Noelle2612

Noelle2612 : 30 mei 2018 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre

Recommended Posts

Bh weet ik nog niet:4: ben afgelopen woensdag pas geopereerd. Denk zelf op n e cup uit te komen. Hopelijk:57:

Vind echt hele mooi maat, super tevreden!

Liefs xx

Hey @Noelle2612,

way een heerlijk verslag, zo begin ik gewoon zin te krijgen in de dag zelf!

heb je nog veel last nu?

hoop dat je een prachtig eindresultaat mag hebben!! 

Liefs! 

Ja dat kun je gerust hebben! Personeel daar is zooo vriendelijk! 

En dr Hawinkels is gwn top! Mijn beide nichtjes zijn ook door hem geopereerd en ook bij hun is het prachtig geworden.

Pijn was echt goed te doen. Was binnen 5 dagen van de medicijnen af.

Mijn album staat openbaar, voel je vrij hoorB)

Vanmorgen nog wat nieuwe fotos geplaatst!

Liefs noelle xx

@Noelle2612 mag ik vragen wat je voorsituatie was voor de borstvergrotingen? 

Ik kijk ook naar een wissel. Ben pas 3 mnd po en moet tot een jaar po wachten. Maar zit mij al in te lezen. Ik kwam van plat en dacht meer te krijgen. Valt dus tegen. Afgelopen weken zo twijfel en ook ondankbaar gevoel. Maar Nu is alles helder. Ik kwam van plat en nu is dit een goede tussenstap. Volgend jaar heb ik mijn wens helemaal compleet. 

Maar al die verschillen qua voorsituatie en ook de protheses en minder cc van enne merk kan soms groter zijn dan meer cc van andere merk

Ik heb je foto bekeken. Ze zijn mooi. Zou niet zeggen dat daar 550 in zit. Maar je bent nog aan her herstellen. Ze zullen vast nog beetje "groeien" en vormen. 

Ja hoor dat mag;)

Had van mezelf een klein a-cupje. Omvang 75.

Daarna 320cc anatomisch gehad, 17 jaar geleden. Er ging toen ook echt niet meer in helaas:83:

Maar nu idd 550cc. Vond ze meteen na de operatie ook klein hahaha. Dat was ook t eerste wat ik had te melden toen ik wakker werdt:152: maar merk idd dat ze nog zoveel veranderen. 

Hoeveel cc heb je nu? Merk en profiel?

Ja er is zoveel keus tegenwoordig! Sommige pc's durven ook meer cc te zetten. Ikzelf zou niet snel echt mega buiten mn eige breedte gaan, daar zitten toch weer wat meer risicos aan. Maar als je nu dadelijk een jaartje verder bent kun je waars wel meer cc pakken.

Waar zit je zelf aan te denken kwa cc? 

Liefs noelle xx

@Monstrea  ik heb net hetzelfde gevoel dan jij. Ik kom van een lege B omvang 70.

En er ging toch 400cc in Hp rond van mentor coch 2. ik was zo blij dat ik dat had! maar na 7 weken dacht ik ik vind ze te klein.

Ik heb BH maat 70F wat op zich wel al een hele mooie maat is. Maar ik wil ze nog groter en nog voller ik zit te denken aan 600cc ultra high profile terug rond want ik zie echt graag de neppe.

Dr Straten heeft Mij gezegd dat ik 2 jaar moet wachten. Dus ga dat ook wel doen. Maar ik zit nu ook veel info op te zoeken en zoveel mogelijk foto's te bekijken.. Maar ni gemakkelijk want iedere situatie is anders.

Bij welke dokter zou jij dan nu gaan?

liefs x

@Noelle2612 heb nu natrelle 345 cc rond hp. Is ongeveer een C cup voor oog en bh maat 75d draag ik. Recht

S is wel wat kleiner. Moet dus ook aangepakt worden met de wissel. Neptietjes zijn groter dan natuurlijke borsten. Denk dat ik straks wel een f cup wil. Zodat het een e voor het oog is. 

Ik wil meer projectie. Wist niet dat breder ook kon. Heb nu 4.9cm projectie. 

Zal denk ook uitkomen bij 500-600 cc Denk ik. Maar moet mij nu verdiepen in de merken. Zoveel keuze. De breedte is nu 12 en dat is wel heel mooi. Nu wat meer nasr voren. 

Bij mij paste ook niet meer. Was vel over borstkas. Dus nu wordt de boel opgerekt en kan ik straks de maat die ik wil. Is niet anders voor nu. 

