Ga naar inhoud

Mrt : 14 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Na jaren mij onzeker te voelen over mijn borsten heb ik eindelijk de knoop doorgehad, ik heb alle moed bij elkaar gesprokkeld om mijn vriend en ouders te vertellen dat ik een borstvergroting wil!

 

Ik had altijd bang geweest voor hun reactie, maar ik ben nu op een leeftijd (23j) gekomen waarop ik mijn eigen verantwoordelijke beslissingen maak. 

 

Ik ben dan ook nog maar pas concrete info beginnen opzoeken.

En de nadelen opgezocht. 

Hier heb ik nog enkele vragen over. 

 

- Ik las al heel wat over implantaten voor het weefsel of achter. 

Als ik het zo lees dan heeft achter het weefsel toch veel meer voordelen (je kan borstvoeding geven, bij vervorming zullen de implantaten niet zichtbaar worden,...) 

waarom kiezen er dan toch nog veel vrouwen om het voor het weefsel te laten plaatsen?  Is dit enkel voor de pijn of heeft dit nog meer voordelen? 

 

- om de +/- 15jaar moeten de planten vervangen worden ivm kapselvorming. Is dit in alle gevallen nodig? Kunnen ze ook langer mee gaan en betaal je dan gewoon terug even veel als je eerste borstvergroting of is dit minder? 

 

- er is een kans dat er al na een jaar kapselvorming ontstaat, hebben er mensen hier al ervaring mee gebeurt het vaak of is dit eerder uitzonderlijk? 

 

- welke implantaten raden jullie aan? 

 

welke plastische chirurg raden jullie aan? (Ik woon in België) 

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring en gekenkt staat voor kwaliteit en waar ik nadien ook nog terecht kan voor nieuwe implantaten.

 

Ik las al verschillende goede ervaringen van de welness kliniek in Genk, toch lijkt me hun prijs eerder aan de lage kant te zijn, hoef ik me daar dan geen vragen bij te stellen? 

 

Alle tips zijn welkom!

 

Groetjes 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mrt welkom hier :)

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt en er voor gaat, fijn om te merken dat je je zo goed mogelijk wil voorbereiden :) 

 

Zelf heb ik dual-plane plaatsing (semi achter de spier). Maar bij vrouwen die een dikkere huid hebben of al wat weefsel van zichzelf plaatsen ze ook voor de spier. Beide hebben voor -en nadelen en ik heb vooral de indruk dat het vaak met de persoonlijke voorkeur van de chirurg te maken heeft :) het 1 is volgens mij niet slechter dan het ander algemeen gezien. 

Persoonlijk wou ik liever dual-plane ivm zichtbaarheid van de randen en een natuurlijkere bovenkant van de borst omdat de spier de prothese wat platduwt (al kan je dit voor de spier ook verkrijgen door bv een anatomische prothese ed)

 

Zelf ben ik in de Wk geopereerd door dr. Van Zele. Ben 10 weken ver nu en tot hiertoe geen klachten. De consultaties lopen wel eens uit en je hebt niet het gevoel dat je daar een uur lang je leven kan gaan vertellen, maar op zich wist ik wel wat ik moest weten :D 

Een vriendin van me heeft vroeger samengewerkt met deze chirurg en had hem heel enthousiast aanbevolen. Zonder haar inside info zouden de lage prijzen mij ook afgeschrikt hebben en denk ik zelfs dat ik er niet eens op consultatie zou gegaan zijn :D Ik ben geen fan van hun website vol vlotte marketing maar goed elk zen ding :) In de kliniek zelf heb ik nooit een ongemakkelijk gevoel gehad qua té commercieel zijn. Ze wouden me zelfs geen post-operatieve bh verkopen omdat ik nog een verband had en de maat nog te moeilijk te bepalen was. Terwijl ik had verwacht dat er dure bh’s en dure zalfjes en allerhande gingen aangeboden worden :D 

 

Over de prothese’s die ze gebruiken ben ik ook geen opvallend slechte dingen te weten gekomen na wat google werk. Dus lijkt me ook oké. 

