20 uur geleden zei Kamady:

.....

Ik heb 9 mei men tweede consult bij gabriel Jansen en wordt als het goed is ook in mei geopereerd. 

Heb je nog geen operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei _Luiz:

Hoi dames!

Ik heb 15 mei m’n bv gepland bij Faceland door Gabriel Jansen. Ik twijfel nog over 350 of 400 cc, ik denk dat ik nog een passessie ga plannen. Wel ben ik zeker over het volgende: Motiva full, dual plane (nu doen ze ook niet anders dan dp bij Faceland).

 

Heb je nog geen operatie gepland?

 

In eerste instantie zou het 14 juni zijn maar sta nu op de wachtlijst van mei.. volgende week weten ze meer. Wanneer heb jij operatie gepland? (Dan bedoel ik wanneer heb je afgesproken dat je 15 mei wordt geopereerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kamady

Ah oke! Duimen dus!! 

 

Ik heb de operatie gepland op 6 februari, toen begon het al heel erg vol te raken. Er was toen nog maar nog 1 plekje voor 15 mei op 26 april, maar dan kan ik niet. Hoe het toen na 15 mei zat weet ik niet, maar toen ik aangaf dat ik graag in mei geopereerd wil worden keek ze wel een beetje moeilijk, omdat het al zo vol was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei _Luiz:

@Kamady

Ah oke! Duimen dus!! 

 

Ik heb de operatie gepland op 6 februari, toen begon het al heel erg vol te raken. Er was toen nog maar nog 1 plekje voor 15 mei op 26 april, maar dan kan ik niet. Hoe het toen na 15 mei zat weet ik niet, maar toen ik aangaf dat ik graag in mei geopereerd wil worden keek ze wel een beetje moeilijk, omdat het al zo vol was!

Ja ik hoop het! Maar heb ook nog een consult bij bauland kliniek gepland staan op

19 april en een datum voor de operatie op 17 mei dus als het bij Faceland niet gaat dan laat ik het bij bauland kliniek zelf doen. Mja is wel €700 duurder.. dus hoe dan ook ik word in mei geopereerd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kamady

Bauland heeft toch dezelfde chirurgen als Faceland? En zelfs dezelfde operatie locatie. Vreemd dat ze je daar dan wel in mei kunnen opereren, maar het via Faceland nog niet weten. 

Wil je persé in mei geopereerd worden? Ik vind een verschil van €700,- voor 4 weken nogal wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt alles is hetzelfde.. dat vond ik dus ook raar. Maar ik kan in juni geen vrij nemen van Mn werk.. 

Maar ik zal volgende week nog een bellen naar Faceland of ze al iets weten. Ik wil een dat hebben waar ik naar toe kan kijken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vreemd zeg!

Balen dat je dan geen vrij kan nemen. Ik hoop dat ze nog ergens een plekje voor je kunnen vinden! Ik ga voor je duimen.

Een dag om naar uit te kijken is inderdaad heel fijn! Ik moet me nu al inhouden om nog geen bikini’s te gaan kopen.. ik word met de dag enthousiaster. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook! Hahaha je bent precies net als mij. Zit ook al naar bikini’s te kijken hahaha! Dan denk ik oo deze zal me mooi staan straks haha. De enige bikini’s die me nu mooi staan zijn maximizers.. zie vaak leuke bikini’s mja die zijn alleen mooi als ze goed gevuld zijn :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Ja, precies.. Ik draag ook nooit bikini’s zonder push up. Voel me dan zo niet vrouwelijk.

Eigenlijk helemaal niet zo handig om naar bikini’s te kijken nu, want ik word er zo ongeduldig van. :4:

Kijk er enorm naar uit om eens een gewone triangelbikini aan te kunnen, of een bandeau.. of een mooi badpak! Geen push up meer nodig straks... :57:

 

Wat is jouw huidige situatie?

Ik zit op een 70B (tenminste, dat draag ik als bh.. kan maar zo een A zijn), met vrij weinig volume bovenop. Ben 1.79 en 67 kilo.

Oh, edit; ik lees al wat je huidige situatie is in een eerder bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ken het!

