Ga naar inhoud

Chikawahwah : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Na lang twijfelen en hoop houden dat mijn borsten vanzelf groter zouden worden heb ik toch de moed verzameld en een afspraak gemaakt bij Dr Verdonck van de Belgian breast clinic. Ik was ontzettend nerveus omdat ik nogal preuts ben en vond het erg ongemakkelijk om me van boven uit te kleden. Dr Verdonck nam zich de tijd voor me en stelde me echt op mijn gemak. Na het consult wist ik het zeker. Ik ga een borstvergroting laten doen. Ik heb 25 april mijn operatie gepland staan en kijk er erg naar uit. Wel blijf ik twijfelen over de maat. 

Ik ben 22 jaar, 1.76 groot en weeg 68 kg. Ik heb vrij vrede schouders en heb nu 75/80 B. Ik zou graag naar een volle D cup willen gaan. Dr Verdonck adviseerde me 350cc. Zijn er mensen met ongeveer dezelfde voorsituatie? Ik ben erg benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gisteren was het dan zo ver! Aangezien ik pas om half 12 aanwezig hoefde te zijn heb ik me gister ochtend lekker nog uitgebreid gedoucht en wat was uitgezocht en gevouwen. Mijn moeder zou me om 10 uur ophalen en aangezien mijn moeder altijd te laat is had ik 10 uur gezegd terwijl het maar een uurtje rijden is. M'n moeder was wel netjes om 10 uur bij mij dus we waren al iets voor 11 bij de kliniek. Toen moest ik gaan wachten, pfff wat duurde dat lang!

 

toen kwam de verpleegkundige me halen en ging het allemaal vrij snel. Uitkleden, foto's maken, infuus prikken. Daarna kwam dr Verdonck me aftekenen en werd er nog een keer besproken welk merk en hoe veel cc. Toen mocht ik meelopen naar de OK waar ik op een heerlijk verwarmd matras kon gaan liggen. Eerst kreeg ik een soort cocktail waar ik me erg draaierig van ging voelen. Daarna kreeg ik een kapje op en voor ik het wist werd ik wakker en werd me gevraagd wat ik van mijn nieuwe boobies vond. Ik geloof dat ik heb geantwoord dat ik het een mooi verschil vond met voorheen en daarna ben ik weer weggedoezeld. Het verband om doen heb ik niet echt meegekregen. Daarna werd ik naar de uitslaapkamer gebracht en heb ik nog eventjes geslapen. Ik voelde me meteen vrij goed toen ik wakker werd en heb daarna even met @llaara gepraat( die lag naast me). Daarna mochten we naar huis. Ik had geen pijn alleen druk op de borst. De rit naar huis ging prima totdat we bijna thuis waren. De zon scheen flink en ik had geen zonnebril bij. Ik kreeg heel erg hoofdpijn en werd misselijk. Ik heb toen moeten overgeven maar zodra ik thuis was voelde ik me meteen ook weer goed.

thuis heb ik eerst wat pudding gegeten en de eerste pijnstillers gepakt en nog steeds geen echte pijn gevoeld. Avondeten ging ook prima en rond 10 uur ben ik naar bed verhuisd. Voor het slapen gaan nog pijnstillers gepakt en wel een paar x wakker geweest maar ook vrij snel weer in slaap gevallen. Rond 4 uur werd ik wakker met flinke steken. Toen heb ik me opnieuw de pijnstillers gepakt en weer tot half 8 geslapen. Ik voel me nu goed uitgerust en ervaar eigenlijk nog steeds weinig pijn gelukkig!! Heb vanmorgen met wat geklungel m'n tanden gepoetst en met een washandje wat gewassen. Ben nu weer geïnstalleerd op de bank en mijn vriend heeft me voorzien van wat te eten en te drinken.

afwachten wat de komende dagen gaan brengen, maar hopelijk blijf ik me zo goed voelen. Vooral als ik stil lig voel ik geen echte pijn, maar druk op de borst. Als ik bijvoorbeeld naar het toilet moet is het wat anders, dan doet het wel pijn. Maargoed al met al valt het me reuze mee tot nu toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Chikawahwah:

Gisteren was het dan zo ver! Aangezien ik pas om half 12 aanwezig hoefde te zijn heb ik me gister ochtend lekker nog uitgebreid gedoucht en wat was uitgezocht en gevouwen. Mijn moeder zou me om 10 uur ophalen en aangezien mijn moeder altijd te laat is had ik 10 uur gezegd terwijl het maar een uurtje rijden is. M'n moeder was wel netjes om 10 uur bij mij dus we waren al iets voor 11 bij de kliniek. Toen moest ik gaan wachten, pfff wat duurde dat lang!