 

Succes met je zoektocht! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrt:

@Eecc15il bedankt voor je reactie! 

 

Van een dual-plane plaatsing had ik nog niet gehoord! Is het ook mogelijk om hier borstvoeding met te geven? 

 

Goed om te weten!

Moest je verschillende gesprekken voeren en was de arts hierbij aanwezig?  

Als men spreekt over achter de spier bedoelen ze meestal dual-plane, dat is gedeeltelijk achter de spier. Volledig erachter wordt bijna niet meer gedaan denkik. 

 

De gesprekken zijn altijd enkel met de chirurg. Je betaalt 30€ denk ik voor je eerste consult (online booken  en betalen dan is het goedkoper) en ik denk dat je dan ook een tweede keer kosteloos mag teruggaan voor een tweede keer passen of extra vragen.

Na je operatie zijn al je controles gratis. Ik wou sneller gaan dan eerst gepland omdat ik op vakantie ging en kon er na een week bij genomen worden. (Er was niks dringend ofzo dus zeker snel genoeg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il 

van dr van zele lees ik precies wel wat goede dingen! 

Ik kom er echt niet uit... De ene keer denk ik oh dat lijkt me wel een goede tot je er weer klachten van leest... 

 

Bij mij is het ook een redelijk drukke periode. In maart verhuis ik naar het buitenland, had het graag voordien gehad maar wil niet snel snel een beslissing maken en zou het wel echt in BE willen doen

 

Ik vind wel alle namen van de pc niet op de WK... Of kijk ik er over? 

 

Ben ook aan het twijfelen tussen dr Verdonck. Hij opereerde ook in de WK. 

 

Heb je er lang last van gehad? Kwestie dat ik eigenlijk ook wel wat spulletjes moet kunnen weg zetten in men nieuwe huisje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrt,

 

Ik heb 2 febr. mijn bv bij Verdonck in zijn eigen kliniek in Diest. Ontzettend vriendelijke man en zeker de moeite om eens op consult te gaan.

Ik denk dat je in je achterhoofd moet houden dat bij elke pc wel eens iets mis kan gaan.

Zo lees je soms ook enkele dingen over Verdonck. Maar denk er dan ook aan dat deze pc ongeveer 1000 bv's per jaar doet. Dus de kans dat het mis gaat is relatief klein.

 

Mij heeft het in ieder geval niet tegengehouden om bij hem een bv te doen. Omdat het een erg kundig man is, je goede uitleg krijgt, en ik van veel meiden hier hoor dat de nazorg bij hem erg prettig is.

Wel moet je er bij hem rekening mee houden dat hij niet snel te groot plaatst. Maar meer van het natuurlijke is.

 

Wat betreft het inpakken van je huisje... of nou ja de spullen hiervan. Houdt er echt rekening mee dat je 6 wkn niet te zwaar mag tillen, of met je ellebogen boven je schouders mag. En zo zijn en nog wat dingen waar je echt op moet letten. Houdt je dus ook echt aan het advies wat je pc geeft, die geeft hij niet voor niets ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks 

 

Het grote verhuiswerk gaat mijn vriend doen, ik zou enkel de kasten wat moeten inladen na de eerste week en anders blijft alles maar wat langer in dozen staan.

 

tot gisteren was ik overtuigd om een afspraak bij Verdonck te maken voor een consult. 

Maar las vandaag verhalen over ongelijke borsten,... Krijg ik wel wat schrik van, maar helaas weet ik niet heel het verhaal. Misschien hadden deze vrouwen dit al en was het toch niet helemaal weg te werken...? Die info ontbreekt wat en er is altijd wel risico. Heb alleen wat bang dat het bij mij zou voorvallen en ik dan eigenlijk gewaarschuwd zou zijn... 

