Guest Gastje

Slaap technieken

Recommended Posts

Guest Gastje

Hey ladys ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om onze slaap technieken en ideeen te delen. Foto’s van jou tijdelijke herstelkamer of hoek.

Guest Gastje

Een bonte verzameling van dekens kussens en tafeltjes. :lazy2:

Bij mij stond de strijkplank naast het bed als tafel!! 

Wij hebben tv op de slaapkamer en een heerlijk hoog bed dat een verstelbare hoofdstuk en voetenstuk heeft. Dus ik kon heerlijk rechtop in een kuipje zitten slapen en tv kijken. maar doordat het bed zo hoog is had ik geen tafeltje waar alles op kon staan. Dus manlief kwam met de strijkplank aanzetten :45:

• Like 2

Goed idee, @Gastje. Dan zet ik die van mij er ook bij.

Ik ben al meer dan 3 maanden PO maar slaap nog steeds zo. Weg rugpijn.

De 4 stappen van mijn slaapconstructie.

Succes ermee.

Guest Gastje

@gastmama lijkt me nu ideaal ern verstelbaar bed! Leuke oplossing de strijkplank.

@Doe ik het of niet? Dat ziet er ook lekker knus uit. Ik lig overdag als ik rust zonder beenkussem maar snachts heb ik heb echt nodig ik glijd dan ook minder naar beneden. Vanavondga ik een poging wagen om in bed op deze manier te slapen.

Guest Gastje

Ik ook 2 eerdere pogingen zijn half gelukt en ben ik midden in de nacht weer verhuist. Het houd je van de straat :P

Ik lig in een electrisch verstelbaar bed waarvan het  hoofd en voeteneind omhoog kan. 

Naast me bed staat een vrij hoog tafeltje waar ik makkelijk bij kan. Eten word op bed geserveerd zo af en toe door mijn lieve mams en daarvoor gebruik ik mijn laptop kussen/plankje. Ideaal.

Wel heb ik na bijna een week gemerkt dat ik toch het lekkerste lig als me hoofdeind helemaal plat is en me voeteneind een stukje  omhoog. Anders krijg ik echt last van mijn rug. Doen me tieten geen zeer is het me rug wel :unsure:

Ondanks diverse houdingen uitproberen heb ik nog niet Lekker kunnen slapen sinds mijn operatie.

Ja van de week toevallig smiddags maar toen schrok ik me kappot omdat ik half op mijn zij en half op mijn buik walker werd, oeps!

Verder heb ik zelfs bij mijn huisarts temazepam (inslaap middel) aangevraagd en gekregen maar helpt voor geen meter. 

Zal blij zijn als ik op mijn zij mag weer en nog liever op me buik.

Guest Gastje

Hahaha

En op het blauwe kussen achter mijn hoofd ligt onze hond:190::169::178::165: ;)

Guest Gastje

Geweldig! En wat een leuk pittig stofje Claudiat Grauwwww :37:

Guest Gastje

Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Het gaat erom waar jij je prettig bij voelt! Ik vind het mooi maar het staat mij niet en mijn man vindt het niks hahaha. 

Hoi dames, heb mijn bv te maandag gekregen, Savonds thuis gekomen direct mijn bed in gegegaan, super veel pijn gedaan was direct gaan liggen helemaal plat :31: daarna kussens onder me gelegd na 2h terug wakker van de pijn omdat mijn matras lichtjes doorbuigt in het midden dus lag niet 100%recht! Dan een ideetje gekregen onze plastic herstelbare lig stoel van in de tuin binnen gezet 2donsdekens veel kussens en zo slaap ik nu al een weekje! 2x nog eens geprobeerd in bed maar na een paar uur terug in mijn lig stoel! Nu was ik aan het denken om vanavond terug een poging te wagen mss met dat dik kussen van de ligstoel in bed te leggen lig ik hoger en zakt het mss niet zo hard door! Laten we duimen op een nachtje in bed slapen, want moet morgen om 5h opstaan om mijn eerste dagje te gaan werken!!! 

• Like 1

Guest Gastje

Hey Kristel, wat een geweldig creative oplosding! Mag jij na een week al weer werken?:blink: