Ga naar inhoud

Mrt : 14 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nannie:

@femme b @Mrt zou ik ook eens mogen piepen in jullie album? 


@ femme ik heb die borstband ook besteld die jij hebt! Leuk om te lezen dat die zo comfortabel is en onopvallend zit! 

@ mrt die sportbh van Victoria secret is zo mooi!! 

Ja ik vind hem prachtig! Kan hem alleen niet dragen :( mijn pc had liever zonder beugel vermist de beugel op het litteken zou zitten en het litteken zou kunnen groter maken. 

Hij is ook wat aan de krappe kant :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrt ohjee wel goed dat Verdonck je daarop gewezen heeft! Maar misschien wel een toffe voor later dan! ;). Ga ik wel onthouden om zeker geen sportbh met beugels te kopen voor de littekens, goede tip! 

Haha ja ik vind het zo eng om nu al iets te gaan kopen omdat ik schrik heb dat het te klein gaat zijn (nu lijkt 't dan weer zo gigantisch als er niets is om te vullen. ) :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nannie:

@Mrt ohjee wel goed dat Verdonck je daarop gewezen heeft! Maar misschien wel een toffe voor later dan! ;). Ga ik wel onthouden om zeker geen sportbh met beugels te kopen voor de littekens, goede tip! 

Haha ja ik vind het zo eng om nu al iets te gaan kopen omdat ik schrik heb dat het te klein gaat zijn (nu lijkt 't dan weer zo gigantisch als er niets is om te vullen. ) :4:

 

Ja gelukkig! Geen beugels en geen voorgevormde sportbh’s van Verdonck :P en ze raden bij BBC de sportbh’s van de hunckenmoler aan! :) 

 

Oo voorhand een bh kopen is zo moeilijk! Ik wist dat van die beugel 2 dagen voor mijn verband eraf mocht dus meteen naar het stad gegaan. Bij mij leken mijn borstenzo klein en ik had de sportbh over het verband gepast en er was nog plaats in een 75C, zou nog een B kunnen gepakt hebben maar dat weigerde ik :P 

eens het verband eraf was was al snel  duidelijk dat die bh helemaal niet paste! Dus ik terug naar de winkel en had een verkoopster me geholpen. Ik had een totaal foute maat! Ik draag nu in alle sportbh’s dat ik heb een 70D :D 

dus mijn tip koop er niet teveel op voorhand en zorg ervoor dat je kan wisselen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/4/2018 om 01:00 zei Mrt:

 

Ja gelukkig! Geen beugels en geen voorgevormde sportbh’s van Verdonck :P en ze raden bij BBC de sportbh’s van de hunckenmoler aan! :) 

 

Oo voorhand een bh kopen is zo moeilijk! Ik wist dat van die beugel 2 dagen voor mijn verband eraf mocht dus meteen naar het stad gegaan. Bij mij leken mijn borstenzo klein en ik had de sportbh over het verband gepast en er was nog plaats in een 75C, zou nog een B kunnen gepakt hebben maar dat weigerde ik :P 

eens het verband eraf was was al snel  duidelijk dat die bh helemaal niet paste! Dus ik terug naar de winkel en had een verkoopster me geholpen. Ik had een totaal foute maat! Ik draag nu in alle sportbh’s dat ik heb een 70D :D 

dus mijn tip koop er niet teveel op voorhand en zorg ervoor dat je kan wisselen :D 

 

Thanks ga ik zeker doen, je tips zijn erg handig! Kga het nu bij eentje houden die ik al heb en dan als het verband eraf is kan ik idd hulp vragen dan ben ik zeker van de maat! Hoelang heb je het verband moeten dragen? (Ik ga ook bij BBC geopereerd worden) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Nannie:

 

Thanks ga ik zeker doen, je tips zijn erg handig! Kga het nu bij eentje houden die ik al heb en dan als het verband eraf is kan ik idd hulp vragen dan ben ik zeker van de maat! Hoelang heb je het verband moeten dragen? (Ik ga ook bij BBC geopereerd worden) 

 

Ik heb mijn verband 2 weken moeten dragen en de borstband moet ik nog tot week 8 :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13/4/2018 om 00:49 zei Mrt:

 

Hey! Het gaat heel goed met me! De afgelopen week vergat ik al dat ik een operatie heb gehad :P gelukkig waren mijn borsten er dan die me erop terecht wezen :D de laatste dagen wat pijn vanonder aan de borst en de aanhechting van mijn spieren aan mijn ribben. Ik vermoed van het indalen van de implantaten :) ik heb de borstband niet kunnen bestellen :( ik vond hem nergens terug. Zou je de link even kunnen doorsturen? 

De sportbh zoektocht was vreselijk! (Ik woon in Engeland dus een Hunkemöller was geen optie :() de eerste die ik kocht zat wel ok, alleen zaten de naden niet zo prettig dus ging op zoek naar een andere. ik heb zowat alle sportwinkels hier in 2 steden gedaan en niets dat me paste! Ik kan niets over mijn borst getrokken krijgen vermits dat een omtrek 70 toch net iets te krab is om over een D cup te krijgen! Big Bobbies problems :D uiteindelijk heb ik dezelfde bh nog eens gekocht (bij debenhams) vermits ik het al gewoon was :P is degenen van op mijn profielfoto :P heb er ook eentje van calvin klein gekocht maar heeft niet de maximale ondersteuning dus durf ik nog niet echt aan te doen. 

 

Ik had trouwens naar BBC gebeld met raad voor een goede sportbeha en daar raden ze de Hunkemöller aan. Ze hebben er een leuke met rits vanvoor, dat is echt heel praktisch heeft de mijne ook! 

 

Super leuk dat het eindelijk zover was! Zijn de eerste dagen wat meegevallen? 

Bij mij was er niet veel zwelling maar ze zijn toch echt wel kleiner geworden hoor! Of toch minder opgeblazen! 

 

Ik voeg je toe aan mijn album, wil jij mij ook even toevoegen? 

 

Hoi! ik heb momenteel een 75B, ik ben 1.68m lang en weeg ongv 58 kg. Ik zou graag eens willen weten hoe jouw situatie was voor de ingreep en hoe het momenteel is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Douloureuse:

Hoi! ik heb momenteel een 75B, ik ben 1.68m lang en weeg ongv 58 kg. Ik zou graag eens willen weten hoe jouw situatie was voor de ingreep en hoe het momenteel is? 

 

Hey! 

Ik had voor mijn operatie een grote 70A/ kleine 70B. Ik heb me afgelopen weekend maten opmeten en ik draag nu BH maat 65DD.

Ik ben 1m78 en weeg 54kilo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrt:

 

Hey! 

Ik had voor mijn operatie een grote 70A/ kleine 70B. Ik heb me afgelopen weekend maten opmeten en ik draag nu BH maat 65DD.

Ik ben 1m78 en weeg 54kilo. 

 

Ben je tevreden over je d cup in verhouding met je lichaam? ik ik heb een kleine b75 nu en zou graag naar een volle c willen gaan, maar wil dat dit nog natuurlijk oogt. Hoe is het resultaat bij jou qua postionering en hoogte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Douloureuse:

Ben je tevreden over je d cup in verhouding met je lichaam? ik ik heb een kleine b75 nu en zou graag naar een volle c willen gaan, maar wil dat dit nog natuurlijk oogt. Hoe is het resultaat bij jou qua postionering en hoogte? 

 

Ik vind het heel natuurlijk ogen en vind het echt bij mijn lichaam passen. Ik ben heel slank gebouwt dus ik dacht ook dat je meteen zou zien dat ze ‘vals’ zijn, maar gelukkig had ik een goede kont, bredere schouders waardoor het dus helemaal binnen het plaatje paste :) 

ik had van tervoren ook op een volle C cup gehoopt maar qua cupmaat is dit meer geworden op het zicht vind ik het gewoon een volle C :) ik vind de positionering perfect en ze zijn beide mooi gelijk ingedaald :) 

als je wilt voeg ik je toe aan mijn album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-5-2018 om 10:26 zei Mrt:

 

Ik vind het heel natuurlijk ogen en vind het echt bij mijn lichaam passen. Ik ben heel slank gebouwt dus ik dacht ook dat je meteen zou zien dat ze ‘vals’ zijn, maar gelukkig had ik een goede kont, bredere schouders waardoor het dus helemaal binnen het plaatje paste :) 

ik had van tervoren ook op een volle C cup gehoopt maar qua cupmaat is dit meer geworden op het zicht vind ik het gewoon een volle C :) ik vind de positionering perfect en ze zijn beide mooi gelijk ingedaald :) 

als je wilt voeg ik je toe aan mijn album? 

 

Echt fijn dat het voor u zo mooi is uitgekomen dan, ik ben ook erg slank dus heb er wel schrik voor maar moet dit nog bespreken met de arts. Ja ik heb ook gelukkig een goede kont, ben slank gebouwd maar wel heupen en wat schouders dus dat helpt al. Ik merk dat mijn borsten echt iets voller mogen, en ben er met de tijd meer en meer onzeker over geworden. Ja heel fijn! zou graag toegevoegd willen worden aan je album, waar kan ik die dan raadplegene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 14:51 zei Douloureuse:

Echt fijn dat het voor u zo mooi is uitgekomen dan, ik ben ook erg slank dus heb er wel schrik voor maar moet dit nog bespreken met de arts. Ja ik heb ook gelukkig een goede kont, ben slank gebouwd maar wel heupen en wat schouders dus dat helpt al. Ik merk dat mijn borsten echt iets voller mogen, en ben er met de tijd meer en meer onzeker over geworden. Ja heel fijn! zou graag toegevoegd willen worden aan je album, waar kan ik die dan raadplegene

 

Ik zal je toevoegen, ik weet niet goed hoe je eraan komt. Ik ga meestal via bladeren en dan fotoalbum, borstvergroting, maar vermits ik er al even niets meer heb in gepost. 

