Sign in to follow this  
Gwenw

Vraag over herstel na borstvergroting

Recommended Posts

Hi dames, 

Ik ben ‘nieuw’ hier, maar ik lees al wel een tijdje mee. 

Graag wil ik jullie advies vragen. Ik denk dat mijn klacht er helemaal bij hoort, en hoop dat jullie dat kunnen beamen. 

Ik ben 5 maart geopereerd, ben van een aa naar (ik verwacht) een subtiele b gegaan (255cc, dp) 

Mijn herstel gaat eigenlijk wel goed, de pijn is me mee gevallen. Wel blijf ik nog steeds wat spierpijn houden, en mn huid voelt (zon)verbrand aan wat allebei denk ik normaal is. Maar nu valt me op dat ik links mee last heb dan rechts, die blijft pijnlijker, en merk ook als ik bijv toch wat voorover buk om iets te pakken dat het wat ‘kraakt’ en lijkt de prothese wat omhoog te gaan. Of dat echt gebeurd of alleen zo voelt weet ik niet. Ook heb ik links meer last met het bewegen van mijn arm, dan trekt het wat vanuit mn oksel. 

Ik heb nu sinds net eigenlijk het touw van mn badjas boven om mn borsten geknoopt, dit geeft wat stevigheid en dan voel ik het niet bij het voorover bukken. 

Klopt het dat ik het gewoon de tijd moet geven en dat dit er allemaal bij hoort en normaal is? 

Verder zien mn borsten er goed uit, enige wat me misschien een beetje opvalt is dat er in de linkerborst nog wat meer vocht zit dan rechts.

ik merk ook dat ik me elke keer heel schuldig voel als ik mn armen heb ‘gebruikt’, hadden jullie dat ook?

Edited by Gwenw

Sign in to follow this