Ga naar inhoud

Cupmaat bepalen


Stdec

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, nu mijn zwangerschap achter de Rug is heb ik besloten om eindelijk een bv te laten uitvoeren. Binnen een kleine 2 weken heb ik een consultatie bij dokter Defrene om mijn cupmaat te bepalen. Graag had ik wat advies ontvangen omdat ik een ontgoocheling na de operatie wil vermijden. Rond op druppelvorm? Ik ben 1m73 en weeg 63kg. Ik had de bv graag nog voor de zomer laten uitvoeren. Hoelang duurt het tot je ongeveer resultaat ziet? Kan ik deze zomer dan al een bikini dragen? Litteken zou in de borstplooi zitten. Alvast bedankt voor jullie feedback.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Stdec:

Goedemiddag, nu mijn zwangerschap achter de Rug is heb ik besloten om eindelijk een bv te laten uitvoeren. Binnen een kleine 2 weken heb ik een consultatie bij dokter Defrene om mijn cupmaat te bepalen. Graag had ik wat advies ontvangen omdat ik een ontgoocheling na de operatie wil vermijden. Rond op druppelvorm? Ik ben 1m73 en weeg 63kg. Ik had de bv graag nog voor de zomer laten uitvoeren. Hoelang duurt het tot je ongeveer resultaat ziet? Kan ik deze zomer dan al een bikini dragen? Litteken zou in de borstplooi zitten. Alvast bedankt voor jullie feedback.

Resultaat zie je direct zodra je je ogen opent na je narcose. Wel zit er dan nog vocht en en zijn ze gezwollen en moeten ze nog indalen.

Volgens mijn PC is de grootste verandering naar het uiteindelijke ongeveer 3 maanden na de operatie zichtbaar.

 

Ik ben maandag geopereerd en moet nu 2 weken een sport BH dag en nacht dragen en daarna nog 4 weken alleen overdag. 

Na deze 6 weken mag ik Bh's/bikini's aan zonder beugel en na 3 maanden mag ik met beugel.

 

Ik ben 1.79 en weeg ongeveer 57 kilo en heb maandag anatomische protheses gekregen dual plane geplaatst. 290 CC extra high profile.

Mijn voorsituatie was nog minder dan een AA cup. Als je benieuwd bent, mijn foto's staan openbaar in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Stdec:

Bedankt voor je snelle reactie Claudia. Ziet er heel mooi uit! Ik heb een sportbeha moeten bestellen om dan 28/03 de maat te bepalen met diezelfde bh. Ben reuze benieuwd! Heb je veel pijn? Alles vlot verlopen?

Huh begrijp ik goed dat hij het aantal CC bepaald op de maat BH die jij gekocht hebt, dat heb ik nog nooit gehoord. 

 

Bij mij is alles meer dan perfect verlopen en amper tot geen pijn gehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.