Ga naar inhoud

ikook : ooglidcorrectie : 4 Januari 2011 : Level 4 te Hasselt


ikook

Aanbevolen berichten

sommige zullen mij misschien al wel kennen aangezien ik hier al enige tijd lid ben .

Ik ben hier lid geworden om mij te oriënteren voor een bv en ik heb daar ook enkele consults voor gehad

die mij goed waren bevallen ze zaten niet te ver van elkaar af qua advies dus eigenlijk wel goed.

Maar aangezien ik nog al twijfelde hier over heb ik besloten om de BV op een zijspoor te zetten,

en ga ik mijn oogleden laten doen want die storen me dus meer .Ik word 4 Januari hier aan geholpen in de Level 4

kliniek te Hasselt en voor de geinteresseerde zal ik hier posten hoe het gaat en wat het resultaat is.

De beste wensen alvast .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zo we zijn nu enige dagen verder en het gaat weer redelijk goed met mijn ogen qua zien dan.En dan nu het verslag....

De operatie op zich is me heel goed mee gevallen geen pijn gehad tijdens en na de operatie eigenlijk ook niet .

De operatie vond plaats met een slaaproesje en jawel ik werd wakker maar dat was voor mij niet zo erg

alleen voor de chirurg dus wel want schijnbaar heb ik verschillende keren aan hem gevraagd of het allemaal wel lukte :154:

2 uur heeft de operatie geduurd en toen mocht ik weer vertrekken dus manlief kon mij op komen halen en daar weet ik eigenlijk niet zo veel meer van ook van de rit naar huis hangt me ook niet veel meer bij ; thuisgekomen maar snel naar bed en veel mijn ogen gekoeld . De volgende morgen wakker geworden en help ik zie niets pffff wat nu?? eeuuuhhh blind of zo dus niet echt fijn Mijn man zei ik zal wel wat poetsen maar ik wilde dat niet en

zo heb ik 2 dagen rondgelopen met weinig zicht tot deze morgen toen heeft mijn man voorzichtig met een nat wattenstaafje wat aangekoekt bloed en wondvocht verwijderd oftewel mijn wimpers zaten aan elkaar vastgekoekt door het wondvocht .Blond eigenlijk echt wel dus ;had ik dat maar meteen laten doen dan had ik tenminste meteen zicht gehad.Maar al bij al viel het goed mee en echt blauw is het niet geworden tot nu toe.Misschien dat het iets te maken heeft met de druppels die ik moest nemen.Dinsdag mogen de hechtingen eruit dus word vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikook,

Gefeliciteerd met je nieuwe ogen hihi :64: , fijn te lezen dat het je tot nu toe zo goed is meegevallen en ook dat je geen pijn hebt gehad ervan. Succes met je herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

om eerlijk te zijn valt het eigenlijk niet echt mee qua pijn wel maar ik kijk de hele dag door een klein spleetje

en elke morgen zitten mijn ogen gewoon dicht en dat is niet echt fijn .Maar we gaan het dinsdag eens zien als de hechtingen eruit gaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeg , dat is ook ni niks hé die ogen , dat is heel rap gekwetst .

Herstelt mss ook niet vliegensvlug omdat je het ook nooit rust gunt (denk dan bvb aan knipperen?) .

Hoe dikwijls dat ik 's morgens opsta met gezwollen (bovenste) oogleden om er de rest van de dag mee rond te lopen ...

Ik ken een vrouw die dat door een oogarts heeft laten doen en die liep 3 weken heel erg blauw rond . Nu zie je'r niks meer van maar 't ddurde ook langer dan dat ze gedacht had . Volgens mij is dat dikwijls zo : die chirurgen vinden dat allemaal precies 'piece of cake' maar als je nagaat moeten niet(zelfs nooit) zij maar wel 'wij' er achteraf mee rondlopen . En één dag langer is gewoon één dag teveel !

Hoe dikwijls hoor je van mensen niet 'je moet je zo niet aanstellen' maar als ze't zelf hebben is 't heel wat minder !

Eens de draadjes eruit zal dat wel een stuk sneller genezen denk ik :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

om eerlijk te zijn valt het eigenlijk niet echt mee qua pijn wel maar ik kijk de hele dag door een klein spleetje

en elke morgen zitten mijn ogen gewoon dicht en dat is niet echt fijn .Maar we gaan het dinsdag eens zien als de hechtingen eruit gaan .

Ja, zwelling kan wel erg zijn hé de eerste dagen, hoop dat het snel betert ermee, en eens die draadjes eruit zijn zal het vast ook al fijner aanvoelen! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo de draadjes zijn eruit en wat een verschil.....

ik heb een paar jaar terug mijn lijntjes laten tatoeëren en tja eigenlijk was dat niet

meer te zien maar nu zie ik ze weer.Blauw ben ik dus echt niet geweest wel wat dikker maar dat is

langzaam aan weg aan het trekken.Iedereen die ik gesproken heb die deze operatie hebben laten doen

zegt dat de draadjes verwijderen pijn doet maar bij mij was dat niet zo.Al bij al heb ik best wel op gezien tegen

deze operatie maar hij is me duizend procent mee gevallen .Indien er wat aan de hand is mag ik de chirurg

altijd bellen en indien er niets is moet ik eind maart even op controle;maar nu zit ik er aan te denken om

wat lijntjes rond mijn mond te laten opvullen met een filler en tja dat kan dan mooi tegelijk met die controle

natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn te lezen dat je operatie je zo goed is meegevallen! Moet wel erg geweest zijn als je je getatoeëerde lijntjes niet meer kon zien, goed dat dat ook is opgelost nu! Je ziet er vast al veel 'frisser' uit! :125: Geniet van je nieuwe aanblik! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto's moet ik nog plaatsen maar dat komt wel in orde .....

chirurg is Marc Nelissen van de Level4( http://www.plastischechirurg.be/ ) kliniek nu nog in Hasselt maar die gaan verhuizen

naar Zolder bij het circuit daar zijn ze met een nieuw pand bezig .....

indien je de onder of bovenkant laat doen kost het 1000 euro

laat je boven en benden doen kost het 1300 euro

dus is een makkelijke keuze voor mij dan doe mij maar onder en boven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikook,

Nou dat is heel mooi gedaan hoor! Echt een heel verschil! :35: En dat pas 7 d po! Mag je trots op zijn hoor! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zal zeker nog mooier worden, maar toch kun je je al vertonen hé, ondanks dat het nog maar een weekje terug is, sta versteld hoe mooi het er nu al uitziet! Leuk dat je straks weer make-up kunt gebruiken! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.