Ga naar inhoud

Lieke1996: 12 maart 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames, 

 

ik heb aanstaande maandag mijn 1e consult bij cosmedkliniek met dr. Schellekens, ik ben erg zenuwachtig maar heb er tegelijkertijd ook heel veel zin in en ik kan niet wachtten. Ik ben 21 jaar 1.75m en weeg 63kg.

ik heb nu een 75A/AA ik wil denk ik een mooie C cup. Mijn vraag aan jullie is of er iemand ook ervaringen heeft met cosmedkliniek of misschien zelf wel een consult heeft gehad met dr. Schellekens. En mijn volgende vraag is Hoelang het ongeveer duurt voor de operatie na de 1e consult

 

alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieke,

 

Wat leuk dat je besloten hebt om 'het' te gaan doen! Al lang mee in je hoofd, en hoe kwam je bij deze kliniek? Ik word hier op 27 februari geopereerd door dokter Schietecatte. Hele mooie kliniek, met lieve mensen. Ze waren nog wel een beetje aan het klooien met de 3D-scan want dat was net nieuw, vandaar dat ik toch nog een keertje ga passen om het zelf te zien en voelen in plaats van van zo'n schermpje. 

Bij mij kon ik binnen twee weken terecht, maar ik wilde per se eind februari. Wanneer zou je willen? :-) 

 

Veel plezier bij je consult! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Yzer90:

Hi Lieke,

 

Wat leuk dat je besloten hebt om 'het' te gaan doen! Al lang mee in je hoofd, en hoe kwam je bij deze kliniek? Ik word hier op 27 februari geopereerd door dokter Schietecatte. Hele mooie kliniek, met lieve mensen. Ze waren nog wel een beetje aan het klooien met de 3D-scan want dat was net nieuw, vandaar dat ik toch nog een keertje ga passen om het zelf te zien en voelen in plaats van van zo'n schermpje. 

Bij mij kon ik binnen twee weken terecht, maar ik wilde per se eind februari. Wanneer zou je willen? :-) 

 

Veel plezier bij je consult! 

Wat fijn om je bericht de lezen:) ben benieuwd naar jouwn verhalen na de operatie wat voor cup krijg je als ik vragen mag? 

Ja loop hier zeker lang mee rond. En na veel praten en research op internet toch de knoop door gehakt en mijn familie staat achter mij, wat ik erg fijn vind. super Bedankt voor je reactie ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieke1996 Wat fijn dat je je familie ook mee hebt, ik ook hoor, maar dat maakt het hele gebeuren wel iets makkelijker! Ik heb een lege B (met sportbeha echt een A-tje) en ik wil een mooie C, net als jij. Beetje lastig praten in cups, na je consult klets je makkelijker mee in cc. :P Ik krijg 270/300cc, dat is zeg maar de hoeveelheid 'vulling' van de prothese, en dan heb je nog te maken met het 'model' zoals bv rond of anatomisch en dan zijn er nog heel veel mogelijkheden..... maar wacht lekker je consult af, goed kijken, maak foto's en neem een eigen t-shirt mee (die van de kliniek zijn wit en vertekent het beeld een beetje, vind ik). Dan kun je thuis nog lekker plaatjes kijken en vergelijken :-)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lieke1996

 

Wat leuk en spannend!! 

Ik ben niet bekend net deze kliniek maar wanneer je in de zoekbalk de naam van de arts in toets vindt je vast veel ervaringen van andere dames hier :)

 

@R-oxie anders kun je altijd misschien Cosmedkliniek bellen om eens te horen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Lieke1996

Ik zag je aanvraag voor de club, maar ik kan je niet eerder toevoegen dan dat ik zeker weet dat je een operatiedatum in maart gepland hebt staan. Dus zou je dat hebben, dan update dit topic maar even (tag me wel even of citeer me, zodat ik een melding van je bericht krijg) . Daarna kan ik je dan de regels van de club sturen! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! 

