Ga naar inhoud

Noelle2612 : 30 mei 2018 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hey @Noelle2612

 

Dat geeft niks hoor, het is wel verslavend he, dat Forum hier:11:

 

Alles weer oké met je hondje? Altijd vervelend, hier ook een zieke variant hier heerst iets dus dan heeft een van de twee het altijd -_-

 

Ik weet het gewoon echt niet, vandaar dat ik foto’s moest zoeken, dan kon de man met de gouden handjes op de dag zelf de keuze maken. Schijnbaar is het wel zo, bij zulke grote anatomische protheses dat ze bijna rond zijn. En herken jouw voorkeur goed, dat heb ik ook, ik ben wel wat voller dan jij dus zal ook wel anders ogen (je ziet nu echt niet dat mijn borsten al nep zijn, daar kan je straks niet meer omheen gok ik, maar ik zeg altijd, zolang je ze kunt voelen zijn ze echt:ph34r:)

 

Je mag ook zeer zeker content zijn, je hebt er een paar mooie exemplaren op staan! 

 

Thanks voor de tip, heb nu eerst maar een aantal sport bh’s aangeschaft zodra ik kan straks gooi ik alles weg en kan ik los:tatice_04:

 

slaap lekker vast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.