 

Ik hou er net van dat hij minder cc plaatst! Weet ik dat ik niet met te grote borsten naar buiten ga! Ik weg met mijn 1m78 maar 54 kilo dus een stel te grote boobies zou een gek zicht zijn! :P 

 

Zijn er lange wachttijden bij Verdonck? 

Voor hoeveel cc ga jij en welke protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch echt proberen je aan de adviezen van de pc te houden, je moet in je achterhoofd houden dat je deze boobs min. 10 tot 15 jaar gaat dragen. En wanneer je te snel alles weer gaat doen, makkelijker complicaties kunt krijgen.

 

1 uur geleden zei Mrt:

tot gisteren was ik overtuigd om een afspraak bij Verdonck te maken voor een consult. 

Maar las vandaag verhalen over ongelijke borsten,... Krijg ik wel wat schrik van, maar helaas weet ik niet heel het verhaal. Misschien hadden deze vrouwen dit al en was het toch niet helemaal weg te werken...? Die info ontbreekt wat en er is altijd wel risico. Heb alleen wat bang dat het bij mij zou voorvallen en ik dan eigenlijk gewaarschuwd zou zijn...

 

 

Dat is dus precies wat ik bedoel, soms weet je niet alle voor informatie, elke pc heeft soms wel eens iemand waarbij het niet helemaal goed gaat. Vaak is dat gewoon dikke vette pech.

 

En ik schrijf dit ook zeker niet om je te overtuigen dat je naar Verdonck moet gaan.

Een consult kan altijd en zou ik ook zeker aanraden te doen bij meerdere artsen zodat je ook kunt vergelijken. Het gaat erom dat je een goed gevoel hebt bij de pc waar je heen gaat.

En je kunt je zorg hierover natuurlijk ook met hun bespreekbaar maken.

 

Ik ga zelf voor de Mentor rond 375cc, ik ben 169 en 64kg

Bij Verdonck kun je geloof ik wel vrij snel terecht, maar omdat ik rekening moest houden met mijn werk had ik mijn operatie 2 maanden vooruit gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks

 

Ik ga me sowieso wel aan de adviezen houden! :) 

 

Voorlopig heb ik enkel het gevoel dat ik bij hem op consult wil, dus misschien moet ik het maar gewoon doen. Daarna ga ik pas een goed zicht krijgen of ik het bij hem wil laten doen of niet. 

 

Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoeveel het kost? 

Heb van hem prijzen gelezen tussen de 3300 en 4500 euro klopt dit? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal! 

 

Woensdag was het eindelijk zo ver, ik kreeg eindelijk de mooie borsten waar ik zo lang op gewacht had!

Ik kreeg 295cc en 315cc motiva. Ik had een klein verschilletje in mijn borst dat ik nu dat ik toch onder het mes ging, graag weg had.

 

Vol vertrouwen ging ik naar BBC waar ik in de ochtend geopereerd werd. De operatie verliep heel vlot en iedereen was heel vriendelijk en wilt je zo goed mogelijk gerust stellen. 

Het vertrek verliep iets minder vlot. Ik was al even nuchter en kon me moeilijk voortbewegen zonder flauw te vallen. Eens ik thuis, een pijnstiller nam en iets at voelde ik me al een stukje beter en kon ik mijn roes verder uitslapen. 

Helaas kreeg ik al snel terug last van de pijn. Waardoor ik niet genoeg had aan dafalgan en ben overgestapt naar zaldiar. Hier voelde ik me beter bij! 

 

De eerste dag kon ik zo goed als niets zelf. Ik moest recht geduwd worden, mijn kleren kon ik niet zelf aandoen, maar dit lukte me al zelf na dag 2! Gelukkig! 

 

Dr Verdonck had me gewaarschuwd dat dag 2 en 3 de zwaarste dagen gingen zijn. Dag 2 was goed begonnen maar heel pijnlijk geëindigd. Door het goede begin wilde in terug overstappen naar de dafalgan, waardoor ik terug heel veel pijn voelde vanaf de namiddag. Pas tegen slapenstijd kreeg ik de pijn wat onder controle. Lesje geleerd dus ik ga terug verder met de zaldiar! :D 

dag 3 voel ik me al veel beter! Desondanks dat ik moe ben door de zware pijnstillers. 

