Ga naar inhoud

Consultatie Dr. Verdonck 17/03


Stephanie235

Aanbevolen berichten

Na 10 jaar erover nagedacht te hebben en lang getwijfeld heb ik EINDELIJK de stap gezet om toch voor een borstvergroting te gaan.

Ik heb dan ook gewacht tot na mijn consultatie (gisteren) om hier een berichtje te plaatsen.

Ik zal kort even mijn situatie schetsen.

Ik ben bijna 28 jaar, 1m58 een weeg momenteel 61 kg.

Ik heb een prachtige dochter van 10 maand oud, maar wil graag tegen mijn operatie nog zeker 5 à 6 zwangerschapskilo's verliezen.

Al jaren voel ik me heel erg onzeker en helemaal niet vrouwelijk door mijn kleine borsten. Heb altijd een A cupje gehad. 

Mijn dochtertje heeft de eerste 8 weken borstvoeding gekregen, en wat voelde ik me eindelijke goed toen ik ook ineens borsten had.

Helaas na de borstvoeding verdwenen deze weer en bleef ik over met een B 75.

Nu had ik graag naar C-cup gegaan of kleine D. 

Dr. Verdonck raadde mij ook aan om voor een natuurlijker effect zeker tussen de 250 cc en 280 cc te blijven. 

280 cc zou volgens hem bij mij resulteren in een D cup. 

Hij zei ook dat er tussenmaten waren. 

Nu vond ik de consultatie vrij snel gaan (had daar liefst wel nog 2 uur langer gepast en goed gekeken :rolleyes:) en twijfel ik enorm.

280 cc vond ik misschien net iets te groot, dus had misschien graag geopteerd voor een tussenmaat (tussen de 250 en 280 cc).

Heb mezelf ook nog nooit met zo grote borsten gezien.

Nu zou ik graag eens polsen naar jullie ervaringen.

Is hier iemand die met een kleine B 75 die gekozen heeft voor 250 of 280 cc of iets daartussen? Welke cupmaat hebben jullie nu?

 

X

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.