Ga naar inhoud

Kamady : 17 mei 2018 : Dr. Bodde : Bauland Kliniek


Gast Kamady

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Sinds vandaag ben ik een nieuwe forumgebruiker. Ik kijk al enkele dagen mee maar vandaag heb ik een consult gepland bij dokter Verdonck bij de Belgian Breast Clinic dus ik dacht laat ik mezelf maar even aanmelden :)

Ik heb altijd al wat kleine borsten gehad (70b) maar ik heb zo’n 2 jaar fanatiek gesport, hierdoor zijn de borsten die ik had nog kleiner gaan worden :( heb grote borsten altijd al mooier gevonden dus ik denk dat het nu een goede tijd is om mezelf te trakteren op nieuwe boobies. Ik ben trouwens 27 jaar. 1.64 en weeg 54 kg. Hoop naar een volle D te kunnen (zonder dat het geplakte tennisballen lijken) 

Ben benieuwd naar de ervaringen die overige forumleden hebben gehad bij de Belgian Breast Clinic en bij dr. Verdonck.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kamady ik had onmiddellijk een goed gevoel bij Dr Verdonck, hij is heel vriendelijk en neemt zijn tijd. Ik ga volgende week op 2 de consultatie maar mijn operatiedatum ligt reeds vast begin april. Ik begrijp volkomen dat je graag wat grotere borsten wenst. Veel succes en we kunnen alvast aftellen naar onze consultatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b dat is fijn om te horen! Hopelijk heb ik datzelfde gevoel. Ik zie in iedergeval alleen maar goede en positieve reacties over deze chirurg. Voor jou duurt het niet zo lang meer dus. Mag ik vragen wat je nu hebt en naar welke cup je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Kamady:

@femme b dat is fijn om te horen! Hopelijk heb ik datzelfde gevoel. Ik zie in iedergeval alleen maar goede en positieve reacties over deze chirurg. Voor jou duurt het niet zo lang meer dus. Mag ik vragen wat je nu hebt en naar welke cup je wilt? 

@Kamady momenteel heb ik een kleine b cup en wens graag een d cup. Ik twijfel tussen 295cc en 315cc van motiva. Heb jij al een idee wat je graag wenst? Ik heb inderdaad ook alleen nog maar positieve reacties gehoord over Dr Verdonck en dat is toch wel super belangrijk want het gaat over je lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b goedemorgen, ik zit in hetzelfde schuitje als jou haha. Ik heb ook een kleine B en wil graag naar een (volle) D. Alleen weet ik niet wat er mogelijk is bij mij omdat ik vrij tenger ben. Ben eerst wel wat zwaarder geweest dus er is wel ruimte maar ik kijk daarom ook heel erg uit naar het eerste consult. 

Ook spreekt mij het meest de motiva aan zoals ik hier lees omdat deze schijnbaar het meest natuurlijk oogt en voelt en dat wil ik ook graag. Ik ga je volgen hier op het forum, ben benieuwd hoe jij het 2de consult en de operatie gaat ervaren en natuurlijk wat je vind van het eindresultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kamady ,ik ben blij dat je hebt gekozen voor Dr Verdonck want het resultaat is heel naturelle. Ik ben ook geopereerd door dr Verdonck op 22/01.

Ik had een a cup en heb nu een c soms d cup,dit met 320 cc maar met Sebbin High Profile. ik kan je aanraden om @bestboobie te contacteren. Zij is een krak in wat er past en wat je verwachtingen kunnen zijn. Motiva is wat minder hoog qua projectie.

Het hangt nl. allemaal af van de maat, de projectie,de diameter, enz.. De vraag is ook of je de implantaat laat plaatsen na de borstspier, of voor want na de borstspier verlies je een beetje projectie omdat de borstspier dit wat tegenhoudt.

Ik heb ze laten plaatsen achter de borstspier voor het natuurlijk effect + wordt aanbevolen als je niet veel klierweefsel hebt.

1 tip: met de consultatie goed bespreken met Dr Verdonck wat je precies wilt qua cc en uitzicht. En indien je nog verandert van idee kun je altijd een seintje geven naar Indra van de receptie. Zij is heel snel in het beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hubje bedankt voor jouw reactie! Fijn om te lezen dat het heel naturelle is geworden! Ik ben al een lijstje aan het maken met de vragen die ik wil gaan stellen. Ook heb ik foto’s van hoe ik het ongeveer zou willen opgeslagen zodat hij goed kan zien wat ik wil. 

Hoelang is het verstandig om niet te gaan werken na de operatie? Ik doe kantoorwerk dus niet zwaar.. dacht zelf 1,5 week zodat ik niet in Mn zomervakantie geopereerd hoef te worden maar daarvoor al maar ik weet niet of dat te kort is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Kamady:

@hubje bedankt voor jouw reactie! Fijn om te lezen dat het heel naturelle is geworden! Ik ben al een lijstje aan het maken met de vragen die ik wil gaan stellen. Ook heb ik foto’s van hoe ik het ongeveer zou willen opgeslagen zodat hij goed kan zien wat ik wil. 