Ja ik draag ook 70B van bh’s maar weet eigenlijk niet of dat wel de goede maat is. Men borsten verschillen ook iets van elkaar. Als ik 70b draag is de ene kant mooi passend en de andere kant gaapt iets. Ik zou dan ook aan de ene kant iets meer krijgen dan aan de andere kant zodat ze gelijk zijn. Ik zal eens kijken of ik een foto kan toevoegen aan Mn album van het passen. Als ik daar alleen die sportbh en dat hemdje aan heb lijkt het nog niet eens op een B vind ik :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik alleen die sportbh en hemdje aan had zonder siliconen leek het ook écht geen B. :12:

 

Mijn borsten verschillen heeeel iets van elkaar, maar is amper te zien. Heb er nog nooit een pc over gehoord over verschillende cc’s. 

 

Ja leuk! Ik zal zo ook een foto van het passen uploaden. Wel heb ik daar 350cc in, maar neig momenteel toch meer naar 400cc, terwijl ik tijdens het passen overtuigd was van de 350cc. :4: Ben zo bang dat het te klein wordt. :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je mooi die 410cc! 

Ben je niet bang dat het heel erg nep gaat worden met corse? Ik heb er even over getwijfeld, maar corse durf ik niet zo goed aan denk ik. :12: Ben ook bang dat ze daardoor misschien te smal worden bij mij omdat ik vrij lang ben en niet zo smal ben gebouwd, wel slank, niet smal. Het scheelt ongeveer een cm in breedte met de corse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei _Luiz:

Staat je mooi die 410cc! 

Ben je niet bang dat het heel erg nep gaat worden met corse? Ik heb er even over getwijfeld, maar corse durf ik niet zo goed aan denk ik. :12: Ben ook bang dat ze daardoor misschien te smal worden bij mij omdat ik vrij lang ben en niet zo smal ben gebouwd, wel slank, niet smal. Het scheelt ongeveer een cm in breedte met de corse.

Tnx! Ja daar ben ik dus wel een beetje bang voor.. ze zei ook dat dit de meest “neppe” prothese is.. alleen vind de grootte wel goed. Daarom twijfel ik eigenlijk nog een beetje tussen full en corse.. ben benieuwd wat de chirurg er van zegt. 

Ik zal hem wat foto’s laten zien wat ik wil maar ook wat ik niet wil. Hopelijk kom ik er dan in overleg uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook voor je!

Het is zo lastig om die knoop door te hakken van wat je er nou precies in wilt.. 

Ik heb hier op het forum even gezocht op foto’s met de zoekterm ‘corse’, en de meeste boobies vind ik echt heel mooi en absoluut niet (enorm) nep..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip zal ik ook eens even doen! Ik sta op en ga naar bed met het idee dat het volgende maand zover is! Haha net een klein kind :P maar voor jou duurt het ook niet lang meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa! Same here.

Ben zo enorm ongeduldig. :63:

Maar ik ben er ook al iets meer dan een jaar mee bezig... vorig jaar februari heb ik m’n allereerste consult gehad, en toen ik een paar maanden later een operatie wilde plannen kreeg ik ineens een enorme financiële tegenvaller. Maar nu is het dan bijna zo ver! En niks wat me nu tegen houdt. :43:

 

Het zou wel heel leuk zijn als we op dezelfde dag geopereerd zouden worden...  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ja dan is de teleurstelling groot idd. Ik heb een hele lieve vriend die weet hoelang en hoe graag ik het wil en ik krijg “1 tiet” van hem haha dus toen was het consult snel gepland :P

Ja dat zou wel heel leuk zijn! Ik denk dat ik morgen maar weer even ga bellen. Die zullen ook wel denken wat een stuk ongeduld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh wat lief!

Ik wou dat ik zo’n vriend had. :4: 

 

Mijn ervaring is wel, hoe vaker je belt en hoe vervelender ze je vinden, hoe sneller ze je ergens tussen zullen plannen, want dan zijn ze van het gezeur af. Haha! Dus lekker bellen, laat ze je maar vervelend vinden.. niet jouw probleem. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.