Ga naar inhoud

Slaap technieken


Gast Gastje

Aanbevolen berichten

Ik kan eindelijk op mijn zij slapen. Mijn banaan (lang kussen van 1,40) druk ik dzn stevig tegen mij aan en valt zo precies tussen mijn borsten wat ook ondersteund. Ik slaap al jaren met een banaan. Ik bem heel benieuwd of ik uiteindelijk weer op mijn buik kan slapen. Dit was onmogelijk door de kapselvorming. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Gastje:

Ik kan eindelijk op mijn zij slapen. Mijn banaan (lang kussen van 1,40) druk ik dzn stevig tegen mij aan en valt zo precies tussen mijn borsten wat ook ondersteund. Ik slaap al jaren met een banaan. Ik bem heel benieuwd of ik uiteindelijk weer op mijn buik kan slapen. Dit was onmogelijk door de kapselvorming. 

Heerlijk hè als je weer op je zij kan slapen. Ik mocht na 2 weken weer op de zij, maar dit voelde nog niet goed. Even uitgesteld. Ik ben geen buikslaper, maar lig al wel weer op mijn buik in bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dian85:

Heerlijk hè als je weer op je zij kan slapen. Ik mocht na 2 weken weer op de zij, maar dit voelde nog niet goed. Even uitgesteld. Ik ben geen buikslaper, maar lig al wel weer op mijn buik in bed.

Hoever ben jij dat je alweer op je buil kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dian85:

Ik heb 15 augustus 2017 mijn wissel gehad ivm kapselvorming na ruim 10 jaar. 

Oh dat moet heerlijk zijn om dan weer op je buik te kunnen liggen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sigrid:

@Doe ik het of niet? Ik heb toevallig van de week gevraagd of een vriendin nog een voedingskussen heeft voor mij.. Leek mij wel comfortabel! 

Gelukkig heb ik nog even om wat ideeën op te doen hier.. 

Veel succes met het uitproberen. Ik slaap nog steeds zo en ben ondertussen bijna 15 weken PO. Maar ik begin me nu steeds vaker weer op mijn zij te draaien. Maar het ligt heerlijk, vind ik, en ontlast mijn rug.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Grappige verschrijving @Gastje. Op je buil ... :152:... 2 builen dan.

Ik lach je niet uit hoor. Vond het gewoon erg grappig.

Hahahahaha typen op mijn mobiel blijft lastig. Maar 2 builen in mooi verwoord :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zó blij met de tip van het Voedingskussen! Toevallig ben ik net een paar maanden tante dus ik kon die van m'n zus gebruiken. Hierdoor kan ik best goed slapen. Mijn zus kwam met nog een tip, maandverband nat maken, in boterhamzakje doen, in vriezer leggen. Zo heb je heel dunne koelcompressen die je makkelijk tussen je bh steekt (met washandje oid eromheen). Heb ik op dag 1 goed gebruik van gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dit topic....ik ben 3 dagen po en slaap vanaf dag 1 op de bank met een voedingskussen en extra kussen voor ondersteuning in mn rug. Zo slaap ik half liggend. En ik slaap echt goed!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk! Goed slapen is zo belangrijk. Ik kan nu eindelijk op mijn zij slapen in bed tot 3 dagen geleden. :( er is iets in mijn heup rug spier ergens niet goed gegaan. Zit nu bij de fysio ik wordt snachts wakker van de pijn en ben vannacht maar in mijn vertrouwde herstel houding gaan liggen die ik gewend was na de operatie! Op de bank half zittend benen omhoog en pijnstillers erin. Met de boobies gaat het steesa beter. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Boobs2015:

Leuk dit topic....ik ben 3 dagen po en slaap vanaf dag 1 op de bank met een voedingskussen en extra kussen voor ondersteuning in mn rug. Zo slaap ik half liggend. En ik slaap echt goed!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

jaa zo lig ik ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 3 april niet meer goed geslapen alleen van die hazenslaapjes steeds wat ook niet super was. Thuis in bed was ook geen succes ondanks we een elektrisch verstelbaar bed hebben, vanacht hebben we beslote dat ik op de bank ging proberen te slapen en mijn man natuurlijk ook die wijkt me niet van mijn zijde haha. Ik heb nu gewoon van 24.00 uur tot 7,15 uur aan een stuk door geslapen... :43: niet te geloven zeg. Heb wel last van mijn rug maar dat heb ik elke ochtend van het stijf liggen omdat je bijna niet kunt bewegen, maar daar heb ik een kruik voor. Lang leve de bank heerlijk vanacht lig ik er weer op. Wat was dat fijn zeg :57: ook met een Voedingskussens in mijn rug ideaal dat ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Vanaf 3 april niet meer goed geslapen alleen van die hazenslaapjes steeds wat ook niet super was. Thuis in bed was ook geen succes ondanks we een elektrisch verstelbaar bed hebben, vanacht hebben we beslote dat ik op de bank ging proberen te slapen en mijn man natuurlijk ook die wijkt me niet van mijn zijde haha. Ik heb nu gewoon van 24.00 uur tot 7,15 uur aan een stuk door geslapen... :43: niet te geloven zeg. Heb wel last van mijn rug maar dat heb ik elke ochtend van het stijf liggen omdat je bijna niet kunt bewegen, maar daar heb ik een kruik voor. Lang leve de bank heerlijk vanacht lig ik er weer op. Wat was dat fijn zeg :57: ook met een Voedingskussens in mijn rug ideaal dat ding

Yayyyyyy..... fijn he meid...!! Ga vanavaond juist het bed proberen ben de bank een beetje zat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.