Ga naar inhoud

Anony : 11 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

ik ben een paar jaar geleden best actief geweest op dit forum in aanloop naar mijn bv en de herstelperiode erna. Ik ging toen met een kleine B of C (maar plat aan de bovenkant, alleen wat volume onderin heel klein beetje) (ik denk een jaar of 3 geleden nu) bij Nio na een hoop twijfelen voor 600cc dual plane rond.

 

Toen onmiddelijk al de twijfel of ik niet voor te groot had gekozen. Ik heb dit toentertijd aangekaart bij Nio en die gaf aan dat als ik de beslissing zou maken, hij kosteloos zou opereren (wel de nieuwe implantaten betalen natuurlijk). Ik besloot er even mee te wachten en te kijken hoe ik ze zou vinden na volledig herstel.

 

Nu na een aantal jaar, is mijn mening nog steeds niet veranderd. Ik heb een slanke bouw en ik vind de 70F die ik nu heb daarbij gewoon te groot. Ik vind ze overigens wel echt prachtig, maar gewoon te groot. 

 

Ik heb mailcontact gehad met Nio en zijn aanbod geldt nog steeds. Ook heb ik met hem gesproken over de hersteltijd(veel korter), extra littekenweefsel (is niet zo) en of ze wel even mooi worden (ja) en ik heb volgende maand daarom een consult bij hem om dit te bespreken. 

 

Nu is het passen natuurlijk een stukje moeilijker, dus vroeg ik mij af of hier dames zijn met een slanke bouw die bij Nio (of ergens anders) de 400, 450 of 500cc 85% dual plane hebben genomen en of ik evt jullie foto’s zouden mogen zien! 

 

Ik denk dat hetgene dat mij het meeste stoort de projectie en bolling is en dat ze daardoor iets te ‘nep’ zijn, vandaar mijn voorstel voor 85%. Op dit moment draag ik alleen maar kante bh’s zonder enige vulling (slap stukje kant) met tepelstickers en dan gaan ze net... maar met een gewone tshirt bh (zonder vulling) vind ik ze te groot. Ik zou dolgraag gewone bh’s willen dragen zonder dat het er bij mij zo ‘asociaal’ uit ziet, en als ik wil een push up als ze er echt uit mogen springen ;-) 

 

Overigens ook benieuwd of iemand ooit een oorcorrectie heeft gedaan bij Nio of zijn collega dr. Timmenga. Ik stoor mij mijn hele leven al aan mijn oren, en dan voornamelijk het bovenste stuk (iets te lang en daardoor elvenoren die een beetje flappen). Ik heb het idee dat dit netjes in te korten is waardoor het er super mooi uit zou zien zònder flapoorcorrectie).

 

Wie o wie helpt mij uit de brand? Thanks ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @anony! Wat vervelend dat je ze te groot vindt :( Lijkt me heel lastig! Gelukkig biedt Nio je nog steeds aan om voor service te opereren. Krijg je hopelijk eindelijk de boobies die je altijd al wilde hebben! 600cc klinkt mij ook best groot in de oren, dus ik kan me wel voorstellen dat je er niet aan kan wennen als je van een kleine b-cup af kwam. Ik zelf heb 345cc (anatomisch) dus ik kan je denk ik niet helpen met mijn foto's, want dat is wel een heel groot verschil toch?! Maar als je denkt, laat maar komen dat vergelijkingsmateriaal, dan voeg ik je toe aan mijn album :) Ik ben trouwens 3 maanden po en heb afgelopen weekend mijn borsten 'officieel' laten opmeten en ik kom op een 70E/75D uit. 

Gelukkig heb je wel al mooie boobs, dus worden ze vast weer heel mooi met een iets kleiner maatje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het niet helenaal goed voelt. Welt fijn dat hij je helpt. 

 

Je leest hier veel 300-400 meiden. Misschien heb je daar wat aan? Ook paar 200 en 400 nog wat. Misschien is er wel een soort gemiddelde haha

 

Ik kan je niet helpen met de maat. Maar wat lees ik nu over tepelstickers? Is dat om tepels die doordrukken in je shirt te voorkomen? 

 

Ik ga volgende week van aa naar een (volle) C dus dit is allemaal nog nieuw voor mij. Ben benieuwd. 

 

Succes met je keuze en voor straks een goed herstel toegewenst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Monstrea:

Jammer dat het niet helenaal goed voelt. Welt fijn dat hij je helpt. 