Vond je de 320 niet te klein toen? Je had van nature dan handje vol? Ik heb met 345 nu wel wat, handje vol. Dacht vooraf te enthousiast dat ik een volle boezem zou krijgen... Eindelijk borsten... Zijn nu mooie kleine borsten. Mijn hand past erom. Helemaal, niet alleen voorop. Sommige zeggen ook dat ze best groot zijn. Foto.s en elke situatie kan zo vertekenen. Vooral in kleding valt het tegen, daar zijn het twee puntjes. Kijk maar eens in mijn album. Ik zoek echt een ronding. 

De@Natjes_twins bedoel je dat je echt heel rond wil? 

Ik heb nu high profile. Als ik groter ga twijfel ik over een druppel. Dan kan ik de grote borst in een bh leggen en decolleté creëren. Nu heb ik high profile, maar geen decolleté. Dat stoort mij zo. Maar bij andere dames met hp zie je het wel. Maar het was plat en nu 4.

9cm projectie. Valt ook wel mee. Begreep wel van BB dat het best wat maat is. Ik dacht van ik wil een borst van 10 cm dat ik dan 10 cm projectie moet hebben. Maar zo werkt het dus niet. Bovendien als ik te groot ga kan het ook te nep worden. Heel lastig. Want nu wil de projectie niet echt meewerken. 

Pc weet ik nog niet. Koopmann vindt tussenstuk een risico en plaatst niet vaak groter dan 500cc. Hij heeft het mooi gedaan en heb een Top herstel gehad. Dus ging graag terug naar hem. Maar nu moet ik komende tijd dus oriënteren en ga einde dit jaar op consulten. Dan kan ik op de wachtlijst zodat ik voorjaar 2019 geholpen kan worden. Het heeft nu een plekje en ik ga door. Maar kijk er echt naar uit als ik er door ben en eindelijk heb wat ik wil. Heb nu een halve stap gezet voor mijn gevoel. Dacht na de bv klaar te zijn. Nu moet ik nog verder van mezelf 

@Monstrea  ik heb nu ook rond en hp en heb wel een mooie decolleté! maar ik wil ze gewoon groter en ik zie graag neppe. Ik ben door Straten geholpen en ook zeer tevreden van dus zou ook graag terug naar hem gaan. Maar die zei dat het best is dat je 2 jaar wacht. zodanig dat je huid goed hersteld is van de vorige operatie. Gh we zien wel!! Het is ni dat ik nu niet tevreden ben hoor ver van! ik heb hele mooie borsten gekregen maar iets te klein in mijn ogen.

liefs xx

@Natjes_twins beter. 

Hier kijk ik mijn truitje in en zie een gleuf. Zo treurig word ik er van. Ze moeten echt dichter bij elkaar. Ik ben wel ontevreden. Vooral over het tussenstuk. De grote ook. De vorm is wel prachtig. Ze zijn al sinds week 4 soepel. Heb verder geen klachten ook over het herstel. Heb jij er weken schuldig over gevoeld, maar zie nu in dat ze niet groter konden en ik mag daar teleurgesteld in zijn. Ik had eerder niks en heb dit nodig als tussenstap. Nu gaat het op een fijne manier en waarschijnlijk kon gelijk mijn wens niet en anders met veel pijn en eventueel risico.s

Heb je een foto van je boobs?

De mijne staan openbaar

Jaa ik snap je ook hoor. Als je bepaald beeld voor ogen hebt en het resultaat pakt anders uit.

Denk dat je zo idd een goede tussenstap maakt en wijs om even te wachten tot je lichaam van deze ingreep is hersteld!

Nou ik moet zeggen de eerste 10 jaar ofzo waren ze helemaal naar mn zin. De 320 cc. Maar was toen nog zo jong, alles nog strak in de plooi zeg maar:3:

En na paar keer afvallen en aankomem waren ze gewoon niet meer zo passend bij mn figuur. Maar niet zo dat ik toen perse wilde wissele. Heb nu 1 zoontje en daar blijft het waarschijnlijk bij. Dus mooie tijd om te wisselen!

Ja rond de 500-600 vind ik persoonlijk een mooie grote. Is echt niet TE maar wel lekker aanwezig. Zal even foto van van vanmorgen in mn album zetten. Daar vind ik ze alweer wat ronder dan 2 dagen geleden. Precies wat ik hoopte, van mij mag het een tikkie nep ogenB)

Succes en keep me posted! 

Xx