Ga naar inhoud

Slaap technieken


Gast Gastje

Aanbevolen berichten

Hey ladys ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om onze slaap technieken en ideeen te delen. Foto’s van jou tijdelijke herstelkamer of hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bonte verzameling van dekens kussens en tafeltjes. :lazy2:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij stond de strijkplank naast het bed als tafel!! 

Wij hebben tv op de slaapkamer en een heerlijk hoog bed dat een verstelbare hoofdstuk en voetenstuk heeft. Dus ik kon heerlijk rechtop in een kuipje zitten slapen en tv kijken. maar doordat het bed zo hoog is had ik geen tafeltje waar alles op kon staan. Dus manlief kwam met de strijkplank aanzetten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee, @Gastje. Dan zet ik die van mij er ook bij.

Ik ben al meer dan 3 maanden PO maar slaap nog steeds zo. Weg rugpijn.

De 4 stappen van mijn slaapconstructie.

Succes ermee.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama lijkt me nu ideaal ern verstelbaar bed! Leuke oplossing de strijkplank.

 

@Doe ik het of niet? Dat ziet er ook lekker knus uit. Ik lig overdag als ik rust zonder beenkussem maar snachts heb ik heb echt nodig ik glijd dan ook minder naar beneden. Vanavondga ik een poging wagen om in bed op deze manier te slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Gastje:

@gastmama lijkt me nu ideaal ern verstelbaar bed! Leuke oplossing de strijkplank.

 

@Doe ik het of niet? Dat ziet er ook lekker knus uit. Ik lig overdag als ik rust zonder beenkussem maar snachts heb ik heb echt nodig ik glijd dan ook minder naar beneden. Vanavondga ik een poging wagen om in bed op deze manier te slapen.

Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen @Gastje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig in een electrisch verstelbaar bed waarvan het  hoofd en voeteneind omhoog kan. 

Naast me bed staat een vrij hoog tafeltje waar ik makkelijk bij kan. Eten word op bed geserveerd zo af en toe door mijn lieve mams en daarvoor gebruik ik mijn laptop kussen/plankje. Ideaal.

Wel heb ik na bijna een week gemerkt dat ik toch het lekkerste lig als me hoofdeind helemaal plat is en me voeteneind een stukje  omhoog. Anders krijg ik echt last van mijn rug. Doen me tieten geen zeer is het me rug wel :unsure:

 

Ondanks diverse houdingen uitproberen heb ik nog niet Lekker kunnen slapen sinds mijn operatie.

Ja van de week toevallig smiddags maar toen schrok ik me kappot omdat ik half op mijn zij en half op mijn buik walker werd, oeps!

Verder heb ik zelfs bij mijn huisarts temazepam (inslaap middel) aangevraagd en gekregen maar helpt voor geen meter. 

Zal blij zijn als ik op mijn zij mag weer en nog liever op me buik.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Claudiat:

Whahaha geweldig :45:

Hahaha

En op het blauwe kussen achter mijn hoofd ligt onze hond:190::169::178::165: ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Claudiat:

Ik lig in een electrisch verstelbaar bed waarvan het  hoofd en voeteneind omhoog kan. 

Naast me bed staat een vrij hoog tafeltje waar ik makkelijk bij kan. Eten word op bed geserveerd zo af en toe door mijn lieve mams en daarvoor gebruik ik mijn laptop kussen/plankje. Ideaal.

Wel heb ik na bijna een week gemerkt dat ik toch het lekkerste lig als me hoofdeind helemaal plat is en me voeteneind een stukje  omhoog. Anders krijg ik echt last van mijn rug. Doen me tieten geen zeer is het me rug wel :unsure:

 

Ondanks diverse houdingen uitproberen heb ik nog niet Lekker kunnen slapen sinds mijn operatie.

Ja van de week toevallig smiddags maar toen schrok ik me kappot omdat ik half op mijn zij en half op mijn buik walker werd, oeps!

Verder heb ik zelfs bij mijn huisarts temazepam (inslaap middel) aangevraagd en gekregen maar helpt voor geen meter. 