 

Je leest hier veel 300-400 meiden. Misschien heb je daar wat aan? Ook paar 200 en 400 nog wat. Misschien is er wel een soort gemiddelde haha

 

Ik kan je niet helpen met de maat. Maar wat lees ik nu over tepelstickers? Is dat om tepels die doordrukken in je shirt te voorkomen? 

 

Ik ga volgende week van aa naar een (volle) C dus dit is allemaal nog nieuw voor mij. Ben benieuwd. 

 

Succes met je keuze en voor straks een goed herstel toegewenst. 

Hi Monstrea,

 

Spannend! 

Ja het gaat mij echt om tussen de 400 en 500 85% gevuld. Ik denk op dit moment het meest aan de 450. 

 

De stickers zijn idd om te voorkomen dat je tepel doorschijnt! Je hebt van die siliconen dingen die ik waardelops vind (lijkt alleen maar of je een enorm tepelhof hebt dan), maar ik vind deze super fijn!: Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/fUJjq6NV 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei anony:

Hi allemaal!

 

ik ben een paar jaar geleden best actief geweest op dit forum in aanloop naar mijn bv en de herstelperiode erna. Ik ging toen met een kleine B of C (maar plat aan de bovenkant, alleen wat volume onderin heel klein beetje) (ik denk een jaar of 3 geleden nu) bij Nio na een hoop twijfelen voor 600cc dual plane rond.

 

Toen onmiddelijk al de twijfel of ik niet voor te groot had gekozen. Ik heb dit toentertijd aangekaart bij Nio en die gaf aan dat als ik de beslissing zou maken, hij kosteloos zou opereren (wel de nieuwe implantaten betalen natuurlijk). Ik besloot er even mee te wachten en te kijken hoe ik ze zou vinden na volledig herstel.

 

Nu na een aantal jaar, is mijn mening nog steeds niet veranderd. Ik heb een slanke bouw en ik vind de 70F die ik nu heb daarbij gewoon te groot. Ik vind ze overigens wel echt prachtig, maar gewoon te groot. 

 

Ik heb mailcontact gehad met Nio en zijn aanbod geldt nog steeds. Ook heb ik met hem gesproken over de hersteltijd(veel korter), extra littekenweefsel (is niet zo) en of ze wel even mooi worden (ja) en ik heb volgende maand daarom een consult bij hem om dit te bespreken. 

 

Nu is het passen natuurlijk een stukje moeilijker, dus vroeg ik mij af of hier dames zijn met een slanke bouw die bij Nio (of ergens anders) de 400, 450 of 500cc 85% dual plane hebben genomen en of ik evt jullie foto’s zouden mogen zien! 

 

Ik denk dat hetgene dat mij het meeste stoort de projectie en bolling is en dat ze daardoor iets te ‘nep’ zijn, vandaar mijn voorstel voor 85%. Op dit moment draag ik alleen maar kante bh’s zonder enige vulling (slap stukje kant) met tepelstickers en dan gaan ze net... maar met een gewone tshirt bh (zonder vulling) vind ik ze te groot. Ik zou dolgraag gewone bh’s willen dragen zonder dat het er bij mij zo ‘asociaal’ uit ziet, en als ik wil een push up als ze er echt uit mogen springen ;-) 

 

Overigens ook benieuwd of iemand ooit een oorcorrectie heeft gedaan bij Nio of zijn collega dr. Timmenga. Ik stoor mij mijn hele leven al aan mijn oren, en dan voornamelijk het bovenste stuk (iets te lang en daardoor elvenoren die een beetje flappen). Ik heb het idee dat dit netjes in te korten is waardoor het er super mooi uit zou zien zònder flapoorcorrectie).

 

Wie o wie helpt mij uit de brand? Thanks ladies!

Hey meid,

 

Zelf op 29/1 geopereerd door dr Fresow van Bauland kliniek.

Van 70 lege b vooral boven leeg naar 70d/e met 400/425 (had ongelijke boobs) cc hp dp motiva rond.

Ik ben 168 & 53kg...uhm nu na bv waarschijnlijk iets meer ma heb niet meer gewogen hahahaha

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je alles lezen en zien in mijn eigen topic. Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei anony:

Hi Monstrea,

 

Spannend! 

Ja het gaat mij echt om tussen de 400 en 500 85% gevuld. Ik denk op dit moment het meest aan de 450. 

 

De stickers zijn idd om te voorkomen dat je tepel doorschijnt! Je hebt van die siliconen dingen die ik waardelops vind (lijkt alleen maar of je een enorm tepelhof hebt dan), maar ik vind deze super fijn!: Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/fUJjq6NV 

Bedankt voor de tip! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei anony:

Oh dat ‘kijk eens wat ik heb gevonden op’ doet ie automatisch haha ik heb die al eerder besteld en zijn top!