Hoelang is het verstandig om niet te gaan werken na de operatie? Ik doe kantoorwerk dus niet zwaar.. dacht zelf 1,5 week zodat ik niet in Mn zomervakantie geopereerd hoef te worden maar daarvoor al maar ik weet niet of dat te kort is. 

Je krijgt 2 weken van Dr Verdonck (een anoniem ziektebriefje).

Ik ben 2 weken thuisgebleven. Eerste week is wat de moeilijkste. Heb je die overbrugd dan ben je al een stuk genezen. Ik ben de derde week weer gaan werken, rijden met auto, ..Ik werk ook in kantoor en zit aan computer, fulltime

tip:Ik heb wel eerste dagen met een kussen achter mijn rug gewerkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt geen vakantiedagen op hoeven nemen op het werk? Maar ziek gemeld dus als ik het goed begrijp? Een briefje waarin staat dat je geopereerd moet worden en verplicht thuis moet blijven zoiets? 

Bedankt voor je tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kamady,

 

Leuk dat je ook op het forum terecht bent gekomen!

Ik ben 2/2 geopereerd door Dr. Verdonck en ontzettend tevreden. Tijdens mijn eerste consult bij hem direct besloten een operatie in te plannen. ( had daarvoor een consult elders gehad en was al zeker van het merk prothese )

Ik ben uiteindelijk voor 400cc gegaan, zit nu op een 70E. Mijn voor situatie was een kleine 70B. 169cm en 64kg.

Je hoeft bij Verdonck niet snel bang te zijn dat het te groot wordt, hij is echt van de naturel boobies. Ook mijn boobs zien er natuurlijk uit. Wel weet ik nu al dat ik ze over een aantal jaar toch graag iets groter wil.

Maar dat komt meer omdat ik grotere boobs gewoon net wat mooier vindt.
 

Ik ben weer begonnen met werken na 13 dagen. Ziekte briefjes werken we in NL niet mee, tenminste niet dat ik weet.

Heb 1.5 week vrij genomen, heb ook een kantoorbaan. Op zich prima te doen, maar de eerste 2 weken wel echt heel moe aan het eind van de dag.

 

Wanneer mag je op consult? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks dank je! Wat fijn om jullie goede ervaringen te horen! Wordt steeds moeilijker om te wachten haha. Ik heb op 29 maart mijn consult. 

Ik kom zelf ook uit Nederland dus ik vroeg me idd al af wat zo’n ziektebriefje inhoudt maar ik denk dat ze daarvan niet blij worden op mijn werk haha. Gelukkig heb ik veel  vakantiedagen. 

Ik wil eigenlijk zoveel als dat mogelijk is maar dat het nog wel enigszins natuurlijk blijft zegt maar haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kamady:

@Auks dank je! Wat fijn om jullie goede ervaringen te horen! Wordt steeds moeilijker om te wachten haha. Ik heb op 29 maart mijn consult. 

Ik kom zelf ook uit Nederland dus ik vroeg me idd al af wat zo’n ziektebriefje inhoudt maar ik denk dat ze daarvan niet blij worden op mijn werk haha. Gelukkig heb ik veel  vakantiedagen. 

Ik wil eigenlijk zoveel als dat mogelijk is maar dat het nog wel enigszins natuurlijk blijft zegt maar haha. 

Ziektebriefjes zijn inderdaad enkel voor de Belgische dames.

Het is geloof ik alleen mogelijk hier voor ziektemelding te doen in NL wanneer je ook een lift bijv laat doen omdat het dan medisch is. Ik heb zelf ook gewoon vakantiedagen opgenomen, dan maar wat korter op vakantie dit jaar :4:. Is in ieder geval voor een heel goed doel geweest :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei hubje:

Je krijgt 2 weken van Dr Verdonck (een anoniem ziektebriefje).

Ik ben 2 weken thuisgebleven. Eerste week is wat de moeilijkste. Heb je die overbrugd dan ben je al een stuk genezen. Ik ben de derde week weer gaan werken, rijden met auto, ..Ik werk ook in kantoor en zit aan computer, fulltime

tip:Ik heb wel eerste dagen met een kussen achter mijn rug gewerkt..