 

Ik ben zo benieuwd hoe mijn borsten er nu uitzien! Op het eerste zicht lijken ze nog steeds klein. Maar ik vermoed dat dit komt doordat ze plat geduwd worden door de borstband enzovoort. 

 

Iemand die me toevallig wat resultaten kan tonen hoe het bij hun is met 295/315cc? 

Ik had voordien een 70A. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrt Leuk om te lezen dat je operatie goed verlopen is. Hoe gaat het ondertussen met jou? Ik zal op 3/4 geopereerd worden door Dr Verdonck, ik twijfel tussen 295 en 315cc. Mag je in het begin niet even piepen naar je borsten? Ik kan me goed voorstellen dat je benieuwd bent. Hoe lang moet je die borstband aanhouden? Krijg je ook meteen een sportbeha aan? Veel succes met je herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b

 

ik ben ondertussen 5 dagen na mijn operatie. Alles begint al net iet vlotter te gaan. Recht zitten kan ik zelfstandig, mijn kleren aandoen, me wassen aan de lavabo begint ook eindelijk wat te lukken. 

Ik heb nog steeds veel pijn, maar krijg de indruk dat de pijnstillers niet zo veel meer helpen voor de pijn. (Meer spierpijnen of dat ik iets voel drukken tegen mijn borstbeen,...) ik ben dus mijn pijnstillers stilletjes aan aan het afbouwen.

 

tussen 395 en 315 cc zit niet zo heel veel verschil (1cm). Ik had origineel voor de 295 gekozen omdat als je een gewatteerde BH aanhebt dit er ook nog bij komt wat dan op de 315cc uitkomt. 

Ik heb niet gepiept :D alles zit zo goed ingepakt dat ik er niet durf aan te komen :P en het resultaat dat je dan zal zien zal toch niet zo mooi zijn dan dat je het zal willen :D Dus ik heb nog even geduld tot over 2 weken! 

 

Het verband en de borstband moet je 2 weken aanhouden tot de draadjes verwijderd zijn. Dat kan je bij BBC laten doen en eventueel daar een sport BH/ post operatieve BH kopen. 

Ik ga het bij de huisarts laten doen en heb men sport BH op voorhand gekocht. (Nu enkel hopen dat hij past) :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrt Hey hoe gaat het ondertussen met jou? We zijn weer enkele dagen verder. Heb jij voor de ergonomix of progressive plus gel gekozen? Ik ben deze week nog langs geweest en hij raadde me 295cc aan en progressive plus omdat dit mooi tussen appel en peer vorm in zit. Ben behoorlijk wat volume verloren bovenaan na mijn borstvoeding. Welke sportbeha heb je gekocht? Valt die borstband wat mee? 8 weken lijkt me heel lang en niet zo makkelijk om te verbergen die band. Nog een vlot herstel toegewenst. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b 

Het gaat al heel wat beter! Na dag 7 voelde ik me eindelijk beter, gisteren voor het eerst wat gekookt en gekuist, maar vrees net iets te veel gedaan waardoor de wondjes wat pikte en ik steken in mijn linkse borst kreeg. 

Deze is duidelijk nog niet even ver in het herstelproces dan mijn rechtse. :P

Vandaag weer een goede dag, maar besloten om net niet zo ver te gaan als gisteren :D 

 

Ik heb de ergomix gekregen.

Mijn borsten waren desondanks het kleine formaat mooi volumues vanboven, waardoor de ergomix het mooiste zou passen bij mijn borsten. 

 

 De borstband heeft me de eerste 7 dagen vreselijk gestoord! Het spande zo hard! Nu voel ik hem niet meer. Ik moet hem zelfs bijna harder gaan aanspannen... 

