Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben vanmiddag schijnbaar in slaap gevallen en werd net wakker half ip mijn zij half op mijn buik !!! Lichte paniek hier.

 

Me borsten doen echter geen zeer op een heel klein beetje steken na en zien er goed uit. 

Kan ik nu wat kappot hebben gemaakt van binnen ?

Ben pas 4 dagen PO

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Claudiat:

Ik ben vanmiddag schijnbaar in slaap gevallen en werd net wakker half ip mijn zij half op mijn buik !!! Lichte paniek hier.

 

Me borsten doen echter geen zeer op een heel klein beetje steken na en zien er goed uit. 

Kan ik nu wat kappot hebben gemaakt van binnen ?

Ben pas 4 dagen PO

 

Xxx

hihi nee hoor, gewoon dadelijk weer op je rug en alles is prima ;) 
Lekker geslapen?
Je kunt er niks aan doen dat je lichaam dacht: zo, ze kunnen me wat met hun regels, ik draai wel als je slaapt vrouwtje ;) 
Geen zorgen maken meid.
Het is natuurlijk niet goed om het elke avond en nacht te doen, (tenzij je eigen pc zegt dat het mag, voordat er weer ja, maars komen ;) )maar als je lichaam het vanzelf doet, voor een keertje, zonder dat je er erg in had, dan ga er maar vanuit dat alles gewoon goed is. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Caudiat dat dit geen pijn doet, dat is een voordeel. Gelukkig kan het geen kwaad. Het gaat bij mij nog wel even duren voor ik op mijn zij kan liggen. Misschien kun je in een voedingskussen gaan liggen zodat je niet makkelijk omdraait?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Gastje:

Wauw Caudiat dat dit geen pijn doet, dat is een voordeel. Gelukkig kan het geen kwaad. Het gaat bij mij nog wel even duren voor ik op mijn zij kan liggen. Misschien kun je in een voedingskussen gaan liggen zodat je niet makkelijk omdraait?

Ja daar stond ik zelf ook wel van te kijken. Had ook nooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren omdat ik verwacht had dat ik dan wel wakker zou worden van de pijn.

Vanaf volgende week mag ik op mijn zij gaan slapen dus vind het eigenlijk zonde om voor die paar dagen nog een voedingskussen aan te schaffen.

Hopen maar dat dit niet nog een keer gebeurt. En me hoofdeind ga ik nu wel wat hoger houden wat het draaien denk ik wel tegen gaat houden dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.