Ga naar inhoud

330cc of 380cc - twijfel....


Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Vinorosso:

ben je bang voor de pijn?

Nee heb 3 kids dus pijn kan ik wel hebben:P 

meer de zenuwen omdat ik niet weet wat komen gaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik zou voor 380 gaan, het verschil is 50 cc en dat is net zo heel schokkend toch, kijk eens in mijn album, ik heb 305 cc en heb spijt dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb wel iets grover postuur dus valt misschien minder op. Het hangt ook van de arts af wat hij zij aandurft, dr Nio durft vaak groter aan dan anderen dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Linda37:

Hoi! Ik zou voor 380 gaan, het verschil is 50 cc en dat is net zo heel schokkend toch, kijk eens in mijn album, ik heb 305 cc en heb spijt dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb wel iets grover postuur dus valt misschien minder op. Het hangt ook van de arts af wat hij zij aandurft, dr Nio durft vaak groter aan dan anderen dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

 

Ik vind je een heel mooie maat hebben. Ik ben zelf lang en dun dus dat vind ik dan ook wel weer anders. + dat ik gewoon echt niet te groot wil/durf. 

 

Welk profiel heb jij gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Blijft altijd lastig 

Ik heb 370 en 440 Door borst verschil

Ben zelf 60 kilo en 178 zit nu op een F75 had van mij echt niet groter gehoeven omdat ik zelf slank ben word het extreem nep dit is nog net mooi maar dat is wat ik zelf vind het blijft en gok met cc en welke maat je krijgt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linda37:

Hoi! Ik zou voor 380 gaan, het verschil is 50 cc en dat is net zo heel schokkend toch, kijk eens in mijn album, ik heb 305 cc en heb spijt dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb wel iets grover postuur dus valt misschien minder op. Het hangt ook van de arts af wat hij zij aandurft, dr Nio durft vaak groter aan dan anderen dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

 

Hi Linda,

Hoe kom ik in jouw fotoalbum? Ik zie het niet zo haha..... (ligt 100% zeker aan mij)

Ik ga nog even bellen met de kliniek vandaag. Door de zenuwen ben ik heel veel info gewoon vergeten op te slaan en wil ik graag toch nog even bevestiging over mijn keuze. Ik wil zelf niet heel groot hoor. Grote C, kleine D is echt ruim voldoende voor mij. Zit jij daar nu aan? En waar zat je voor de operatie op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei mamapower:

Blijft altijd lastig 

Ik heb 370 en 440 Door borst verschil

Ben zelf 60 kilo en 178 zit nu op een F75 had van mij echt niet groter gehoeven omdat ik zelf slank ben word het extreem nep dit is nog net mooi maar dat is wat ik zelf vind het blijft en gok met cc en welke maat je krijgt 


Het is zeker lastig. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk blijft het altijd een verrassing hoe het er exact uit gaat zien maar een indicatie is wel fijn. De arts heeft mij verzekerd dat het een grote C, kleine D wordt zoals ik had gevraagd. Dus daar ga ik maar vanuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
13 minuten geleden zei Stevie1985:


Het is zeker lastig. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk blijft het altijd een verrassing hoe het er exact uit gaat zien maar een indicatie is wel fijn. De arts heeft mij verzekerd dat het een grote C, kleine D wordt zoals ik had gevraagd. Dus daar ga ik maar vanuit.

 

Mijn pc heeft 3 maten besteld en tijdens de operatie gekeken welke maat het beste was misschien is dit ook bespreekbaar bij die van jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linda37:

Ík heb c cup nu, mijn album is gewoon openbaar en kun je zien als je op mijn proefiel klikt

Ik denk dat ik nog geen premium member was want nu zie ik het ineens staan. Mooi hoor! En ik vind ze echt wel groot! Dus ik hou het toch bij 330cc. Ik denk dat dat prima is voor mij ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mamapower:

 

Mijn pc heeft 3 maten besteld en tijdens de operatie gekeken welke maat het beste was misschien is dit ook bespreekbaar bij die van jou

Ik denk zelf dat ik het hou bij 330cc. We hebben 380 ook geprobeerd maar dat was ook behoorlijk groot. Zeker aan de bovenkant. En waar ik dat echt super mooi vind bij anderen zie ik dat voor mijzelf gewoon niet. Ik heb een fijne uitleg gehad van @best_boobie en ik kan me nu neerleggen bij mijn eerdere beslissing :) De arts heeft mij niet voor niets deze maat geadviseerd bij mijn wensen dus daar moet ik op vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
17 minuten geleden zei Stevie1985:

Ik denk zelf dat ik het hou bij 330cc. We hebben 380 ook geprobeerd maar dat was ook behoorlijk groot. Zeker aan de bovenkant. En waar ik dat echt super mooi vind bij anderen zie ik dat voor mijzelf gewoon niet. Ik heb een fijne uitleg gehad van @best_boobie en ik kan me nu neerleggen bij mijn eerdere beslissing :) De arts heeft mij niet voor niets deze maat geadviseerd bij mijn wensen dus daar moet ik op vertrouwen.

 Heel goed

 

En vaak zullen We over een paar jaar toch weer onder het mes gaan zeggen wel dat ze levens langs mee gaan maar daar geloof ik niet zoveel van en dan moet je toch weer meer cc nemen om alles op te vullen 

 

Wat ik wel als tip wil meegeven ik zou voor een extra bh kiezen  als de ene in de was zit kun je andere aan doen niks zo lekker als je lekker hebt gedoucht schonen bh aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Linda37:

High profile, er was geen extra high anders had ik dat gedaan

Van hydrogel bestaat er idd geen extra high profile. Van alle siliconenimplantaten wel.
Niet dat dat een reden moet zijn om siliconen te nemen, dat bedoel ik niet. Maar wil maar aangeven waarom jij zegt dat er geen extra high profile was :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 16-3-2018 om 16:02 zei Auks:

Hoi @Stevie1985,

 

Ik had ook een kleine B ( 70B ) met enkel volume onderin. 169cm en ook kledingmaat 36.

Het is een beetje afhankelijk welk merk prothese je neemt en hoeveel projectie deze hebben.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor Mentor 400cc High Profile dual plane geplaatst.

Dacht in eerste instantie te gaan voor 300cc, na eerste consult werd dit al weer 350cc en uiteindelijk dus uitgekomen op 400 omdat ik net als jij graag mooie boobs heb die liever iets groter zijn als iets te klein. Vandaag 6 wkn po en ze worden steeds natuurlijker, dus je krijgt steeds meer het idee van; heeft zij nu gewoon geluk gehad of heel iemand een handje geholpen? ;)

Mocht je willen, ik heb een album, dan kun je als je wilt even kijken.

 

Zoals @e.e.f. zegt BB is erg goed in het aangeven waar je ongeveer op uit gaat komen en wat mooi bij je past.

 

X

 

 

Hoi @Auks,

 

zou ik misschien in jouw album mogen kijken? Ik twijfel tussen 430 en 485cc. Ik word op 11 juni geopereerd. Ik ben bang dat het met die 485 te groot wordt. Ik wil uitkomen op een DD pf kleine E, maar zeker niet op een F. Ik ben 168 en weeg 60 kilo. Verder best brede schouders, dus dat kan dan wel weer wat hebben. Nu heb ik een platte B. 

 

Dank je wel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.