Dat dacht ik al. Geen probleem hoor. 

Ze lijken een beetje op een koffiefilter. O, ik ga straks helemaal los als ik boobs heb. Gaat echt een wereld voor mij open.  wat er allemaal gaat veranderen straks. Hihi. Maar eerst nog herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei anony:

Hi allemaal!

 

ik ben een paar jaar geleden best actief geweest op dit forum in aanloop naar mijn bv en de herstelperiode erna. Ik ging toen met een kleine B of C (maar plat aan de bovenkant, alleen wat volume onderin heel klein beetje) (ik denk een jaar of 3 geleden nu) bij Nio na een hoop twijfelen voor 600cc dual plane rond.

 

Toen onmiddelijk al de twijfel of ik niet voor te groot had gekozen. Ik heb dit toentertijd aangekaart bij Nio en die gaf aan dat als ik de beslissing zou maken, hij kosteloos zou opereren (wel de nieuwe implantaten betalen natuurlijk). Ik besloot er even mee te wachten en te kijken hoe ik ze zou vinden na volledig herstel.

 

Nu na een aantal jaar, is mijn mening nog steeds niet veranderd. Ik heb een slanke bouw en ik vind de 70F die ik nu heb daarbij gewoon te groot. Ik vind ze overigens wel echt prachtig, maar gewoon te groot. 

 

Ik heb mailcontact gehad met Nio en zijn aanbod geldt nog steeds. Ook heb ik met hem gesproken over de hersteltijd(veel korter), extra littekenweefsel (is niet zo) en of ze wel even mooi worden (ja) en ik heb volgende maand daarom een consult bij hem om dit te bespreken. 

 

Nu is het passen natuurlijk een stukje moeilijker, dus vroeg ik mij af of hier dames zijn met een slanke bouw die bij Nio (of ergens anders) de 400, 450 of 500cc 85% dual plane hebben genomen en of ik evt jullie foto’s zouden mogen zien! 

 

Ik denk dat hetgene dat mij het meeste stoort de projectie en bolling is en dat ze daardoor iets te ‘nep’ zijn, vandaar mijn voorstel voor 85%. Op dit moment draag ik alleen maar kante bh’s zonder enige vulling (slap stukje kant) met tepelstickers en dan gaan ze net... maar met een gewone tshirt bh (zonder vulling) vind ik ze te groot. Ik zou dolgraag gewone bh’s willen dragen zonder dat het er bij mij zo ‘asociaal’ uit ziet, en als ik wil een push up als ze er echt uit mogen springen ;-) 

 

Overigens ook benieuwd of iemand ooit een oorcorrectie heeft gedaan bij Nio of zijn collega dr. Timmenga. Ik stoor mij mijn hele leven al aan mijn oren, en dan voornamelijk het bovenste stuk (iets te lang en daardoor elvenoren die een beetje flappen). Ik heb het idee dat dit netjes in te korten is waardoor het er super mooi uit zou zien zònder flapoorcorrectie).

 

Wie o wie helpt mij uit de brand? Thanks ladies!

Met je BV-vragen kan ik je niet helpen, wel ondersteunen, @anony. Wat je oren betreft kwam ik het volgende tegen op de website van mijn PeeCee.

https://www.drcolpaert.be/nieuws/nieuwe-snelle-manier-van-oorcorrectie-de-ear-fold

Succes met je zoektocht naar informatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei RosaE:

Hoihoi! Hier een oorcorrectie (flaporen) gehad in het Franciscus ziekenhuis te Rotterdam, maar dat is dus juist niet wat jij bedoelt??

Nee klopt.. het gaat specifiek om het verkorten van de bovenkant.. zoals bij deze foto. Hier zou dan een stukje tussenuit worden gehaald. Voor mij zou dat betekenen een mooi normaal oor ipv een soort elvenoor (het bovenste gedeelte is voor mij te lang en steekt iets uit. Rest vh oor flapt niet

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Met je BV-vragen kan ik je niet helpen, wel ondersteunen, @anony. Wat je oren betreft kwam ik het volgende tegen op de website van mijn PeeCee.

https://www.drcolpaert.be/nieuws/nieuwe-snelle-manier-van-oorcorrectie-de-ear-fold

Succes met je zoektocht naar informatie.

 

Oh gaaf’ het gaat mij alleen niet zozeer om uitstaande oren, maar aan een te lange bovenkant die een beetje uitstaat.. Als die zou worden verkort is het bij mij opgelost :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi allemaal!