Ik ben er niet zo uit of die borstband ook nog eens 6 weken moet gedragen worden, wou ik mijn papieren nog eens voor lezen en naar dr Verdonck voor bellen. De 2 weken is niet voldoende maar 8 is wel heel lang... hij valt inderdaad niet zo goed te camoufleren.

 

Deze sportbeha ligt klaar in maatje 70C! :D Hopelijk past hij! 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrt:

@femme b 

Het gaat al heel wat beter! Na dag 7 voelde ik me eindelijk beter, gisteren voor het eerst wat gekookt en gekuist, maar vrees net iets te veel gedaan waardoor de wondjes wat pikte en ik steken in mijn linkse borst kreeg. 

Deze is duidelijk nog niet even ver in het herstelproces dan mijn rechtse. :P

Vandaag weer een goede dag, maar besloten om net niet zo ver te gaan als gisteren :D 

 

Ik heb de ergomix gekregen.

Mijn borsten waren desondanks het kleine formaat mooi volumues vanboven, waardoor de ergomix het mooiste zou passen bij mijn borsten. 

 

 De borstband heeft me de eerste 7 dagen vreselijk gestoord! Het spande zo hard! Nu voel ik hem niet meer. Ik moet hem zelfs bijna harder gaan aanspannen... 

Ik ben er niet zo uit of die borstband ook nog eens 6 weken moet gedragen worden, wou ik mijn papieren nog eens voor lezen en naar dr Verdonck voor bellen. De 2 weken is niet voldoende maar 8 is wel heel lang... hij valt inderdaad niet zo goed te camoufleren.

 

Deze sportbeha ligt klaar in maatje 70C! :D Hopelijk past hij! 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Mrt oeps je bent teruggefloten geweest door je borsten als je te veel inspanning doet :o. Als vrouw lijkt het me inderdaad niet evident om helemaal niets te doen maar doe maar lekker rustig aan, is beter voor je herstel! Heb je de borstenband bij Verdonck besteld want ik had hier op het forum over eentje gelezen die super zou zijn van het merk buidelmuis. Ik denk dat ik er 2 ga bestellen een witte en zwarte of is dit een beetje gek? Ik denk dat dat beter zal combineren met kledij. Ik had het op mijn vragenlijst gezet en hij zei 8 weken, blijkbaar hebben protheses de gewoonte om naar boven te kruipen naar het sleutelbeen toe, de borstband zal dit tegenhouden. Indien ze naar boven kruipen moet je opnieuw onder het mes. Vindt ik wel gek want van sommige hier op het forum hoor je dat ze geen borstband moeten dragen ...

wauw die beha is prachtig, wat een goede keuze :wub:. Nu kan je lekker beginnen af te tellen naar het dragen van je sportbeha. Geniet van je weekend x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b Inderdaad, ze hadden er genoeg van!

vandaag moet er dus maar voor mij gekookt worden :D 

 

Oh dat is een tegenvaller, nog 6 weken. Dacht dat als ze wat ingedaald waren de borstband weg mocht, maar had het nog niet concreet gevraagd. Nu ja als het moet doe ik het gewoon... even nog ‘afzien’ voor mooie borsten kan er wel bij! :) 

 

 Oh wist niet dat je zo ook ergens ander kon kopen! Ik heb een zwarte van bij Verdonck. een witte zou ik ook wel willen! Als je het dan toch 8 weken aan moet is het helemaal niet gek! De borstband zit onder je oksel dus die kan ook wel af en toe een wasbeurt gebruiken :P 

 

hehe ja en nadien terug gaan shoppen voor sport bh’s. Kan er niet genoeg hebben voor 6 weken! :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@MrtHey, alles ok met jou? En met de boobies? Ik ben ondertussen ook al 9 dagen po bij Verdonck en heb uitdeindelijk voor 295 cc motiva gekozen. Ik heb al eens gespiekt onder dat vreselijke drukverband en ze lijken wel groot, ik hoop dat ze wat kleiner worden na de zwelling. Heb je die borstband al besteld? Ik heb die witte besteld en hij zit super, is veel platter waardoor je hem bijna niet ziet zitten onder je kleding. Welke sportbeha’s heb je nog aangekocht? Ik kan alle tips wel goed gebruiken omdat ik er binnenkort zelf een moet aankopen. Zou in ook eens mogen piepen in jouw album? Als je wil voeg ik je ook toe aan mijn album. Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei femme b:

@MrtHey, alles ok met jou? En met de boobies? Ik ben ondertussen ook al 9 dagen po bij Verdonck en heb uitdeindelijk voor 295 cc motiva gekozen. Ik heb al eens gespiekt onder dat vreselijke drukverband en ze lijken wel groot, ik hoop dat ze wat kleiner worden na de zwelling. Heb je die borstband al besteld? Ik heb die witte besteld en hij zit super, is veel platter waardoor je hem bijna niet ziet zitten onder je kleding. Welke sportbeha’s heb je nog aangekocht? Ik kan alle tips wel goed gebruiken omdat ik er binnenkort zelf een moet aankopen. Zou in ook eens mogen piepen in jouw album? Als je wil voeg ik je ook toe aan mijn album. Groetjes x

 

Hey! Het gaat heel goed met me! De afgelopen week vergat ik al dat ik een operatie heb gehad :P gelukkig waren mijn borsten er dan die me erop terecht wezen :D de laatste dagen wat pijn vanonder aan de borst en de aanhechting van mijn spieren aan mijn ribben. Ik vermoed van het indalen van de implantaten :) ik heb de borstband niet kunnen bestellen :( ik vond hem nergens terug. Zou je de link even kunnen doorsturen? 

De sportbh zoektocht was vreselijk! (Ik woon in Engeland dus een Hunkemöller was geen optie :() de eerste die ik kocht zat wel ok, alleen zaten de naden niet zo prettig dus ging op zoek naar een andere. ik heb zowat alle sportwinkels hier in 2 steden gedaan en niets dat me paste! Ik kan niets over mijn borst getrokken krijgen vermits dat een omtrek 70 toch net iets te krab is om over een D cup te krijgen! Big Bobbies problems :D uiteindelijk heb ik dezelfde bh nog eens gekocht (bij debenhams) vermits ik het al gewoon was :P is degenen van op mijn profielfoto :P heb er ook eentje van calvin klein gekocht maar heeft niet de maximale ondersteuning dus durf ik nog niet echt aan te doen. 

 

Ik had trouwens naar BBC gebeld met raad voor een goede sportbeha en daar raden ze de Hunkemöller aan. Ze hebben er een leuke met rits vanvoor, dat is echt heel praktisch heeft de mijne ook! 

 

Super leuk dat het eindelijk zover was! Zijn de eerste dagen wat meegevallen? 

Bij mij was er niet veel zwelling maar ze zijn toch echt wel kleiner geworden hoor! Of toch minder opgeblazen! 

 

Ik voeg je toe aan mijn album, wil jij mij ook even toevoegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mrt:

 

Hey! Het gaat heel goed met me! De afgelopen week vergat ik al dat ik een operatie heb gehad :P gelukkig waren mijn borsten er dan die me erop terecht wezen :D de laatste dagen wat pijn vanonder aan de borst en de aanhechting van mijn spieren aan mijn ribben. Ik vermoed van het indalen van de implantaten :) ik heb de borstband niet kunnen bestellen :( ik vond hem nergens terug. Zou je de link even kunnen doorsturen? 

De sportbh zoektocht was vreselijk! (Ik woon in Engeland dus een Hunkemöller was geen optie :() de eerste die ik kocht zat wel ok, alleen zaten de naden niet zo prettig dus ging op zoek naar een andere. ik heb zowat alle sportwinkels hier in 2 steden gedaan en niets dat me paste! Ik kan niets over mijn borst getrokken krijgen vermits dat een omtrek 70 toch net iets te krab is om over een D cup te krijgen! Big Bobbies problems :D uiteindelijk heb ik dezelfde bh nog eens gekocht (bij debenhams) vermits ik het al gewoon was :P is degenen van op mijn profielfoto :P heb er ook eentje van calvin klein gekocht maar heeft niet de maximale ondersteuning dus durf ik nog niet echt aan te doen. 