 

toen kwam de verpleegkundige me halen en ging het allemaal vrij snel. Uitkleden, foto's maken, infuus prikken. Daarna kwam dr Verdonck me aftekenen en werd er nog een keer besproken welk merk en hoe veel cc. Toen mocht ik meelopen naar de OK waar ik op een heerlijk verwarmd matras kon gaan liggen. Eerst kreeg ik een soort cocktail waar ik me erg draaierig van ging voelen. Daarna kreeg ik een kapje op en voor ik het wist werd ik wakker en werd me gevraagd wat ik van mijn nieuwe boobies vond. Ik geloof dat ik heb geantwoord dat ik het een mooi verschil vond met voorheen en daarna ben ik weer weggedoezeld. Het verband om doen heb ik niet echt meegekregen. Daarna werd ik naar de uitslaapkamer gebracht en heb ik nog eventjes geslapen. Ik voelde me meteen vrij goed toen ik wakker werd en heb daarna even met @llaara gepraat( die lag naast me). Daarna mochten we naar huis. Ik had geen pijn alleen druk op de borst. De rit naar huis ging prima totdat we bijna thuis waren. De zon scheen flink en ik had geen zonnebril bij. Ik kreeg heel erg hoofdpijn en werd misselijk. Ik heb toen moeten overgeven maar zodra ik thuis was voelde ik me meteen ook weer goed.

thuis heb ik eerst wat pudding gegeten en de eerste pijnstillers gepakt en nog steeds geen echte pijn gevoeld. Avondeten ging ook prima en rond 10 uur ben ik naar bed verhuisd. Voor het slapen gaan nog pijnstillers gepakt en wel een paar x wakker geweest maar ook vrij snel weer in slaap gevallen. Rond 4 uur werd ik wakker met flinke steken. Toen heb ik me opnieuw de pijnstillers gepakt en weer tot half 8 geslapen. Ik voel me nu goed uitgerust en ervaar eigenlijk nog steeds weinig pijn gelukkig!! Heb vanmorgen met wat geklungel m'n tanden gepoetst en met een washandje wat gewassen. Ben nu weer geïnstalleerd op de bank en mijn vriend heeft me voorzien van wat te eten en te drinken.

afwachten wat de komende dagen gaan brengen, maar hopelijk blijf ik me zo goed voelen. Vooral als ik stil lig voel ik geen echte pijn, maar druk op de borst. Als ik bijvoorbeeld naar het toilet moet is het wat anders, dan doet het wel pijn. Maargoed al met al valt het me reuze mee tot nu toe!

Van harte gefeliciteerd met je boobies...

 

je zou eigenlijk moeten proberen om de pijn voor te zijn. Maw voor de pijn je medicatie slikken.. Best_boobie kan een schema voor je maken.Stuur haar even een pb et het verzoek om een medicatieschema. Geef door welke medicatie je hebt ontvangen en hoe laat je de laatste hebt genomen. Alleen zo zul je een spiegel opbouwen en de pijn voor zijn....

Succes en een spoedig herstel gewenst....:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Ja ik heb een medicatieschema meegekregen en heb me daar ook aan gehouden. Vermoed dat ik daarom ook zo weinig pijn heb. Toen ik vannacht wakker werd was ik 6 uur verder na de laatste keer medicatie in te hebben genomen. Dus dat kwam precies uit volgens het schema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 dagen PO en ik moet zeggen dat ik me goed voel! Heb weinig pijn gehad en prima kunnen slapen. Merk wel dat ik een beetje rugpijn krijg van het alleen maar op m'n rug liggen, maar dat nemen we maar voor lief. Heb de afgelopen 2 dagen best veel bezoek gehad en vooral van bank naar bed en terug verhuisd. Gisteravond zijn we even snel gaan uiteten. Het deed me goed om even de deur uit te gaan! Maar vlees snijden lukte zelf nog niet haha. Daarna was ik wel moe en ben ik op tijd naar bed gegaan.

