Ga naar inhoud

330cc of 380cc - twijfel....


Aanbevolen berichten

Op 3 april ga ik onder het mes. Nu heb ik mijn consult gehad en heb ik twee maten ‘gepast’. De 330cc en 380cc. De arts gaf aan dat hij van een 330cc een mooie volle cup kon maken die er natuurlijk uitzag en dat 380cc aan de grote kant zou zijn omdat ik vrij smal ben. Ik heb nu een kleine B cup en ben nu gegaan voor de 330cc dual plane. Daar krijg ik uiteindelijk een kleine D cup mee. Ik twijfel nu of dit niet te klein is en of ik niet voor de 380cc zou moeten gaan. Uiteindelijk wil ik geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Ik heb een zoontje gehad en daardoor zijn mijn borsten wat leeggelopen. Gelukkig zijn ze nog mooi van vorm en niet gaan hangen. Maar ze zijn klein en waar ik eerst een grote B cup had en de verhoudingen mooi waren word ik er nu vooral heel ongelukkig van. Ik wil gewoon weer terug naar mooie volle ronde borsten. Ik vraag me nu af hoe groot het verschil in werkelijkheid nu is tussen 330cc en 380cc. Wie kan ervaringen delen met mij? Ik wil geen mega borsten maar ik vind het ook zonde van mijn geld als ik met te kleine borsten de deur uitloop.... Ik draag kledingmaat 36 en ben 1.68m lang, misschien nuttig om te vermelden.... Super bedankt voor jullie antwoorden!^_^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Stevie1985,

 

Ik had ook een kleine B ( 70B ) met enkel volume onderin. 169cm en ook kledingmaat 36.

Het is een beetje afhankelijk welk merk prothese je neemt en hoeveel projectie deze hebben.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor Mentor 400cc High Profile dual plane geplaatst.

Dacht in eerste instantie te gaan voor 300cc, na eerste consult werd dit al weer 350cc en uiteindelijk dus uitgekomen op 400 omdat ik net als jij graag mooie boobs heb die liever iets groter zijn als iets te klein. Vandaag 6 wkn po en ze worden steeds natuurlijker, dus je krijgt steeds meer het idee van; heeft zij nu gewoon geluk gehad of heel iemand een handje geholpen? ;)

Mocht je willen, ik heb een album, dan kun je als je wilt even kijken.

 

Zoals @e.e.f. zegt BB is erg goed in het aangeven waar je ongeveer op uit gaat komen en wat mooi bij je past.

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Stevie1985:

Dank je wel @e.e.f.! Ik wacht af^_^

Als je me even een pb wilt sturen, dan vind ik dat makkelijker reageren (hoef ik niet een topic terug te lezen, maar enkel een pb :)
Wat je me even moet vermelden is je huidige cupmaat, postuur (evt aangevuld met foto's van je huidige situatie)
Verder de pc die je gaat opereren, en alle gegevens van de prothesen :) (merk, profile en aantal cc)
Als je me dat in pb stuurt, dan kan ik er naar kijken en zal ik een schatting maken wat het wordt met het een of het ander, of aangeven of er veel verschil tussen zit of niet.
Je huidige cupmaat moet wel volledig zijn, dus zowel de omvangsmaat als de cup :)

 

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denk ik toch luisteren naar het advies van de chirurg, helemaal als je tenger bent. Het moet wel op je borstkas passen en het is echt niet fijn als je armen steeds tegen de zijkanten van je borsten aankomen omdat ze te groot voor je lichaam zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2018 om 13:33 zei Stevie1985:

Op 3 april ga ik onder het mes. Nu heb ik mijn consult gehad en heb ik twee maten ‘gepast’. De 330cc en 380cc. De arts gaf aan dat hij van een 330cc een mooie volle cup kon maken die er natuurlijk uitzag en dat 380cc aan de grote kant zou zijn omdat ik vrij smal ben. Ik heb nu een kleine B cup en ben nu gegaan voor de 330cc dual plane. Daar krijg ik uiteindelijk een kleine D cup mee. Ik twijfel nu of dit niet te klein is en of ik niet voor de 380cc zou moeten gaan. Uiteindelijk wil ik geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Ik heb een zoontje gehad en daardoor zijn mijn borsten wat leeggelopen. Gelukkig zijn ze nog mooi van vorm en niet gaan hangen. Maar ze zijn klein en waar ik eerst een grote B cup had en de verhoudingen mooi waren word ik er nu vooral heel ongelukkig van. Ik wil gewoon weer terug naar mooie volle ronde borsten. Ik vraag me nu af hoe groot het verschil in werkelijkheid nu is tussen 330cc en 380cc. Wie kan ervaringen delen met mij? Ik wil geen mega borsten maar ik vind het ook zonde van mijn geld als ik met te kleine borsten de deur uitloop.... Ik draag kledingmaat 36 en ben 1.68m lang, misschien nuttig om te vermelden.... Super bedankt voor jullie antwoorden!^_^ 