 

Hierbij mijn ervaring van mijn borstvergroting 

mijn naam is Lieke, ik ben 21 jaar en ik zat er al jaren lang mee dat ik geen borsten had. Ik had namelijk cup 75aa. Na veel research gedaan op internet en opborstenforum etc. Ben ik terecht gekomen bij cosmed kliniek. 29 januari had ik mijn 1e consult bij Dr. Schellekens. En 12 maart was de grote dag. De dag zelf was ik mega zenuwachtig terwijl ik in tussentijd nergens last van had. De dokters/zusters stelden mij bij cosmed kliniek erg op mijn gemak. Ik moest er om 8.15 zijn. De zusters maakten mij klaar voor de operatie. Om 9.25 kwam d’r schellekens mij aftekenen. Om 9.45 werd ik opgehaald door dokters en ging ik naar de operatie kamer. Ze stelden mij op mijn gemak door vragen te stellen. 1 dokter richtte zich op mij en de andere dokter die deed de narcose. Ik voelde een tinteling door mijn hand gaan en voor dat ik het wist lag ik te slapen (duurde niet langer dan 2 sec) een uurtje later maakten de zusters mij wakker. Ik mocht kijken, ‘EINDELIJK IK HAD BORSTEN’ ik moest er gewoon van huilen, ik denk ook omdat ik van te voren zo gespannen was en misschien ook wel een beetje door de narcose :P. De zusters brachten mij naar de ‘uitslaapkamer’ daar kreeg ik een lekker broodje. Even later kwam dokter schellekens langs om te vertellen hoe het was gegaan. Er is bij mij 325cc (ronde prothese) dual plane geplaatst. 325 was ook en max wat er bij mij in kon. Meer wou ik ook niet want het moet nog wel bij mijn lichaam passen. Op dit moment lig ik nog steeds plat op de bank/bed pijn kun je het niet echt noemen maar fijn is anders. Het voelt bij mij vooral heel erg strak aan. Dit komt denk ik ook omdat ik hier voor echt plat was en 0,0 volume had. Ook voelt het met bepaalde bewegingen heel raar, maar dat zal wel komen omdat mijn lichaam ook aan de protheses moeten wennen. Ik ben zeer tevreden met mijn borsten ze moeten natuurlijk goed inzakken, maar tot nu toe is het voor mij een hele vooruitgang. Wel ben ik er HE-LE-MAAL klaar mee om telkens op mijn rug te liggen en niet zoveel kan doen. Ik moet eerlijk zijn dat ik al wel dingen doe  die nog niet mogen bijvoorbeeld handen boven het hoofd etc. Ik hoop dat binnen een paar dagen meer dingen kan doen en dat het ‘strakke’ gevoel weg is. Hoelang heeft dit trouwens bij jullie geduurd? Ik ben er achter gekomen dat je veel geduld moet hebben, en wie mooi wil zijn moet pijn leiden! Ik kan iedereen cosmed kliniek aanbevelen. Ik hoop dat jullie dit een beetje een nuttig verhaal vonden, ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten.

 

Ook ik ben afgelopen maandag geopereerd en had net als jij helemaal niets, nog geen eens AA.

 

Ik heb eigenlijk al vanaf het begin af aan dat ik wakker werd het gevoel dat ze helemaal bij mij horen. Voelt ook niet strak aan, Ik voel ze niet zitten en me borsten zelf hebben nog geen seconde zeer gedaan.

Enkel de dag na de operatie , dinsdag dus had ik een behoorlijke spierpijn in mijn onderste ribben en op me borstbeen, Dit is inmiddels ook verdwenen.

Bij iedereen is het anders zoals ik hier lees en ik denk dat ik echt mazzel heb.

 

Dat rug liggen is wel echt drama he ? Ik ga ben ik bang mijn 4e slapeloze nacht in puur omdat ik niet op mijn rug in slaap kan komen.

Gisteren hiervoor slaappillen van mijn huisarts gekregen maar die werken bij mij maar 4 uurtjes.

 

Succes en sterkte met je herstel.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.