Ga naar inhoud

Kamady : 17 mei 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Kamady

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei nieuw1:

@Kamady ik heb inderdaad kort haar :32:. En ik heb gevraagd of ik nog even mocht slapen :rolleyes:. Maar daar is niks meer van gekomen haha. Was jij dat met die prothese wissel? Er vroeg namelijk iemand of de oude bewaard waren. Die lagen op het nachtkastje :). Ik heb 425 cc gekregen. Tot nu toe tevreden. Maar dit ongeduldje wil snel het eindresultaat zien. :44:

Ik moest daar zo om lachen toen je dat zei haha oké dan ga ik nog even slapen :4: ik ken het, ik wil ook het eindresultaat zien haha nu hebben we ze eindelijk, moeten we nog wachten :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kamady dank je ik ga er zeker ook ff over nadenken.  Heb jij dit in overleg gedaan met de chirurg? Kliniek? Of eigen initiatief? Het is natuurlijk nog maar kort geleden gebeurd en om me heen hoor ik dat ik moet wachten met zo'n band. Eerst aankijken hoe t vanzelf gaat zakken. Morgen komt mn nieuwe bh binnen. Missch geeft dat al meer steun en druk. Anders bestel ik deze volgende week ofzo! Liefst ga ik al bikini's passen eigenlijk :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Crazy:

@Kamady dank je ik ga er zeker ook ff over nadenken.  Heb jij dit in overleg gedaan met de chirurg? Kliniek? Of eigen initiatief? Het is natuurlijk nog maar kort geleden gebeurd en om me heen hoor ik dat ik moet wachten met zo'n band. Eerst aankijken hoe t vanzelf gaat zakken. Morgen komt mn nieuwe bh binnen. Missch geeft dat al meer steun en druk. Anders bestel ik deze volgende week ofzo! Liefst ga ik al bikini's passen eigenlijk :101:

In overleg met de kliniek en chirurg, omdat ik er zelf naar vroeg. Bij mij staan ze nog wel echt hoog en met zo’n band wordt -als het goed is- het zakken versneld. Maar zo’n band is wel minder fijn omdat het dus meer drukt. Ik krijg vandaag ook de ava binnen als het goed is, draag nu de Anna die is ook wel fijn. In ieder geval beter dan die Triumph.

Echt he haha ik was gisteren in de stad en dacht zal ik toch even gaan kijken mja dat schiet nu niks op omdat ze nog veranderen maar ik kan ook niet wachten!

Ben je sinds gisteren ook gestopt met de medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kamady oke, ik bel straks even en zal ik t ook is navragen. Die triumph vind ik ook niks. Ik vind ook dat ik er punt tieten in heb. En hij zit niet lekker op mn rug. Blij als ik een ander heb. Ik heb nog wel paracetamol.. net ook weer genomen. Vooral als ik net wakker ben heb ik veel druk. Maar ik heb ook echt al teveel gedaan. Probeer vandaag echt is een dagje niks te doen ben dan benieuwd of ik minder last heb vanavond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Crazy:

@Kamady oke, ik bel straks even en zal ik t ook is navragen. Die triumph vind ik ook niks. Ik vind ook dat ik er punt tieten in heb. En hij zit niet lekker op mn rug. Blij als ik een ander heb. Ik heb nog wel paracetamol.. net ook weer genomen. Vooral als ik net wakker ben heb ik veel druk. Maar ik heb ook echt al teveel gedaan. Probeer vandaag echt is een dagje niks te doen ben dan benieuwd of ik minder last heb vanavond. 

Ja klopt dat vond ik dus ook haha. Bij mij sneed die in de rand, net of die te klein was maar had een 75D gekregen :blink: ben benieuwd op welke maat ik straks uit kom dan. 

Lastig he om niks te doen pff wordt er echt gek van. Ik dacht eerst oo lekker helemaal niks doen, netflixen enz mja valt toch tegen haha.

Ik ga wel elke dag een stuk lopen anders word ik zo stijf, mis het sporten nu wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kamady:

Ja klopt dat vond ik dus ook haha. Bij mij sneed die in de rand, net of die te klein was maar had een 75D gekregen :blink: ben benieuwd op welke maat ik straks uit kom dan. 