Spannend meis,

ik ga as dinsdag en krijg 380cc duall plane ik ga naar de wellness kliniek en jij? Ik wil je wel op de hoogte houden van mijn boobs als je dat wil 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei JoyceKN:

Spannend meis,

ik ga as dinsdag en krijg 380cc duall plane ik ga naar de wellness kliniek en jij? Ik wil je wel op de hoogte houden van mijn boobs als je dat wil 

groetjes

Hey ik wil wel graag op de hoogte blijven. Ik ga ook naar de welnesskliniek en krijg 330cc dual plane. :)

Door wie wordt je geopereerd? Ik door dr van Zele. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Vinorosso:

Hey ik wil wel graag op de hoogte blijven. Ik ga ook naar de welnesskliniek en krijg 330cc dual plane. :)

Door wie wordt je geopereerd? Ik door dr van Zele. 

Hoi hoi

ik wordt geopereerd door dr parys

ik heb nu ook een b cup (lege b dankzij mn kids lol) en hoop een D te krijgen met 380cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei JoyceKN:

Spannend meis,

ik ga as dinsdag en krijg 380cc duall plane ik ga naar de wellness kliniek en jij? Ik wil je wel op de hoogte houden van mijn boobs als je dat wil 

groetjes

 

Mij ga ook naar de Welness Kliniek. Ik heb nu dus staan 330cc en ik denk dat ik daarbij blijf.... 

Als je mij op de hoogte wil houden heel graag! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat. Spannende dag morgen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Stevie1985:

 

Mij ga ook naar de Welness Kliniek. Ik heb nu dus staan 330cc en ik denk dat ik daarbij blijf.... 

Als je mij op de hoogte wil houden heel graag! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat. Spannende dag morgen! Succes!

Thnx meis ga ik zeker doen zal je wel een foto prive sturen zodra ik ze mag bewonderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

11 uur geleden zei Vinorosso:

Hey ik wil wel graag op de hoogte blijven. Ik ga ook naar de welnesskliniek en krijg 330cc dual plane. :)

Door wie wordt je geopereerd? Ik door dr van Zele. 

 

Hier hetzelfde! Alleen dan Dr Parys, ik heb nu een lege B maar ik wil graag een grote c, kleine D. Daar kom ik dus met de 330cc aan volgens hem. Welke cupmaat heb jij nu? Wanneer word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Hoera:

Ik zou denk ik toch luisteren naar het advies van de chirurg, helemaal als je tenger bent. Het moet wel op je borstkas passen en het is echt niet fijn als je armen steeds tegen de zijkanten van je borsten aankomen omdat ze te groot voor je lichaam zijn?

Dank je voor het advies. Nooit aan gedacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Stevie1985:

 

Super!!! Ik zal hetzelfde doen! Echt mega spannend. Maar ik heb er zin in!

Ik heb er ook zin in wil me sexy voelen! Al gieren de zenuwen inmiddels wel door mn lijf hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2018 om 13:33 zei Stevie1985:

Op 3 april ga ik onder het mes. Nu heb ik mijn consult gehad en heb ik twee maten ‘gepast’. De 330cc en 380cc. De arts gaf aan dat hij van een 330cc een mooie volle cup kon maken die er natuurlijk uitzag en dat 380cc aan de grote kant zou zijn omdat ik vrij smal ben. Ik heb nu een kleine B cup en ben nu gegaan voor de 330cc dual plane. Daar krijg ik uiteindelijk een kleine D cup mee. Ik twijfel nu of dit niet te klein is en of ik niet voor de 380cc zou moeten gaan. Uiteindelijk wil ik geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Ik heb een zoontje gehad en daardoor zijn mijn borsten wat leeggelopen. Gelukkig zijn ze nog mooi van vorm en niet gaan hangen. Maar ze zijn klein en waar ik eerst een grote B cup had en de verhoudingen mooi waren word ik er nu vooral heel ongelukkig van. Ik wil gewoon weer terug naar mooie volle ronde borsten. Ik vraag me nu af hoe groot het verschil in werkelijkheid nu is tussen 330cc en 380cc. Wie kan ervaringen delen met mij? Ik wil geen mega borsten maar ik vind het ook zonde van mijn geld als ik met te kleine borsten de deur uitloop.... Ik draag kledingmaat 36 en ben 1.68m lang, misschien nuttig om te vermelden.... Super bedankt voor jullie antwoorden!^_^ 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben rank en slank (54 kg en 172 lang) en begon met 290cc (had cup AA:)) na 7 jaar verwangen door 345 cc. Ook 1 zwangerschap gehad en borstvoeding gegeven (3 maanden). Mijn borsten zijn even mooi gebleven! :) ik heb toch spijt dat ik niet een maatje groter naam, ik overweeg dus om 400-420 cc te nemen.