Begin 2015 heb ik een borstvergroting laten uitvoeren door Nio in de parkkliniek. Na héél lang wikken en wegen en een heleboel twijfels koos ik met mijn kleine A/B voor 600cc Eurosilicone Dual Plane. Voor de operatie nog veel contact gehad en 1 extra consult met Nio over mijn twijfels van de maat. Hij gaf toen aan kosteloos (los vd implantaten) te operen als ik niet tevreden zou zijn. 

 

Vanaf vlak na de operatie best veel getwijfed over de maat. Ik vond het direct vrij groot (te groot) bij mij, omdat ik best smal gebouwd ben (1.78,58kg). Ik besloot uiteindelijk af te wachten tot ze volledig gesettled waren. Hoewel ik ze verschrikkelijk mooi vind, blijf ik ze jammer genoeg te groot vinden bij mij. Ik draag alleen maar kanten bhtjes omdat ik ze met elke andere bh te groot vind als ik iets aan heb wat aansluit, en met mijn maar 34/36/XS zijn jasjes ook vrij moeilijk en worden al snel te lomp voor mijn gevoel. Ik vind ze gewoon net TE aso .. soms is dat volume heel mooi, maar het kan niet kleiner dan dit door af te kleden want kleiner dan een kanten bhtje krijg ik ze niet.

 

Vandaag op consult geweest en dit alles met hem besproken. Eerst gaf hij aan dat 500cc mij waarschijnlijk niet mijn gewenste effect zou geven, maar na verdere uitgebreide uitleg, overleg en afbeeldingen we dat het toch 500cc 85% moest worden. Dat geeft mij 0.6cm minder projectie, 0.5cm breedte en ze zullen net wat natuurlijker worden door die 85%. 

 

Ik DENK dat dit genoeg zal zijn, maar twijfel natuurlijk wel of ik niet toch voor 450cc 85% moet gaan. 400 vind ik te klein. Begrijp me niet verkeers.. Ik vind mijn grote borsten PRACHTIG (Nio is een ware kunstenaar!!) en super dat ze mooi zijn in een top zonder bh en toch veel volume hebben dan, maar het is gewoon NET een stap/maatje teveel, net teveel projectie en net te breed waardoor het lomp wordt en mij dikker maken dan ik ben. Ik wil het zo kunnen laten uitzien met een bh, maar ook kunnen afkleden in een kanten bhtje. Nu vind ik ze al te groot met een gewone bh zonder vulling.

 

Mijn oproepje daarom: wie heeft ongeveer dezelfde voorsituatie als ik (1.78,58kg, kleine A/B) 450cc 85% gevuld en wie 500cc 85%? Zou ik alsjeblieft bij jullie foto’s mogen kijken? Kan niet veel vinden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @anony

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jij hebt zulke mooie boobies!!!!

Hihi, welkom terug ;) 
Oh meid, ik begrijp je heel goed en ik weet dat je het in het begin al zei, dat je ze misschien te groot vond, maar oh oh oh wat heb jij mooie borsten! 

Echter, jij moet er tevreden mee zijn, en na die jaren die je erover nagedacht hebt, weet ik zeker dat je het zeker weet :P 

Als je wilt dat ik met je meedenk, dan roep je maar he! Mag ook altijd (liefst) in pb, daar kan ik namelijk uren bakkeleien (haha) zonder dat ik vergeet waar het ook alweer over ging (want in een topic leest het minder makkelijk terug)

Heel veel succes met je keuze! 
Verschil tussen de 450 en de 500 is trouwens 0,1 cm breedte en 0,5 cm projectie

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hey @anony

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jij hebt zulke mooie boobies!!!!

Hihi, welkom terug ;) 
Oh meid, ik begrijp je heel goed en ik weet dat je het in het begin al zei, dat je ze misschien te groot vond, maar oh oh oh wat heb jij mooie borsten! 

Echter, jij moet er tevreden mee zijn, en na die jaren die je erover nagedacht hebt, weet ik zeker dat je het zeker weet :P 

Als je wilt dat ik met je meedenk, dan roep je maar he! Mag ook altijd (liefst) in pb, daar kan ik namelijk uren bakkeleien (haha) zonder dat ik vergeet waar het ook alweer over ging (want in een topic leest het minder makkelijk terug)

Heel veel succes met je keuze! 
Verschil tussen de 450 en de 500 is trouwens 0,1 cm breedte en 0,5 cm projectie

xxxx

Hihi jaaa ik wist dat jij zou reageren!! pff ik typ net een hee reactie maar die is opeens weg.. 

