Ga naar inhoud

Hallo, ik ben nieuw hier


Mdp29101987

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mij even voorstellen.

Ik ben een mama van inmiddels 2 kindjes en 30 jaar oud nu.
Ik heb bij beide kindjes borstvoeding gegeven en dat telkens 10 maanden lang en wat dronken ze graag aan die borsten, ze hebben mij letterlijk leeg en plat gezogen.

 

Ik heb nu een 85C, maar wel plat, dus mijn bh zit gewoon gevuld maar geen bolling erboven ofzo als je iets of wat décolleté wil dragen.

Dus vandaar mijn beslissing om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb mijn eerste afspraak al gehad bij Surplus plastische chirurgen en daar heb ik gekozen voor Dr. Jo Vanoorbeek.
Ik ben met hem in contact gekomen via mijn mama, zij heeft voorbije jaar borstkanker gehad en de reconstructie is door hem gebeurd.

Ik vond hem een zeer aangename man en stelde mij volledig gerust.

 

Mijn volgende afspraak is 5/7 voor het bepalen van de grootte en cc en 13/7 staat de operatie gepland in Sint Augustinus te Wilrijk.

 

Alleen is nu mijn grote vraagteken hoe groot ga ik, want ik moet tegen 5/7 al de sportbh meebrengen in de grootte dat ik wens te hebben.

Ik ben nu al eens naar de lingeriewinkel gegaan en daar hebben ze mij in de gewone bh's eens een 85c en 85d tegen elkaar gelegd, maar die D lijkt ineens zo groot.

Als ik een sportbh aandoe in maat 85c zitten mijn borsten er wel in maar niks spant en heb zelfs nog overschot.
Dit is zo'n moeilijke beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum mdp. Ik kan me voorstellen dat het een lastige keuze is. Heeft de PC zelf niets gezegd over wat bij je zou passen tijdens de eerste afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.