Het klint misschien raar, ik heb cup 75 C met beiden maten (het is echt een minimaal verschil tussen 290 en 345) en zou graag een D tje willen hebben...

Tevens ken ik veel meiden met spijt dat ze voor de mindere cc ‘s gingen. 

Ik zeg gewoon: doe de grotere optie! 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Stevie1985:

 

 

Hier hetzelfde! Alleen dan Dr Parys, ik heb nu een lege B maar ik wil graag een grote c, kleine D. Daar kom ik dus met de 330cc aan volgens hem. Welke cupmaat heb jij nu? Wanneer word je geopereerd?

Ik heb nu ook een lege b.. ik heb dezelfde wensen als jij. Ik ben bang dat ik het te groot ga vinden dus vandaar dat ik 330 kies ipv 380 (wat de pc me aanraadde). Blijft moeilijk he die keuzes.... 

Welk merk prothese krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei jacqui:

Ik ben rank en slank (54 kg en 172 lang) en begon met 290cc (had cup AA:)) na 7 jaar verwangen door 345 cc. Ook 1 zwangerschap gehad en borstvoeding gegeven (3 maanden). Mijn borsten zijn even mooi gebleven! :) ik heb toch spijt dat ik niet een maatje groter naam, ik overweeg dus om 400-420 cc te nemen.

Het klint misschien raar, ik heb cup 75 C met beiden maten (het is echt een minimaal verschil tussen 290 en 345) en zou graag een D tje willen hebben...

Tevens ken ik veel meiden met spijt dat ze voor de mindere cc ‘s gingen. 

Ik zeg gewoon: doe de grotere optie! 

Groetjes 

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als topic starter. Ik denk dat je jezelf ook af moet vragen: ben ik eerder bang dat ze te groot of te klein worden? Voor mij geeft dit de doorslag dat ik toch voor 330 ga ipv 380.

 

Maar misschien denk ik achteraf ook wel van hmm misschien had het toch wel 380 mogen zijn. Maar ik durf het risico toch niet te nemen =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei jacqui:

Ik ben rank en slank (54 kg en 172 lang) en begon met 290cc (had cup AA:)) na 7 jaar verwangen door 345 cc. Ook 1 zwangerschap gehad en borstvoeding gegeven (3 maanden). Mijn borsten zijn even mooi gebleven! :) ik heb toch spijt dat ik niet een maatje groter naam, ik overweeg dus om 400-420 cc te nemen.

Het klint misschien raar, ik heb cup 75 C met beiden maten (het is echt een minimaal verschil tussen 290 en 345) en zou graag een D tje willen hebben...

Tevens ken ik veel meiden met spijt dat ze voor de mindere cc ‘s gingen. 

Ik zeg gewoon: doe de grotere optie! 

Groetjes 

Maar jij hebt high profile prothesen, en de topicstarter krijgt waarschijnlijk extra high profile prothesen. Die geven meer projectie, dus ook een grotere cupmaat.

 

Ik zeg dit dus niet specifiek alleen tegen jou, maar dames, het gaat niet alleen om het aantal cc. De ene 300 is de andere 300 niet. Er zit vaak veel verschil tussen de profiles van de prothesen, maar ook de merken onderling verschillen! 

Verder is er nog vaak, bij een gelijk aantal cc en profile, een significant verschil tussen ronde en anatomische prothesen ;)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Vinorosso:

Super spannend, morgen is het dus zover!

Ja super spannend moet zeggen dat ik de zenuwen steeds meer ga voelen 

nog even en dan heb ik nieuwe boobies joehoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.