Lastig he om niks te doen pff wordt er echt gek van. Ik dacht eerst oo lekker helemaal niks doen, netflixen enz mja valt toch tegen haha.

Ik ga wel elke dag een stuk lopen anders word ik zo stijf, mis het sporten nu wel.

Het valt mij ook t aller zwaarst dat niks doen.. ik wordt wel heel goed verzorgd en mn vriend heeft zelfs een schema gemaakt voor t huishouden boodschappen enz hihi. Kinderen helpen ook goed mee! Ik mag niet klagen maar doe graag zelf ook mn dingetjes op MIJN manier snap je;)

Wandelen doe ik sinds zondag ook elke dag. Zo ben ik toch beetje in beweging. Ik sport hartstikke veel normaal gesproken en mn vriend is personal trainer dus alles draait hier om sport dus ja ik mis het nu ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Crazy:

Het valt mij ook t aller zwaarst dat niks doen.. ik wordt wel heel goed verzorgd en mn vriend heeft zelfs een schema gemaakt voor t huishouden boodschappen enz hihi. Kinderen helpen ook goed mee! Ik mag niet klagen maar doe graag zelf ook mn dingetjes op MIJN manier snap je;)

Wandelen doe ik sinds zondag ook elke dag. Zo ben ik toch beetje in beweging. Ik sport hartstikke veel normaal gesproken en mn vriend is personal trainer dus alles draait hier om sport dus ja ik mis het nu ook...

Haha ik ken het, heb precies hetzelfde. Ik word ook goed verzorgd, mij vriend doet alles in het huishouden nu maar dan voel ik me schuldig haha. Het liefste wil ik dingen al zelf doen maar ben dan toch bang dat het te zwaar wordt zoals vaatwasser uitruimen, stofzuigen enz. Doe jij wel al huishoudelijke taken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Kamady:

Haha ik ken het, heb precies hetzelfde. Ik word ook goed verzorgd, mij vriend doet alles in het huishouden nu maar dan voel ik me schuldig haha. Het liefste wil ik dingen al zelf doen maar ben dan toch bang dat het te zwaar wordt zoals vaatwasser uitruimen, stofzuigen enz. Doe jij wel al huishoudelijke taken?

Ja heel licht. Beetje stoffen, opruimen, vaatwasser niet die krijg ik niet eens open maar wel een klein afwasje en dan dingen als tafel dekken, was vouwen (zittend) en met een klein gietertje de planten buiten water geven.. dus loop 20x naar de kraan :4: beweging!!! Verder doet mn vriend en de kinderen alles. Eigenlijk moeten we er van genieten want normaal klaag ik dat ik alles moet doen hihihi tis nooit goed ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames. Ik ben vandaag de hele dag alleen. Mijn vriend is werken. Gisteravond bordjes, glazen enzo op het aanrecht gezet zodat ik er makkelijk bij kom. En verder doe ik vandaag eens niks. Dadelijk douchen, dat is al een uitdaging genoeg :). Heb vandaag nog geen paracetamol genomen. Kijken of dat gaat. Ik merk nu dat het litteken begint te trekken. Bh band schuurt. En wil zo graag een strak shirtje aan. Maar denk dat ik mn armen er niet doorkrijg zonder ze omhoog te doen. Geduld, geduld :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei nieuw1:

Goede morgen dames. Ik ben vandaag de hele dag alleen. Mijn vriend is werken. Gisteravond bordjes, glazen enzo op het aanrecht gezet zodat ik er makkelijk bij kom. En verder doe ik vandaag eens niks. Dadelijk douchen, dat is al een uitdaging genoeg :). Heb vandaag nog geen paracetamol genomen. Kijken of dat gaat. Ik merk nu dat het litteken begint te trekken. Bh band schuurt. En wil zo graag een strak shirtje aan. Maar denk dat ik mn armen er niet doorkrijg zonder ze omhoog te doen. Geduld, geduld :36:

Ik ben ook de eerste dag alleen thuis vandaag. En probeer t ook zonder pcm te doen. Vanmorgen bij t opstaan nog ingenomen maar denk t vandaag verder niet nodig te hebben. Ik kan mezelf nog niet aankleden en douchen. Ja ik heb nu een trainingsbroek aan en een hemdje wat ruim zit zodat ik er kan instappen ipv over het hoofd. Strakkere shirtjes staat ook nog niet heb daar echt punttieten in met die bh. Net mn nieuwe bh binnen gekregen. Als t goed is komt mn vriend tussendoor even langs huis en kan hij me erin helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nieuw1:

Goede morgen dames. Ik ben vandaag de hele dag alleen. Mijn vriend is werken. Gisteravond bordjes, glazen enzo op het aanrecht gezet zodat ik er makkelijk bij kom. En verder doe ik vandaag eens niks. Dadelijk douchen, dat is al een uitdaging genoeg :). Heb vandaag nog geen paracetamol genomen. Kijken of dat gaat. Ik merk nu dat het litteken begint te trekken. Bh band schuurt. En wil zo graag een strak shirtje aan. Maar denk dat ik mn armen er niet doorkrijg zonder ze omhoog te doen. Geduld, geduld :36:

Goedemiddag, ik ben al wat vaker alleen geweest maar mijn vriend heeft een eigen bedrijf 5 minuutjes bij ons vandaan dus als er iets is, is hij er zo maar kan al heel veel zelf gelukkig. 

Ik ben gisteren al gestopt met de paracetamol en bij mij gaat het prima. De druk is ook al een heel eind weg, nu mogen ze gaan zakken haha.

Met dit weer draag ik vooral hemdjes met spaghettibandjes daar kan ik van onder in stappen. Dat wordt nog wat de komende dagen met 28 graden pff haha.

Heb jij ook de Triumph bh? Ik heb die al verruild voor een carefix Anna en krijg vandaag de carefix ava, echt een verademing vergeleken met die Triumph bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er geen via internet bestellen. Ben bang dat de maat niet goed is en weer terug moet sturen. Ik had er een gekocht bij de Hema, die zat lekker maar net wat te strak. Ze hadden niet de kliniek maat. Is wel jammer, dus die gaat terug. In het wit hebben ze em wel nog maar die vond ik niet mooi. Ik zou eigenlijk die bh ook later als sport bh willen gaan dragen. Die Triumph ben ik ook niet zo kapot van. Ik hou er niet van als je de tepels erdoor kunt zien. Die van de Hema was niet ietwat meer gevoerd zeg maar. Ik ben eigenlijk heel tevreden over de grootte van mijn borsten. Ik heb nu hetzelfde als dat ik voorheen had met een (mega)push up aan. Alleen in mijn nakie blijft het dan ook zo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ava aan hij zit veel fijner. Je voelt t verschil al als je de 2 bh's samen vasthoudt. De ava is veel steviger dan de triumph van de kliniek. Alleen ik vind deze op rug strakker zitten. Doordat ik zoveel vocht vasthoudt zie je van die rollen erboven uit komen... dus hij zit wel iets strak. Dus had even twijfel om hem te ruilen voor grotere omtrek maat. Maar nogmaals opgemeten en volgens de tabel heb ik wel de juiste.. latig he. Ik weet t nu ook even niet wat slim is

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Crazy:

Ik heb de ava aan hij zit veel fijner. Je voelt t verschil al als je de 2 bh's samen vasthoudt. De ava is veel steviger dan de triumph van de kliniek. Alleen ik vind deze op rug strakker zitten. Doordat ik zoveel vocht vasthoudt zie je van die rollen erboven uit komen... dus hij zit wel iets strak. Dus had even twijfel om hem te ruilen voor grotere omtrek maat. Maar nogmaals opgemeten en volgens de tabel heb ik wel de juiste.. latig he. Ik weet t nu ook even niet wat slim is

Welke maat heb je genomen als ik vragen mag? Ik zal zo thuis eens kijken of die van mij ook is gearriveerd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@Kamady, ik heb net jouw hele verslag gelezen! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Ik ga waarschijnlijk mentor 445 laten zetten. Dus ik ben benieuwd naar het resultaat van meiden die ongeveer dezelfde hoeveelheid hebben geplaatst. Heb jij toevallig nog wat nieuwere foto’s die ik zou mogen zien?

Je zou me enorm helpen, want ik twijfel, net als iedereen hier over het aantal cc’s :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.