Ga naar inhoud

Kristel612 : 12 maart 2018 : Dr. W. Jacobs : Lier


Aanbevolen berichten

Ahja en mijn zenuw is dus prima inorde blijkbaar de pijn in mijn arm komt van mijn nek verder door al zolang op mijn rug te slapen heeft dat nog erger gemaakt, mag vanavond ook proberen van mijn pc om terug op mijn zij te slapen, heb daar juist al geprobeerd met kleren aan :D ging top:wub: kijk al uit naar vanavond om te gaan slapen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Kristel612:

@Gastje mijn afspraak was super! Mijn pc zei dat alles er heel goed uitzag en dat ik gewoon geduld moet hebben alles komt zeker goed omdat het verschil in borst niet zo groot is! Ben echt kei blij! Maandag ben ik 5weken po, en jij gastje? 

Ik zit nu in week 5 net als jij, ik ben 7 maart geopereerd. Het viel me vanmorgen na het douchen pas op dat ik vocht in mijn rechterborst heb zitten. Nu even afwachten op de reactie van de kliniek. @Kristel612 fijn dat bij jou alles er goed uit ziet en inderdaad geduld is een schone zaak. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gastje:

Ik zit nu in week 5 net als jij, ik ben 7 maart geopereerd. Het viel me vanmorgen na het douchen pas op dat ik vocht in mijn rechterborst heb zitten. Nu even afwachten op de reactie van de kliniek. @Kristel612 fijn dat bij jou alles er goed uit ziet en inderdaad geduld is een schone zaak. :)

Ik heb nog een klein beetje vocht aan de linkse kant maar dat is normaal, hoe merk je dat is je borst dan dikker, valt het echt op? Of heb je er last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit je in de kletstopic maart daar heb ik net een foto geplaatst. Bij mij is het te zien en te voelen. Mijn rechterborst is ook geïrriteerd en warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kristel612:

Nee, zit ik helaas niet in, maar zou wel willen ;)

Je kunt je aanmelden, dan krijg je een bericht en kun je jouw datum doorgeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.