 

i know i know i know ik ben nog steeds zoooooo happy met hoe ze eruit zien! LOVE my boobies! Maar toch heel stom teveel uit verhouding bij mij.. ik doe mijn best slank en strak te zijn en die borsten maken het gewoon te lomp.. maar echt NET te lomp... als het nou dat ietsie platter (minder projectie) zou zijn en NET iets natuurlijker dat je denkt van JEETJE WAT EEN GELUK ipv heee nepborsten! Dan zou ik zo blij zijn.. ben nu alleen semi happy met t meest dunne stukje kant en dan nog aii beetje too much op werk enzo.. wil t kunnen afkleden ook in iets straks.. gewoon net een beetje.. en het zal ook natuurlijker ogen al met 85%! Die helling van bovenkant borst tot tepel is dan minder..

 

Ik ben gewoon een perfectionist!! ik begon ook over mijn oren maar Nio vertelde mij heel vriendelijk dat ik (niet in deze woorden) niet goed was en er niks aan moest laten doen :’) ander keertje dan maar misschien... 

 

ohh 0,5 projectie minder is wel veel! In totaal dan he, dat maakt het verschil met nu 1,2cm minder (ipv 0,6cm minder bij 500). Puntje van overweging.. wil ik 1,2 minder??? Zo moeilijk! 

 

Ik moet goed nadenken.. en foto’s kijken.. ik ga je sowieso nog PBen!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei anony:

Hihi jaaa ik wist dat jij zou reageren!! pff ik typ net een hee reactie maar die is opeens weg.. 

 

Ja dikke kans was dat he :45: 

 

12 uur geleden zei anony:

 

i know i know i know ik ben nog steeds zoooooo happy met hoe ze eruit zien! LOVE my boobies! Maar toch heel stom teveel uit verhouding bij mij.. ik doe mijn best slank en strak te zijn en die borsten maken het gewoon te lomp.. maar echt NET te lomp... als het nou dat ietsie platter (minder projectie) zou zijn en NET iets natuurlijker dat je denkt van JEETJE WAT EEN GELUK ipv heee nepborsten! Dan zou ik zo blij zijn.. ben nu alleen semi happy met t meest dunne stukje kant en dan nog aii beetje too much op werk enzo.. wil t kunnen afkleden ook in iets straks.. gewoon net een beetje.. en het zal ook natuurlijker ogen al met 85%! Die helling van bovenkant borst tot tepel is dan minder..

 

Oke, ik vind dat je dit heel duidelijk uitlegt! En idd, de bolling wordt al minder, ten eerste omdat het een profile lager is en dus natuurlijker valt, en ten tweede al omdat de breedte iets minder is en de prothese dus ook minder hoog begint (richting sleutelbeen) en dus sowieso al minder bolling zou geven, ook als het extra high profile zou zijn.
Dus je hebt al twee keer minder bolling, als je begrijpt wat ik bedoel.

12 uur geleden zei anony:

 

Ik ben gewoon een perfectionist!! ik begon ook over mijn oren maar Nio vertelde mij heel vriendelijk dat ik (niet in deze woorden) niet goed was en er niks aan moest laten doen :’) ander keertje dan maar misschien... 

 

:154: Sorry, maar dit is echt hilarisch! Hoe jij het verwoord, zal het waarschijnlijk grappiger zijn dan hoe hij het zei, maar ik snap helemaal wat je te horen gekregen hebt :45: 

 

12 uur geleden zei anony:

 

ohh 0,5 projectie minder is wel veel! In totaal dan he, dat maakt het verschil met nu 1,2cm minder (ipv 0,6cm minder bij 500). Puntje van overweging.. wil ik 1,2 minder??? Zo moeilijk! 

 

Ja daarom had ik het maar meteen ff opgezocht.. Ik denk dat je ze dan te klein gaat vinden.... Denk dat die 500 een hele goede keuze is tov nu.. Je gaat dan al wat smaller, en iets minder projectie, en wat minder bolling, en ze beginnen minder hoog, dus aan alle kanten ga je al wat minder, en je wilt ook gewoon alleen maar een beetje minder, zoals ik het begrijp. Ga je dan meteen dat hele stuk minder, dan is het dadelijk misschien net te klein.. 
Ik denk dat je vooral uit moet gaan van je eigen situatie.. Foto's van anderen kunnen in dit geval misleiden, denk ik....
 

12 uur geleden zei anony:

 

Ik moet goed nadenken.. en foto’s kijken.. ik ga je sowieso nog PBen!

 

xxxx

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.