Ga naar inhoud

Kristel612 : 12 maart 2018 : Dr. W. Jacobs : Lier


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik volg al een tijdje hier mee:D en zit nu zelf met een vraag:rolleyes: Zoals de titel hierboven heb ik mijn borstvergroting maandag 12maart gekregen , mijn borsten waren super stevig ingetaped vandaag(donderdag 16maart) op controle geweest en tape eraf gehaald alles was dik ok zei de arts! Nu heb ik enkel zo speciale plakkers over de hechtingen zodat ik kan douchen, maar moet wel de komende 2weken dag en nacht sportbeha dragen, de sportbeha drukt dus recht op de hechtingen ik heb er eigenlijk niet echt last van, maar kan dit eigenlijk kwaad zowel voor de hechtingen als de protheses? 

Iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 15-3-2018 om 21:25 zei Kristel612:

Hallo iedereen, ik volg al een tijdje hier mee:D en zit nu zelf met een vraag:rolleyes: Zoals de titel hierboven heb ik mijn borstvergroting maandag 12maart gekregen , mijn borsten waren super stevig ingetaped vandaag(donderdag 16maart) op controle geweest en tape eraf gehaald alles was dik ok zei de arts! Nu heb ik enkel zo speciale plakkers over de hechtingen zodat ik kan douchen, maar moet wel de komende 2weken dag en nacht sportbeha dragen, de sportbeha drukt dus recht op de hechtingen ik heb er eigenlijk niet echt last van, maar kan dit eigenlijk kwaad zowel voor de hechtingen als de protheses? 

Iemand hier ervaring mee? 

Gefeliciteerd  met je borsten ! 

 

Ik heb het ook  dat mijn sport BH op de hechtingen drukt, ik heb ook geen pleisters over mijn hechtingen heen zitten en omdat mijn BH er dus op drukt los ik het nu op door er een gaasje tussen te leggen. Dit  verlicht de druk voor mij enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Kristel612:

@ClaudiatJij ook gefeliciteerd met de nieuwe boobs!! Vandaag eerste dag zonder pijnstillers! Heb wel dat mijn rechterborst iets dikker (gezwollen) is als de linker, maar daar zal ik me best nog geen zorgen over maken denk ik dan! Alles goed verlopen bij uw bv? 

Dank je wel.

Ja alles is bij mij ook zeer voorspoedig gegaan. Bijna geen pijn gehad. Alleen dinsdag echt een behoorlijke spierpijn op mijn onderste ribben en borstbeen  waardoor ik niet zelf overeind kan komen smorgens.

Donderdag morgen heb ik voor het laatst pijnstillers gebruikt.

 

Waar ben jij geopereerd en hoeveel CC heb jij gekregen ?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Claudiat:

Wowww mooi zeg.

Mooie tattoo ook !

 

Ik zie dat de afdruk van jou sport BH in je huid staat onder je borsten, Dit heb ik niet en ga me nu afvragen of mijn BH misschien te los zit hhhmmmm. 

@best_boobie is het normaal dat de afdruk in je huid staat van de sport BH ? 

Het is niet persé noodzakelijk hihi. Is afhankelijk van hoe veel vocht je vasthoudt, maar ook soms van het merk bh. De ene bh geeft meer afdrukken dan de andere bh :)

Geen zorgen dus. Als je wilt weten of je bh goed zit, stuur je me maar  ff een foto van mét bh aan :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, maar die van hunkemoller is er wel toevallig 1 die best strak zit. Meestal vallen de bh's van hunkemoller een half tot een heel maatje kleiner, dus in sportbh's zitten ze ook net wat strakker. 
Is verder niet erg, maar kan dus wel de verklaring zijn :)

 

Op ‎17‎-‎3‎-‎2018 om 14:38 zei Kristel612:

@best_boobie@ClaudiatIdd maar het is niet dat hij heel hard spant hoor gewoon stevig en comfortabel met zo een haakje en rits ik heb de mijne van hunkemuller en jij? dit is de mijne 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel zo een pruttelend gevoel soms links soms rechts zo trillingen heb je dat ook? En ook nog pijn bij sommige bewegingen elle bedoel niet de moeite om iets in te nemen maar gewoon dat je dat voelt. Hoe lang is het bij je geleden bij mij nu wel nog maar 6dagen mss nog iets te snel om volledig pijnloos te zijn?! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kristel612:

Ik wel zo een pruttelend gevoel soms links soms rechts zo trillingen heb je dat ook? En ook nog pijn bij sommige bewegingen elle bedoel niet de moeite om iets in te nemen maar gewoon dat je dat voelt. Hoe lang is het bij je geleden bij mij nu wel nog maar 6dagen mss nog iets te snel om volledig pijnloos te zijn?! 

 

Xxx

Dit is voor mij net als voor jou  dag 5. Wij zijn beide maandag geopereerd. 

Ik had het dinsdag heel erg dat ik geborreld voelde in mijn linker borst. Na dinsdag heb ik dat niet meer gevoeld.

Momenteel word ik helemaal gek van de jeuk op me littekens!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel dat bijna dagelijks maar dan in de ene en dan in de andere, de jeuk is vandaag pas begonnen bij mij! Ik heb de littekens nog niet gezien mijn man wel nu is er een plakker over voor 2weken en dan mogen de draadjes eruit! Heb ook nog beetje pijn maar volledig verdraaglijk! We kunnen elkaar op de hoogte houden dan:D maandag start ik terug met werken ben benieuwd! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Kristel612:

Ik voel dat bijna dagelijks maar dan in de ene en dan in de andere, de jeuk is vandaag pas begonnen bij mij! Ik heb de littekens nog niet gezien mijn man wel nu is er een plakker over voor 2weken en dan mogen de draadjes eruit! Heb ook nog beetje pijn maar volledig verdraaglijk! We kunnen elkaar op de hoogte houden dan:D maandag start ik terug met werken ben benieuwd! 

 

Xxx

Ik heb geen pleisters over mijn hechtingen.  De mijne zien er zo uit.  Heel rustig allemaal.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik wil me vlug nog even voorstellen ben actief van donderdag op dit forum ;) voorbije maandag heb ik mijn bv gehad super blij!!! Ik kwam van een A, waar ik nogal een complex over had ben namenlijk 1m80 en weeg 70kg. Mijn dokter was Jacobs Walter in Lier en heb de Inspira TSF 325cc achter de spier gekregen. Alleen nog een beetje last en steken en trillingen en nog vocht en jeuk ect :rolleyes: het normale denk ik dan :D van vandaag pijnstillers vrij! Nu het zaterdag is en vrienden op bezoek krijg denken jullie dat het kwaad kan als ik een beetje alcohol drink?? Graag jullie bevindingen :) 

@best_boobie

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kristel612:

Hallo, ik wil me vlug nog even voorstellen ben actief van donderdag op dit forum ;) voorbije maandag heb ik mijn bv gehad super blij!!! Mijn dokter was Jacobs Walter in Lier en heb de Inspira TSF 325cc achter de spier gekregen. Alleen nog een beetje last en steken en trillingen en nog vocht en jeuk ect :rolleyes: het normale denk ik dan :D van vandaag pijnstillers vrij! Nu het zaterdag is en vrienden op bezoek krijg denken jullie dat het kwaad kan als ik een beetje alcohol drink?? Graag jullie bevindingen :) 

 

xxx

Hoi hoi

Ik zou de eerste week geen alcohol drinken, en als je het persé wilt vanavond, zou ik het hooguit bij 1 glaasje houden.. 
Kans op nabloeding is het hoogst in de eerste week namelijk.

Daarna is alcohol niet zo een groot probleem, tenzij je er te veel van drinkt en losser wordt.. Armen zwaaien en dergelijke, doordat je toch niks voelt en het nogal naar je zin hebt, is niet echt handig na een bv ;)

Ik voeg je twee topics even samen, want het is handiger voor je als je maar 1 topic bij hoeft te houden (voor ons ook trouwens ;) )

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.