Zal blij zijn als ik op mijn zij mag weer en nog liever op me buik.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Geweldig! En wat een leuk pittig stofje Claudiat Grauwwww :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Het gaat erom waar jij je prettig bij voelt! Ik vind het mooi maar het staat mij niet en mijn man vindt het niks hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, heb mijn bv te maandag gekregen, Savonds thuis gekomen direct mijn bed in gegegaan, super veel pijn gedaan was direct gaan liggen helemaal plat :31: daarna kussens onder me gelegd na 2h terug wakker van de pijn omdat mijn matras lichtjes doorbuigt in het midden dus lag niet 100%recht! Dan een ideetje gekregen onze plastic herstelbare lig stoel van in de tuin binnen gezet 2donsdekens veel kussens en zo slaap ik nu al een weekje! 2x nog eens geprobeerd in bed maar na een paar uur terug in mijn lig stoel! Nu was ik aan het denken om vanavond terug een poging te wagen mss met dat dik kussen van de ligstoel in bed te leggen lig ik hoger en zakt het mss niet zo hard door! Laten we duimen op een nachtje in bed slapen, want moet morgen om 5h opstaan om mijn eerste dagje te gaan werken!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar mag niets heffen of sleuren, gelukkig heb ik een iets hogere functie en moet ik alleen maar bevelen doorgeven ;) dus valt nog mee! Ben al blij dat ik mijn broek zelf kon aandoen vandaag, hoe zit dat bij jullie? Alleen de knoop ging niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kristel612:

Ja maar mag niets heffen of sleuren, gelukkig heb ik een iets hogere functie en moet ik alleen maar bevelen doorgeven ;) dus valt nog mee! Ben al blij dat ik mijn broek zelf kon aandoen vandaag, hoe zit dat bij jullie? Alleen de knoop ging niet ;)

Ik ben vrij mobiel en heb nog 1 extra week vrij. Aankleden gaat goed en Ik zou deze week ook weer mogen autorijden. Kan mijn haar voorzichtig op een staart doen en vanaf morgen zelf douchen. Haren wassen heeft mijn man vandaag nog gedaan dus Ik kan ff vooruit! Hij is er donderdag pas weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Kristel612:

Ja maar mag niets heffen of sleuren, gelukkig heb ik een iets hogere functie en moet ik alleen maar bevelen doorgeven ;) dus valt nog mee! Ben al blij dat ik mijn broek zelf kon aandoen vandaag, hoe zit dat bij jullie? Alleen de knoop ging niet ;)

Hoi, ik deed de knoop dicht met gekruiste armen/handen. Hoop dat je snapt hoe ik het bedoel. Dat ging beter. Werkse weer morgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Gastje:

Ik ben vrij mobiel en heb nog 1 extra week vrij. Aankleden gaat goed en Ik zou deze week ook weer mogen autorijden. Kan mijn haar voorzichtig op een staart doen en vanaf morgen zelf douchen. Haren wassen heeft mijn man vandaag nog gedaan dus Ik kan ff vooruit! Hij is er donderdag pas weer. 

Mijn haren heeft mijn mama gisteren gedaan en in een staart doen kan ik nog niet! En autorijden ook nog niet! Wanneer heb jij je bv gekregen? Ook zoals mij morgen een week? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kristel612:

Mijn haren heeft mijn mama gisteren gedaan en in een staart doen kan ik nog niet! En autorijden ook nog niet! Wanneer heb jij je bv gekregen? Ook zoals mij morgen een week? 

Ik ben iets verder ik ben op dag 11 :) vanaf dag 8 ging het een heel stuk beter voor mij  en ook geen pijnstillers meer sinds dag 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Edva:

Haha leuke topic! Is het aan te raden om zo'n zwangerschaps /voedingkussen aan te schaffen? En zoals ik lees dus ook wat kussens om de benen omhoog te leggen?

Dat is een optie ik zou zeggen probeer wat kussens uit thuis. Ik heb de rugleuning van onze bank die ik gebruik als steun en om mijn benen overheen te leggen. Voedingskussens lijken mij ook ideaal maar ik kom zelf aardig uit de voeten met onze huis en tuin kussens. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.