 

Ik had trouwens naar BBC gebeld met raad voor een goede sportbeha en daar raden ze de Hunkemöller aan. Ze hebben er een leuke met rits vanvoor, dat is echt heel praktisch heeft de mijne ook! 

 

Super leuk dat het eindelijk zover was! Zijn de eerste dagen wat meegevallen? 

Bij mij was er niet veel zwelling maar ze zijn toch echt wel kleiner geworden hoor! Of toch minder opgeblazen! 

 

Ik voeg je toe aan mijn album, wil jij mij ook even toevoegen? 

@Mrt wat een prachtig resultaat, hier mag je super fier op zijn hoor, WoW :wub: .

hieronder kan je alvast de link terugvinden:

https://www.google.be/search?q=bosrstband+postoperatief&client=safari&hl=nl-be&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-x_OEk7faAhWosaQKHWQqBpoQ_AUIDygB&biw=375&bih=553#imgrc=LS-azU9ND9n2dM:

Dat is goed dat ze starten met het indalen, dan zal je het uiteindelijke resultaat binnenkort zien, spannend. 

Was die mooie sportbeha van Victoria secret niet comfy? Ik ga dit weekend al eens kijken bij Hunkemöller en Hema. Woon je in de UK? 

Super om te horen dat ze een beetje afnemen, momenteel zitten ze samengeperst in dat drukverband ... pfff ik tel de dagen af...

Amai de eerste dagen waren pittig, serieus afzien nu heb ik enkel nog veel last in mijn rug vnl. in de auto.

ik heb je ook toegevoegd.

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei femme b:

@MrtHey, alles ok met jou? En met de boobies? Ik ben ondertussen ook al 9 dagen po bij Verdonck en heb uitdeindelijk voor 295 cc motiva gekozen. Ik heb al eens gespiekt onder dat vreselijke drukverband en ze lijken wel groot, ik hoop dat ze wat kleiner worden na de zwelling. Heb je die borstband al besteld? Ik heb die witte besteld en hij zit super, is veel platter waardoor je hem bijna niet ziet zitten onder je kleding. Welke sportbeha’s heb je nog aangekocht? Ik kan alle tips wel goed gebruiken omdat ik er binnenkort zelf een moet aankopen. Zou in ook eens mogen piepen in jouw album? Als je wil voeg ik je ook toe aan mijn album. Groetjes x

@femme b zou ik ook een kijkje in je album mogen nemen? Ik wil ook denk ik voor de plus gaan. Twijfel nog wel tussen 295 cc en de 315 cc. Heb 24 april mijn 2e consult. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei femme b:

@Mrt wat een prachtig resultaat, hier mag je super fier op zijn hoor, WoW :wub: .

hieronder kan je alvast de link terugvinden:

https://www.google.be/search?q=bosrstband+postoperatief&client=safari&hl=nl-be&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-x_OEk7faAhWosaQKHWQqBpoQ_AUIDygB&biw=375&bih=553#imgrc=LS-azU9ND9n2dM:

Dat is goed dat ze starten met het indalen, dan zal je het uiteindelijke resultaat binnenkort zien, spannend. 

Was die mooie sportbeha van Victoria secret niet comfy? Ik ga dit weekend al eens kijken bij Hunkemöller en Hema. Woon je in de UK? 

Super om te horen dat ze een beetje afnemen, momenteel zitten ze samengeperst in dat drukverband ... pfff ik tel de dagen af...

Amai de eerste dagen waren pittig, serieus afzien nu heb ik enkel nog veel last in mijn rug vnl. in de auto.

ik heb je ook toegevoegd.

groetjes x

@Mrt zou ik ook een kijkje bij jou in je album mogen nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.