Hey @hubje leuk te horen dat je geopereerd bent geweest bij Dr Verdonck! Ik ben begin april ook aan de beurt. Viel het herstel wat mee? Ben je tevreden met je resultaat? Staat op het ziektebriefje niet Dr Verdonck vermeld? Hoe heb jij het gemeld op het werk? Ik wil absoluut niet zeggen op het werk dat het om een bv gaat... kan je me wat advies geven hoe jij het aangepakt hebt? Alvast bedankt & fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chikawahwah goed om te horen! En wat fijn dat jouw operatie al gepland staat! Mag ik vragen wat je nu hebt en wat het eindresultaat gaat worden? En je lengte en kg? Ik kan ook niet meer wachten haha. Hoop dat als het consult me goed bevalt dat ik in mei geopereerd kan worden. Was het makkelijk om de datum te plannen of zijn ze snel vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

 

ik heb volgende week ook een consult met Verdonck (mijn allereerste consult, ik ben al overtuigd dat ik me enkel door hem wil laten opereren). Kan iemand me wat inlichten wat ongeveer te verwachten van het consult? Bv gaat hij zelf toelichten wat de “gevaren” zijn van een bv of  dergelijke? En wat is nu juist het verschil tussen sebbin motiva en mentor? Van motiva ergonomix hoor ik veel over het natuurlijk resultaat :-). Maar is de ene beter of veiliger dan de ander? Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2018 om 18:11 zei Gast1990:

Dag dames,

 

ik heb volgende week ook een consult met Verdonck (mijn allereerste consult, ik ben al overtuigd dat ik me enkel door hem wil laten opereren). Kan iemand me wat inlichten wat ongeveer te verwachten van het consult? Bv gaat hij zelf toelichten wat de “gevaren” zijn van een bv of  dergelijke? En wat is nu juist het verschil tussen sebbin motiva en mentor? Van motiva ergonomix hoor ik veel over het natuurlijk resultaat :-). Maar is de ene beter of veiliger dan de ander? Groetjes x

Bij mij heeft hij wel de gevaren verteld ja. In het begin was ik zenuwachtig maar hij stelde me echt op mijn gemak. Ook heeft hij de verschillende merken laten zien en de verschillen verteld. Alle vragen die ik van tevoren had waren al beantwoord voordat ik ze gesteld had. Had een heel goed gevoel bij dr Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

29 maart heb ik een consult gepland staan bij dr Verdonck bij de Belgian Breast Clinic. Omdat ik niet op 1 paard wil wedden heb ik ook een consult ingepland bij Faceland. Nu vroeg ik me af wat ik bij het eerste consult moet verwachten bij Faceland? Wordt er dan ook gepast en gekeken hoeveel cc het mooiste is of wordt dat pas gedaan bij het 2de consult? 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Kamady,

 

Heel goed dat je niet bij maar 1 kliniek op consult gaat. Zelf wordt ik 26 maart geopereerd vanuit Faceland. Het eerste consult ga je met een consulente samen je wensen bespreken, word je voorgelicht over de operatie, word je uitgebreid opgemeten en er worden foto's genomen. Ook ga je passen met verschillende pasprothesen om een goede keuze te kunnen maken. Vervolgens wordt er een consult ingepland met een consulente en de chirurg die jou gaat opereren, om kennis te maken en je keuze nog eens te bespreken mocht het nodig zijn. Dat consult was bij mij dan ook veel korter en meer een formaliteit, maar dat verschilt denk ik per persoon. Als je nog vragen hebt mag je ze altijd aan me stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobiebye bedankt voor je berichtje! Daar heb ik wat aan. Ik ben heel benieuwd. Voor jou duurt het niet zo heel lang meer! Weet je toevallig ook of er een lange tijd tussen het consult en de operatie is? Ik hoop eigenlijk in mei geopereerd te kunnen worden. Ik had ook informatie opgevraagd bij dr. Plovier van be clinic in België maar daar kon ik pas 4 juni op consult en 12-14 weken daarna geopereerd worden. Ik kan nu al niet meer wachten laat staan dat ik pas in september zou worden geopereerd haha. 

En mag ik vragen wat jouw voorsituatie is? En lengte en kg? En wat jou is geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben daar vorige week ook geopereerd. Consult gehad bij Verdonck maar het werd een wissel (had al 320 cc van 14 jaar geleden) en Verdonck plaatst enkel nieuwe. Ik ben dus geopereerd door Wim danau, daar werkt Verdonck mee samen voor de wissels. Al had ik Verdonck wat liever maar goed. Zeer mooie kliniek idd en super gevoel bij. Wel had ik indertijd in de welnesskliniek een eigen kamer, nu was het wachten in de wachtkamer,operatie, en zag men vriend 3 uur later ook gewoon terug in de wachtkamer :) 

wat dat aantal cc's betreft: beide chirurgen gaan liever niet te groot, kijken ook naar eventuele hinder naar later toe etc. Nu een weekje PO ben ik men 500 cc alweer gewend precies ;) dus kies toch zeker voldoende. (Klinkt nu groot 500 cc, maar was nagenoeg platjes) 

 

heb al een bh'tje gepast en het is een gemiddelde D vermoed ik, wat voor men 1.70 zeker niet overdreven is.

 

succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.