ik zit nu nog mooi ingepakt, maar heb wel veel last van het verband. Het is op mijn rug al flink afgezakt en is dubbel gaan zitten. Ook zit het van voor een stuk losser als eerst. Ik ga maandag dan ook even bellen wat ik ermee moet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen toch maar even naar de kliniek gebeld met de vraag wat te doen met het verband. In overleg met dr Verdonck besloten om het verband te verwijderen en een sportbh aan te doen. Dus vanmiddag met mijn vriend naar de Hunkemöller geweest en een sportbh uitgezocht. Tot mijn grote schik kwam ik uit op maat 80F. 80F klinkt echt mega groot. Thuis heb ik mijn vriend het verband laten knippen en heb ik voorzichtig de pleisters waar het verband mee vast zat los gehaald. Mijn eerste gedachte was echt woooow. Het ziet er echt goed uit, en tot mijn grote verbazing ook bijna niet blauw! Alleen de littekens heb ik nog niet gezien ( daar zitten nog pleisters op) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 7 dagen PO en compleet van de pijnstillers af sinds dag 5. Het gaat heel goed en ik heb over het algemeen ook weinig pijn gehad. Rechts heb ik vrijwel geen last van gehad en links een beetje. Wel heb ik behoorlijk last van mijn rug, maar dat zal er wel bij horen. Ook heb ik een foto album bijgehouden waar je goed de veranderingen ziet per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar even reageren op je eigen topic. ^_^  Fijn dat het zo goed gaat met je herstel! Mooi resultaat heb je al hoor! Leuk om de foto’s en het verschil te zien. Succes met je verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het vrij goed met je gaat!

Ik ben nu 3 dagen PO, (ook bij dr verdonck geweest) maar wat een ellende zeg.. :blush:

was aan het neuzen hier op t forum naar herkenbare dingen, maar jij hebt het wel goed getroffen hè! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Chikawahwah:

Ja gelukkig wel! Maar denk dat het er wel iets mee te maken heeft dat ik een vrij hoge pijngrens heb. Ik heb een paar jaar geleden een aantal ribben gebroken en gekneusd gehad en dat deed echt 100x meer pijn

Oh jeeeetje, dan zou ik juist bang zijn dat het extra gevoelig zou zijn!

gelukkig is dat niet zo!

heb net ook mijn operatieverslag gepost Hihi.

ik heb je toegevoegd! Leuk om te zien hoe het bij andere gaat ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Chikawahwah:

Ja gelukkig wel! Maar denk dat het er wel iets mee te maken heeft dat ik een vrij hoge pijngrens heb. Ik heb een paar jaar geleden een aantal ribben gebroken en gekneusd gehad en dat deed echt 100x meer pijn

Ik heb trouwens de zelfde sportbh als wat je op je profielfoto draagt besteld. Is deze fijn als eerste bh?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto update 2 weken PO:D

 

gisteren de hechtingen laten verwijderen, heb nu nog eventjes een kleine pleister erop voor de plekjes waar de hechtingen zijn verwijderd. Ben nog elke dag blij met mijn keuze, maar ook blij dat ik niet voor groter ben gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chikawahwah:

Foto update 2 weken PO:D

 

gisteren de hechtingen laten verwijderen, heb nu nog eventjes een kleine pleister erop voor de plekjes waar de hechtingen zijn verwijderd. Ben nog elke dag blij met mijn keuze, maar ook blij dat ik niet voor groter ben gegaan!

Ik kan helaas je foto niet zien! Ik krijg een foutmelding.

hoe gaat het nu met je? Nog ergens last van?

ik ben nu precies 1 week po en ik heb echt last van mijn rechter borst. Links totaal niet.

rechts heb ik vanaf mijn oksel tot de helft van mijn borst (buitenkant) echt een storend gevoel ik bepaalde houdingen. Ik hoop dat dit nog weg gaat. Als ik het aanraak voelt het best pijnlijk, alsof je een blauwe plek hebt :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat raar! Ik heb eigelijk nergens last van nee! Merk alleen dat ik pijn krijg als ik te veel heb gedaan overdag. En heb nu een beetje een trekkend gevoel omdat de hechtingen eruit zijn. Ben wel blij als ik vrijdag eindelijk weer mag douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay!

Ik zag dat je bij breast clinic geholpen bent en had daar een vraag over..

Ben je onder volledige narcose geweest of de slaap narcose zoals verdonck mij zei.. 

 

Groetjes Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet vergelijkbaar met een algehele narcose zoals in het ziekenhuis maar je krijgt niks mee. Bij Verdonck krijg je eerst een soort van rustgevend middel toegediend via het infuus en daarna krijg je een roesje. Daarom kunnen ze je ook meteen na de operatie weer wakker maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.