 

Is precies zoals het bij mij is. Ik heb vrouwelijke vormen, maar helaas geen borsten :p doordat ik die vormen had kon ik nog verrassend hoog in aantal cc’s gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 12-4-2018 om 19:51 zei femme b:

@MrtHey, alles ok met jou? En met de boobies? Ik ben ondertussen ook al 9 dagen po bij Verdonck en heb uitdeindelijk voor 295 cc motiva gekozen. Ik heb al eens gespiekt onder dat vreselijke drukverband en ze lijken wel groot, ik hoop dat ze wat kleiner worden na de zwelling. Heb je die borstband al besteld? Ik heb die witte besteld en hij zit super, is veel platter waardoor je hem bijna niet ziet zitten onder je kleding. Welke sportbeha’s heb je nog aangekocht? Ik kan alle tips wel goed gebruiken omdat ik er binnenkort zelf een moet aankopen. Zou in ook eens mogen piepen in jouw album? Als je wil voeg ik je ook toe aan mijn album. Groetjes x

 

 

@femme b @Mrt 

Hey! Zouden jullie het zien zitten mij ook toe te voegen aan jullie album? Ik word 18 juli geopereerd bij Dr Verdonck. Ik heb nu een kleine A en wil graag als resultaat naar een grote B, kleine C gaan. Ik twijfel op dit moment nog tussen 255 en 275 cc (motiva), wil ze zeker niet te groot, maar wil ook niet heel mijn leven denken 'had ik ze maar iets groter genomen'. Wat zijn jullie ervaringen? Vele zeggen me als je twijfelt, ga voor de grootste, maar zou toch graag ook eens jullie mening weten. Ik wil graag een heel natuurlijk resultaat. Ik ben 1m67 ongeveer en weeg 55kg. Dank jullie wel alvast!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei AnSofieC:

 

 

@femme b @Mrt 

Hey! Zouden jullie het zien zitten mij ook toe te voegen aan jullie album? Ik word 18 juli geopereerd bij Dr Verdonck. Ik heb nu een kleine A en wil graag als resultaat naar een grote B, kleine C gaan. Ik twijfel op dit moment nog tussen 255 en 275 cc (motiva), wil ze zeker niet te groot, maar wil ook niet heel mijn leven denken 'had ik ze maar iets groter genomen'. Wat zijn jullie ervaringen? Vele zeggen me als je twijfelt, ga voor de grootste, maar zou toch graag ook eens jullie mening weten. Ik wil graag een heel natuurlijk resultaat. Ik ben 1m67 ongeveer en weeg 55kg. Dank jullie wel alvast!!

 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Heb het wel al even niet meer geüpdatet :) 

 

ik twijfelde ook heel erg en heb uiteindelijk door invloed van mijn vriend en mama besloten om het toch een maatje kleiner te nemen en ik zeg nu nog steeds het had nog wel iets groter gemogen :p 

dus het klopt wel dat als je twijfelt je best de grootste neemt want je wordt het snel gewoon! ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Mrt en @femme b

 

Zou ik ook mogen meekijken in jullie album? Ik kreeg 300cc aangeraden, maar kan me het toch maar moeilijk voorstellen... 

Ik heb een smal bovenlichaam, wil een natuurlijk resultaat, maar je mag het ook wel zien.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag dames, 

 

ik heb op 8 december mijn eerste consultatie bij dokter Verdonck. Het idee van een borstvergroting is echter niet nieuw. Toen ik 21 was ben ik al eens geweest naar een plastische chirurg maar die zei me toen dat ik, indien ik kindjes wilde, het beste zou wachten tot na de geboorte van de kids. Sinds april ben ik voor het eerst mama geworden (8 jaar na mijn allereerste consult). Er komt zeker ook geen tweede dus wil ik nu, bijna 30, de borsten waar ik al altijd van gedroomd heb. Zoals ik het hier allemaal wat kan volgen ben ik bij Verdonkc wel aan het juiste adres. Ik wil graag natuurlijk uitziende borsten die passen bij mijn lichaam. Zijn jullie tevreden over het resultaat ? Heeft er iemand foto's die ik eens zou mogen zien ? Hoe hebben jullie het herstel ervaren (mogelijk om terug te gaan werken na 14 dagen?),... en 1001 andere vragen wil ik nig graag stellen

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @LDRV

 

Je moet even een voorsteltopic aanmaken zoals in de melding bovenaan het forum staat.

Dan kunnen wij jou beter helpen in je eigen topic.

 

Verder kun je ook de zoekbalk gebruik rechts bovenin en dan Verdonck intypen. Je komt dan veel operatieverslagen tegen. Ook wellicht een aantal openbare foto's. Als je in je voorsteltopic je huidige cupmaat (dus ook omvang) deelt dan kun je gericht zoeken en kunnen andere dames jou ook vinden. Foto's kijk van iemand met 80 omvang geeft een totaal ander beeld als je bijvoorbeeld zelf omvang 70 hebt ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.