Ga naar inhoud

ikook : ooglidcorrectie : 4 Januari 2011 : Level 4 te Hasselt


ikook

Aanbevolen berichten

Fijn dat je hier regelmatig een update doet , mét foto .

Ben dus echt geïnteresseerd en wil dat in de toekomst ook laten doen . Nu vind ik 't nog niet 'erg' genoeg , al zie je weinig van mijn oogschaduw maar voor de rest hindert het mij (nog) niet .

Als ge de foto ervoor en de laatste (met open ogen) bekijkt zie je duidelijk meer ooglid hé . Lijkt wel nog wat gezwollen . Ja 'k weet 't , duurt eigelijk wel lang . Bij mijn bv begon de zwelling pas na 3 weken weg te trekken .

Maar goe , wat zijn enkele weken in een mensenleven als je'r nadien - jàààren -gelukkiger mee bent natuurlijk :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is ook nog wat gezwollen maar dat is langzaam aan het wegtrekken en ik weet zeker dat het goed gaat komen .

Eind maart moet ik weer op controle en dan ga ik eens kijken wat er aan de lijntjes rond mijn mond te doen is.

Ik wil geen botox dus het zal wel een filler gaan worden .En aangezien ik niet meer rook zullen die lijntjes ook niet erger gaan worden

;want ik heb dus echt het idee dat die van het roken afkomstig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikook,

Ziet er al heel mooi uit hoor! Echt een heel verschil, je hebt een veel opener blik nu! Mag je echt wel trots op zijn hoor! :136:

Liefs, :54:

@B-cupje, botox is geen filler, is een toxine die de prikkeloverdracht tussen de spier en de zenuw lamlegt, de spier kan dus niet meer samentrekken, maar het rimpellijntje zit er nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft verschillende producten maar zoals hij de vorige keer zei wil hij een tijdelijke filler gebruiken om te

kijken wat het effect is en als dat goed is wil hij een peeling gaan doen met een filler zodat je er zo goed als niets

meer van zou zien ,maar eind maart moet ik er weer naar toe en dan weet ik meer natuurlijk want misschien dat ik dat dan wel

meteen laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

weer eens na lange tijd een update;het ziet er steeds beter uit en ik heb een afspraak staan voor

controle in begin mei eens kijken wat hij zegt en dan eens meteen info inwinnen over die fillers.

ik ben trouwens begonnen om vitamine E te smeren op mijn wondjes en dat helpt ook weer wel wat gewoon capsules gekocht

gaatje erin prikken met naald en smeren maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

fijn dat je de moeite neemt voor een update :35:

Ben echt wel geïnteresseert in deze correctie . Het is dan altijd gemakkelijk als iemand met ervaring je een chirurg kan aanbevelen .

Mijn lachrimpels - naast mijn mond - werken de laatste tijd steeds harder op mijn zenuwen ... dus , laat wat weten over die filler ! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikook,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de ogen, je ziet er vast al niets meer van dat je iets hebt laten doen, super! :35: Ben ook benieuwd naar je filler-consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikook,

Ik lees net voor het eerst je topic. Ik verwacht dat ik over .... wat jaartjes ook een ooglidcorrecie ga doen. Ik ben nu 35 en mijn oogleden beginnen al wat te hangen.

Ik zou het wel doodeng vinden dat je dus een beetje bij bent! Kan zoiets niet onder gehele narcose hihi....

Ben wel heel erg benieuwd naar jouw foto's, mag ik je ww?

groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hahahaha heb ik weer ;ik wilde nog een paatste update doen met een foto enneh

tja ik ben dus echt blond ik weet dus mijn log in niet meer inclusief mijn email dat krijg je als je

er te veel hebt ...eeuuuhhhh hoe ga ik dat weer fixxen al bij al het ziet er erg goed uit

weer goed strak en een heel duidelijk verschil kortom een aanrader .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, Ikook, dus nu kun je niet meer in je album hihi :154: , kom dat tegen! hahaha

Maar gelukkig ben je verder heel tevreden over je ooglidcorrectie en ziet het er dus goed uit, ben blij voor je! :D Mocht je toch nog in je album komen dan ben ik iig benieuwd naar je updatefoto! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbluffend hé !

Amai , als je dan die foto's van ervoor zag of tijdens (niet om aan te zien) is dit een grote verbetering .

Is het wel niet zo dat het herstel toch wat langer duurt dan dat ze zeggen ? Op een maandje is het niet vergeten hé ?

Trouwens een hele mooie foto ! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is echt een hele vooruitgang dus ik ben echt heel blij dat ik het heb laten doen ben nu bezig met een ipl behandeling maar wat doen die flitsjes pijn oeiiii maar als de haren wegblijven is het goed.

@ b-cupje dank je voor het compliment maar ik vind het zelf ook een hele mooie foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.